Oké de laatste foto die ik plaats Een tip voor alle zwangeren: een newborn fotoshoot! Je moet het al boeken voordat je bevalt want ze maken de foto's nog voor je kindje 2 weken oud is. Maar je krijgt er waanzinnige foto's van echt zooooo mooi. Dit is Fay 11 dagen oud.
Mooie foto's Nuage!!! En mega-buik! Ik had ook over je berichtje heen gelezen... Gewoon lekker foto's plaatsen, vind iedereen hier prima hoor Toekan: ik doe de broek alleen aan voor de foto Heb normaal broeken met buikband aan of een positie-joggingbroek
Jeeeej!!! Voor t verlof van Grumpy. Lekker van genieten. Nuage wauw mooie buik en wauwie wat een knap meisje is ze zeg. Spam maar hoor.
Whaah ik word weer gillend gek. Keek vanmorgen in werkagenda ohhh makkie.... tot t eind vd dag....slik..... staat best veel weer. Op t gemakje beginnen en op tyd rust. Vanmiddag naar vk geweest want had frummel al 2 dgn niet goed gevoeld. En als je t de laatste tyd gewend bent en dan opeens niks.... en medicatie gehad..... dan zit t je toch niet lekker. Nou t is nu al een monster. Vk zet dat ding erop om te luisteren en t begint te schoppen, kleine donderstraal. Moeders weer gerustgesteld gelukkig.
Wie laat er een bolle buiken shoot maken? Ik wil t wel. Mooi voor later. Met hoeveel wkn zou dat t mooist zijn? Nuage thnx voor de tip vd new born shoot!!
Jes, hier zei de fotograaf dat het met 35 weken het mooiste is. Nuage, tjemig wat een buik!! En wat een mooie foto's van jullie meisje. Grumpy, geniet van je verlof!! Wachtende, dat is niet fijn om de 2 weken. Misschien idd wat Jes zegt en langs de gyn gaan. Hier gaat alles op het gemakje.
Haha 35 wkn zie je mij dan al helemaal opgeblazen op de foto gaan :-D :-D :-D Ik ga echt zo'n michelin poppetje worden he. Aman ohhh bijna 20wkn! Wheehoee
Wauw, mooi meisje Nuage!!! En wat 'n toeter!! Ik ben zelf fotograaf en adviseer een bolle buik shoot vaak rond de 32 wkn. Dan is de buik vaak het mooist. Ik ga morgen ff wat foto's in de studio maken met 2 zwangere vriendinnen. Newbornshoot wil ik heel graag zelf doen van ons kleintje, maar vrees t ergste! Heb dus al iemand achter de hand! Ga rond de 32 wkn ook naar collega fotograaf voor 'n bolle buik shoot. Kan het zelf ook, maar wil 't ook graag eens door een ander laten doen!
Nuage mooie meid zeg! Mag je trots op zijn hoor! Hier vooralsnog geen bolle buiken shoot, maar moet even verder kijken hoe of wat en dan zal ik daarna met de kids samen ook een shoot laten maken, maar waarschijnlijk gewoon bij de V&D of ergens anders, moet ik nog even kijken... Jeetje het gaat hard he dames met de weken!
Don't worry meid! Ik snap dat heel goed hoor, je moet echt aan jezelf denken...k heb net toevallig even zitten googlen en in Almere zitten er ook een paar icm een new born..dus heb daar alvast een mailtje naartoe gestuurd.. komt helemaal goed knuffel!!!
Nuage, wat een knapperd is je dochter. En blijven spammen die foto's Grumpy, geniet van je verlof. Amanda, ook alweer bijna op de helft jeetje wat vliegt de tijd. Hier wederom ongesteld geworden, We gaan binnenkort op vakantie en mn nod valt daarna dus misschien nemen we wel iets moois mee terug. De eierstokken beginnen nu wel echt te rammelen om het maar zo te zeggen. En mn 2 beste vriendinnen zijn ook zwanger en dat hakt er ook best wel in, ik wil ook....... Nou op naar de sportschool tot laters.
Angel knuff meid. Ongi sucks! Sport ze en alvast fijne vakantie en hoop/duim dat je iets moois mee terug neemt. Liep jij al bij een gyn?
Gatsie Angel Het word voor jou ook hoog tijd voor een positieve test en dan een goede zwangerschap! Je hebt vorig jaar veel narigheid gehad! Fijn dat het goed gaat Amanda! Goed dat je even extra gecheckt bent Jeske! Ik mag vanmiddag weer
een positief lichtpuntje, ben vanaf januari aan het sporten en gestopt met roken en drink geen cola meer enz en ben nu 9 kilo afgevallen. Wha wordt nog eens een gezond persoon hahahha De gyn zag geen reden waarom wij binnen het jaar niet zwanger zouden raken, we waren dat betreft een vruchtbaar stel en de nog zittende eileider zag er mooi en goed uit. En daar gaan we vanuit. Positive thinking
Angel; nee niet weer ongi! Goed dat je die positieve instelling hebt! En whaauw.. 9 kilo kwijt, goed hoor!! Nuage; ook ik heb helemaal over je berichtje heen gelezen! Maar wat een lekker meisje zeg!! Blijf vooral je foto's showen! Leuk! Grumpy; jeej!! Verlof!! En je er aan toe? Alles thuis al klaar? Wat gaat de tijd snel zeg.. Lk; voel jij je al beter? Amanda; ook jij bijna op de helft! Fijn dat iedereen zich verder zo goed voelt! Heb alles gelezen maar echt zoo moe.. Ben bang dat ik niet alles onthouden heb... Was even een paar dagen weg.. Zo leuk om weer beweging te zien in de trein!
Goed bezig Angel! Knap dat je zoveel bent afgevallen zeg! Zwanger worden dat lukt iig wel, alleen wanneer.... Goed dat je positief blijft! Knap hoor! Debs: tsja vermoeidheid... Hopelijk neemt het in je 2e trimester weer af, om in het laatste weer keihard terug te komen... Hoe voel jij je verder? Veel kwaaltjes of valt het mee? Ik merk dat ik er wel aan toe was , geen wekker meer om 6:00 (uhm de komende 6 weken dan...), beetje luieren en afspreken hier en daar. Nog even een keer naar de kapper e.d. Dat soort dingetjes. Verder alles wel op orde, binnenkort eens checken wat ik allemaal heb aan kleertjes en eens babywasjes gaan draaien Em dit weekend samen met ML beetje orde brengen in onze kleine huisje Iedereen alvast een heel fijn weekend!!! Zondag schijnt het weer wel lekker te worden, laten we het hopen!