De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.139
    113
    Vrouw
    @Angel, wat enorm balen.... weer een volgende ronde! Maar knap dat je zo positief blijft!!!
    En wat goed dat je afgevallen bent!!

@Amanda, hoe voel jij je?

@Debs, kwaaltjes of vallen ze mee?

@Jes, weten jullie eigenlijk wat het wordt??

@Grumpy, heeeeerlijk hoor, verlof :D

Hier gaat het wel aardig! Ik voel de kleine meid elke dag schoppen, daar geniet ik van!
    Verder sinds van de week al behoorlijk wat last van banden en bekkenpijn. Maar ach.... echt beter als de misselijkheid! Die is er gelukkig minder nu. Soms s'avonds nog wel....

En mijn bijna 19-weken buikje <3

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wow meiden, wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen!!! Prachtig! Jullie schieten alweer lekker op met zijn allen zeg. Hopelijk kunnen jullie lekker van het zwanger zijn genieten!

Liefs, jez

(P.s. Het wordt nu eigenlijk wel hoog tijd dat jullie van het 'zwanger worden' forum verhuizen naar het 'zwanger zijn' gedeelte hoor!!!) ;)

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    haha, ja je hebt wel gelijk wat dat betreft! ;)

Hoe gaat het met jou?

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier alles super goed! Mijn kleine meid is alweer 9 maanden en groeit als kool! Ik zou alleen willen dat alles 2x zo langzaam ging, want voor ik het weet is ze 18 hihi

Als ik jullie mooie buikjes zie en verhaaltjes lees, krijg ik gelijk kriebelende eierstokken ;) en dan te bedenken dat ik het zwanger zijn toen stiekem eigenlijk helemaal niet zo leuk vond :) erg he :)

Dus geniet er heeeeeeel veeel van meiden! ;)
    Ennuhhhh, ik hoor wel als jullie met de trein gearriveerd zijn in mamaland :p

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha, ik ben al gearriveerd in mama land ;) zoonlief heeft ook al zijn plaats ingenomen ;)

Geniet van de tijd want inderdaad het VLIEGT voorbij..zoonlief wordt over 3 weken alweer 6 jaar oud pfff...

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lk wauw mooi buikhe! Mooie foto! En nee wij weten niet wat t wordt....Big surprise! Fijn dat misselijkheid minder is. Alleen minder van je bekken.

Ik zal straks in mn album nieuwe buikfoto zetten. Lukt niet via foon int topic.

Beebiebeeb leuk dat je nog ff langskomt. Haha rammelende eierstokken. Willen jullie nog een tweede? En 9 mnd alweer wat gaat t gard zeg. Lekker van die kleine meid geniete.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco 6 alweer wat gaat t hard zeg.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goeiemorgen, spookje meldt zich......

Hoe gaat t met de rest met slapen? Ik ben een buikslaper maar dat ligt niet lekker meer.

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    25 wkn 2 dgn 2.jpg

My big baby belly :) 25 wkn 2 dgn

25 wkn 2 dgn.jpg

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jeske ook al zo'n mooie buik! Wat hebben jullie allemaal beschaafde buiken zeg! Ik zag al de toeter van nuage voorbij komen, nou die van mij was ook zo iets, ik denk nog dikker! :$ ik viel zowat voorover, want had bijna niet genoeg contragewicht :D maargoed dat was op het eind, misschien worden jullie ook nog tonnetje rond zodra je niks meer doet/kan in je verlof ;)

@jeske ja wij 'willen' nog een tweede!!! En een derde en een..... hihi ;) Maarja voorlopig beginnen we er nog even niet aan en daarna zien we wel of het ons uberhaupt nog gegund is :) ik hoop het :)

@pcomama 6 al jeetje! Dat is al een hele vent! En ja dan ben je al in mamaland geweest, maar nu even onderweg dan ;)

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.139
    113
    Vrouw
    Jes, mooie buik hoor!!!
    Ik slaap gelukkig nog prima! Slaap altijd op mijn zij, en hoef er ook bijna nooit uit om te plassen. Dus hopen dat dat nog ff zo blijft :D

Jez, jouw meisjes alweer 9 maanden! Wow, wat gaat dat snel!!
    Nu allemaal nog "kleine" buikjes, maar ik ben bijvoorbeeld nog niet eens op de helft ;) Maar van mij mag hij bescheiden blijven tot het eind, haha!

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat een gezellig drukte hier!!! :) En zo bijzonder dat we een jaar geleden niet hadden durven dromen dat we onze buikjes zouden posten... ;)

@ Amanda, fijn dat alles z'n gangetje gaat!

@ Grumpy, wat heerlijk dat je met verlof bent nu! :D Geniet ervan!

@ Jes, woow toch al aardige buik hoor! Mooi. Jij gaat nog wel even flink doorgroeien denk ik, kan me voorstellen dat je niet meer op je buik kan slapen.

@ Jez, leuk dat je even komt kijken!!! En wat gaat het hard met je meisje zeg! Geniet er maar lekker van!

@ PCO, 6 jaar alweer! Pfff! Gaat snel zeg!

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Angel, wat rot van je ongi. Maar superknap dat je zo goed aan het afvallen bent! Hoop dat dat snel z'n vruchten gaat afwerpen! :)

@ Liefkleintje, mooie foto meis! En nog heel mooi bescheiden buikje. Hoop dat het zo blijft, is toch wel erg prettig moet ik zeggen! :D

Hier vandaag alweer 32 weken!!!! Kan me soms zo niet voorstellen dat het zo ongelovelijk snel gaat. En dat we over een poosje ons meisje in onze armen hebben, daar kan ik me nog geen voorstelling bij maken, gek he?!

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Jeske, helemaal vergeten te vragen maar hoe is het nu met je moeder?!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja groeien zal t allicht nog oei oei. Zat er vanmorgen nog aan te denken. Vorig jaar nog aan de klus en nu zo goed als iedereen zwanger. En met een aantal die richting eind gaan.

Met mn moeder gaat t goed. Ze blijft stapjes vooruit gaan. Zijn nu bezig met staan.

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Fijn he meiden :) zat er idd pas ook aan te denken!

@ jes fijn dat het goed gaat met je mama en mooi buikje :)

@ angel balen van je ongie :(

@ noorus jaa gaat hard he vind de weken ook snel gaan maar kan nie w8 tot het september is hoor hihi ;)

@ hier buikgriep dan blaas ontsteking dan weer dit pff... niet leuk zal zo blij zijn als k daarlijk gewoon ff mag genieten heb elke x weer wat gewoon :(

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hope beterschap. Dat je snel beter voelt en kunt genieten.

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noor nog paar weekjes en dan is jullie kleine meid er. Ik kan ook niet wachten op onze frummel

19. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Balen van de ongie:xHopenlijk een mooi souvenier mee terug van vakantie :cool: Zal niet makkelijk zijn zo tussen al de roze wolkjes, knuff meid.

We willen graag een tweede en gezien mijn lichaam niet te lang wachten. Maar een flinke klap gekregen die toch eerst verwerkt moet worden. Nu is de dag doorkomen even genoeg uitdaging.

Zal ik jullie ook laten schrikken met buikfoto's..dan zijn jullie zo blij met die mooie bescheiden buikjes :p
    De eerste is met 5 weken..de tweede is dag voor inleiding. Zal ook de schadefoto plaatsen :p

Bijgevoegde bestanden:

• 4.6.jpg
      4.6.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,6 KB
      Weergaven:
      4
    • 40.5b.jpg
      40.5b.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      9
  20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    whaaa mn handen zijn op die laatste misschien nog het engste haha..
    Nu foto van vandaag..behoorlijk veel strepen en losse huid..maarja dat was te verwachten met die buik.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina