Heeft iedereen foto's in album van buik staan? Misschien leuk om een weekcollage te maken, kun je de foto's per week vergelijken Of dat iedereen in dropbox ofzo daar zn buikfoto's inzet onder vermelding van aantal weken
Joh hierna gaat iedereen weer voor de volgende en we hebben helaas nog een paar die nog steeds wachten op die roze wolk
Zooo dat was een beste toeter zeg wachtende ik heb buikfotos in mn album staan maar post ze eigenlijks gewoon op het forum!!.. Jaa logisch dat jullie idd dan voor een 2e gaan al Ik wil er zker 3 jaar tussen hebben voor als de 2e mag komen zodat de 1e al naar school gaat dan kan je de baby tenminste voldoende aand8 geven vind ik!! Maar eerst nu maar 1 nog hoor hihi daar gaan we lkker van genieten Dank jullie wel voor de beterschap wensen!!
Betereschap hope! Nou hier ook al een flinke toeter hoor..en bij mijn vorige zwangerschap zie fotoalbum van deze website -=] joaquin.kleutersite.nl [=- van dochterlief is het dit -=] brusjevoorjoaquin.babysite.nl [=- Buiken moet ik nog allemaal plaatsen hoor, maar ga het nu echt elke week vanaf nu bijhouden...en zal er maandag weer eentje maken. Vandaag overigens een babyshower gehad van wat vriendinnen..zo leuk! Was helemaal ontroerd haha... erg verwend! Ik ga ook echt weer bankhangen want kapot!!! Noor nog 8 weken, pff gaat hard he! Geniet er maar van, voordat je het weet is ze ook zes haha... De tijd vliegt echt hoor! Wat een tweede betreft, in ons geval een derde dat wilt mijn man dus wel. Hij wilt gelijk weer opnieuw proberen... maar goed we zien het wel of dat nog is weggelegd voor ons...zo niet da ben ik al uber gelukkig want ik heb er van ieder 1 Fijn weekend ladies!
@ Jeske, fijn dat het goed gaat met je moeder! Hoe vind ze het nu dat je zwanger bent? Maakt ze het allemaal wel heel bewust mee? Zal vast ook dubbel voor jullie zijn op dit moment. Maar iig super fijn dat ze de goede kant op gaat! @ H&F, beterschap meis! Klinkt niet lekker! @ Wachtende, woow buikie zeg! Wat heb je voor piercing trouwens, heb je er 3? Wel mooi plat weer je buik! @ PCO, wat superleuk om die fotos van 6 jaar terug te zien. Wat was je anders toen en wat een buik zeg!!! Had je vast ook wel last van aan het eind of niet? Benieuwd hoe je buikje nu is! Dus snel even nieuwe foto! Leuk dat je een shower kreeg vandaag! Ik zal ook nog even een gehele foto in mijn album zetten. Heb nu 2 nieuwe van vandaag erin staan.
Wachtende ik vind dat je er best goed uit bent gekomen eigenlijk Ik zou een moord doen voor jouw buik hihi Mijn buik was al dik toen ik zwanger werd, dus na de zwangerschap was het dramatisch. Mijn buik is ingezakt van alle losse huid en dat hangt nu naar beneden. Mijn hele buik hangt als het ware. Echt vreselijk. Ik weet wel dat ik het met lijnen ook niet goed zal krijgen. Dan wordt het nog engere loshangende huid vrees ik. Nou ja eerst nog maar een baby erin hopelijk en daarna ga ik wel voor een Mommy makeover naar Dr. Shumacher hahaha
Wat een gezellige drukte hiero Leuk weer! Pfff druk daggie vandaag, maar goed, hoef komende weken niets te doen, dus wat maakt het uit Haha een mama-make-over Waarom niet tzt... Als m'n buik zo blijft als nu kom ik er wrs wel goed doorheen Gister weer goedgekeurd bij de vk en ze zei dat ik de kleine helemaal naar binnendraag, dus heel dicht tegen m'n rug aan. En door mn bouw wrs ook minder naar binnendragend. Al dat sporten toch nog ergens goed voor geweest enne ik maar denken dat ik 'weinig' buikspieren had En de kleine lag al vrij diep in m'n bekken, dus dat is mooi. Dat merk ik wel met lopen, niet meer te lang doen. Over 2 weekjes een liggingsecho (doen ze standaard in de praktijk bij mij) en dan al om de week voor een check LK: mooie buikfoto! Wachtende: wat een buik! Maar wel weer plat zag ik. Is die streep nog van de zwangerschap?
buik is echt nog niet plat hoor. heb erg last van slappe huid, zelfs op mn handen! het zijn twee piercings. Een gewone navelpiercing en een horizontale surface, maar de surface was week voor ik zwanger was net opnieuw gezet dus die moet zodra buik weer aanschouwbaar is opnieuw. De streep is van zwangerschap idd, ik noem het mn teddyberenstreep als ik tijd heb ga ik ff kijken of ik jullie buikfotos per week naast elkaar krijg. wat ontzettend fijn dat iedereen steeds zo goed door de keuring komt!! geweldig!
Vandaag hechtingen laten verwijderen en de uitslag gehad.. de tumor was goedaardig !! jeeej !! Lijken er nu nog twee te zitten maar moest even wat rustweken nemen. Had de helft van mn hechtingen losgescheurd door overbelasting...whooeps. Zit nu veel vocht waardoor het niet goed te beoordelen is. Nog eventjes...en dan gaan we weer naar cp...VIP stylee Nu met aanhang...en beebs in de maak
Jep, gaan er speciaal voor naar Udenhout om te halen, hier bij ons verkopen ze het niet. En anders proberen we het van sz te lenen.
Wat een goed nieuws wachtende!!! Nu even wachten tot het vocht weg is?? Gezellig, naar CP! Naar welk park gaan jullie?? En welk spel nemen jullie mee? Hier gaat het wel z'n gangetje! Vrijdag de 20-weken echo! Erg spannend.... Van het weekend een begin gemaakt om de toekomstige babykamer leeg te halen. De kledingkast is inmiddels verhuisd. Nu de rest nog, maar ik ben goed bezig al zeg ik het zelf Jullie een leuk weekend gehad??
We gaan naar de Eemhof, en het spel waar we het over hebben is Jackeroo, soort van mens-erger-je-niet, maar dan met een kaartspel. Vrijdag alweer de 20 weken echo?! Tijd gaat snel he? Hier hebben we hem 3 juni.
Wachtende wel je rust pakken he. Maar mooi nieuws dat t goedaardig was. Tijd gaat idd snel phoe he. Maar nu gaat ie langzaam.... wil slapen maar lujt niet blegh