Noorus mn moeder glundert helemaal als ze t er over heeft. Ze is zo blij. Ze maakt t wel bewust mee maar onthoud niet altyd alles. Das wel moeilijk en pijnlijk. Heb t er de laatste tyd byzonder moeilijk mee om mama zo te zien.
Debs hoe gaat het met jou? Grumpy en ben je er al helemaal klaar voor??? Mira en Noor hoe is het met jullie dan? Ik ben de controle gisteren weer doorgekomen, en de 10 weken aftellen gaan officieel van start zal blij izjn als het zover is hahaha... Werkse voor de dames die nog moeten werken...ik wel namelijk
Whaaaa ik ben zo blij!! We krijgen een meisje . Mocht alles goed gaan met draak en oma's, dan zijn we in oktober met 5 generaties vrouwen!
@ Pcomama Spannend meid fijn dat de controle weer goed was!! @ Amanda jeeeej super meid hihi gefeli @ Nuage Niet leuk meid balen !! @ Hier een paar weken geleden dus achtergekomen dat ik een blaasontsteking had en dus antibioticum gekregen ervoor!! nu had ik weer last van pijn in mn buik en rug en moest ik dus weer mn urine na laten kijken en blijkt dus dat ik weer een blaasontsteking heb pff.... hier wordt je echt moedeloos van hoor bah bah maar goed nu dus weer antibioticum gekregen en moest nog een keer mijn urine in laten leveren omdat ze het op kweek willen zetten omdat het kan zijn dat ik die bacterie bij me kan dragen en dat wil de verloskundige graag van te voren weten ivm de bevalling omdat het dan kan zijn dat het besmettelijk is ofzoiets ? A fijn we wachten het maar weer af
@ Amanda, jeeeej nog een meisje erbij! @ Nuage, niet leuk meis @ H&F, bah vervelend dat die blaasontsteking elke keer terugkomt. Schijn je ook wel veel gevoeliger voor te zijn als je zwanger bent he... Hier is eerste week verlof begonnen en hoe lekker wil je het hebben met dit weer!
Wat #@*&# Nuage H&P Hoop dat het allemaal mee valt. Noorus dat is zeker het betere weer. Ik zat alleen maar binnen met regen volgens mij. Lekker genieten!
H&f wow leuk om je in het echt te zien en wat eenn mooi blikje heb je. Beterschap. Amanda , gefeliciteerd een meisje leuk Noorus , heel vervelend om nu verlof te hebben, geniet ervan.
Leuk een meisje Amanda H&F: vervelend van de blaasontsteking! Mooie buik+gezicht Noorus: zwaar hè nu verlof hebben hè Nuage: gatsie zeg de ongi PCO: nog even en dan mag je ook met verlof! Angel: hoe is ie met jou? Zo, hier de 37 weken bereikt Gaat snel! Nog max 5 weken!!!
Ooooh spannend Grumpy!!! Ben je er helemaal klaar voor? Hier al wel haha, kan niet wachten totdat ik haar eindelijk in mijn armen mag houden... Voel mij op zich goed, ben alleen een beetje opgezwollen kademzz ga echt weer dezelfde kant op als met Joaquin, maar goed als het er ook weer zo snel vanaf gaat als bij hem, ben ik blij haha... Hier wordt ze bij 40 weken echt gehaald dat is al afgesproken dus bij mij is het hoe dan ook 13 augustus d day...ook wel grappig, want dan is manlief ook jarig