De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey meiden, ik wilde jullie even succes wensen met de laatste lootjes! Ik zie dat er al een paar richting de laatste weken gaan :)
    Hopelijk kunnen jullie zonder al te veel klachten nog even genieten van jullie buik, want je zou hem nog wel eens kunnen gaan missen! ;)
    (Klinkt heel cliché allemaal, maar het is echt zo! :))

(Ik wou dat ik me weer bij jullie hier in het zwanger-worden-gedeelte zou kunnen voegen ;))

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ben je ook echt weer bezig dan?

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mooie buik!

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pcomama, neeee maar ondanks dat ik mijn zwangerschap af en toe vervloekt heb, zou ik ook zo graag weer een wondertje in mijn buik hebben! :) ik mis het soms gewoon heel erg!
    Maar ik geniet nu lekker van mijn meisje en als de tijd rijp is gaan we kijken of het misschien nog een keer voor ons weggelegd is :)

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Dankje wel meiden :)

@ pco voor jou is het nu echt helemaal aftellen he hihih!! Spannend!!.. ik kan ook niet w8 maar laat hem maar nog ff lekker zitten tot minimaal 38 weken !

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik vlieg ook ff langs. Hope mooie buik en leuk een gezicht erbij!
    Grumpy whoehoe 37wkn yeah eerste topic beebje komt er bijna aan.
    Noor lekker genieten van verlof. Heerlijk met dit weer.
    Nuage balen zeg bah
    Angel hoest met u?

Zo ik ga weer verder werken.

7. hopeandfaith

@ grumpy ooh ja ik vergeet jou helemaal schaam :S geniet van je verlof meid :) nog ffies dan is die kleine er!!..

@ Jeskejes werkse ;) en thnx

8. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    angel heeft de koffers gepakt and has left the country,:D
    Tot volgende week allemaal.

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Have fun Angel!!!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Angel veel plezier!

11. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ola!

Ook ik ben er nog!! Alles gaat goed! Doe inmiddels vervangend werk, wennen maar toch ook wel fijn. Buikje begint langzaam wat minder plat te worden.
    volgende week de combinatie test. Best spannend weer!

Grumpy: 37 weken, ben je er klaar voor? Spannend zeg! Geniet nog even van je zwangerschap en verlof!

Noorus: jeej verlof! En wat is die goed van start gegaan! Voel je je goed?

Pco; ook voor jouw nog eventjes! Trek je het nog?

jeske: ook bij jouw vliegt de tijd! Fijn om te horen dat het beter gaat met jouw moeder!

Lk: Een meid! Leuk leuk! Wat een meiden club zeg! Voel je je al beter?

Hope: nice pic!!

Amanda: gefeliciteerd met de goede 20 weken echo!!! Willen jullie weten wat het wordt?

Angel: have fun!

Fijn weekend!

12. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals beloofd, eindelijk de echo foto! 9 weken!

Bijgevoegde bestanden:

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Angel, fijne vakantie, geniet ervan!

@ Debs, wat heerlijk een echofoto van jullie gup te zien!!! Fijn meis! Spannend volgende week! Hier gaat het super! Voel me goed, kan alles nog doen (soms wel wat rustiger aan) en geniet optimaal van mijn verlof!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Debs wauw mooie echo!! Spannend vd week succes
    Noor fijn dat je van je verlof geniet en nog alles kunt doen. En je goed voelt.
    Ik gewoon weer aant werk. Valt soms wat zwaar maar dan ga ik de volgende dag gewoon verder.
    Fijn weekend allen

15. hopeandfaith

@debs mooie echo foto meid leuk om je kleintje zo te zien he ;)
    @angel veel plezier meid !!

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Vergeet je niet zo ongeveer 4 al geboren beebs?:$

Jullie gaan wel heel hard richting D-day allemaal..hopenlijk beetje te doen met het mooie weer. Aan de ene kant heerlijk in je verlof alleen is het aan de andere kant natuurlijk hopen dat je niet enorm opzwelt:p

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik kom eens even hier spieken en ik zie dat heel wat oude bekende zwanger zijn! SUPER!!!

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooie echo Debs! Wanneer krijgen jullie de uitslag vd combtest. Enne bijna 12 weken! Heb je het al bekend gemaakt?

Wachtende: gelukkig geen opzwellingen hier! Houd (afkloppen!) nog geen vocht vast, nu is het deze week wel minder warm weer... En denk dat Jeske bedoeld dat ik de eerstvolgende ben. Al kan Noorus zomaar eerder bevallen, je weet het nooit;)

Jeske: hoelang werk je nog door?

Suusje: hoe staat het bij jou ervoor??? Ontzettend jammer dat het nog niet gelukt is zeg:(

Zo, hier de 38 weken aangetikt, jemig klinkt al ver:) Gaat verder goed! Dinsdag nog wel een extra groeiecho gehad, vorige week ook. Vk wilde dat ik even voor de zekerheid liet checken aangezien ze dachten dat de kleine iets achterloopt op groei. Doet ie ook, maar niet ernstig, groeit mooi binnen zijn/haar eigen curve. Nu geschat op 2700gr. Kunnen ze nog naast zitten hoor! Maar word niet zo'n grote en een klein hoofd (nu vind ik dat helemaal niet erg;)) Heb zelf het gevoel over de uitgerekende datum te gaan, dus we zullen zien! Voorlopig mag ie nog 2 wkn binnenblijven om nog wat te groeien:)

Hoe is het met de rest???

19. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee!

Grumpy; waauw!! Nog heel eventjes! Fijn dat ze extra echo's maken! 2700gr is toch prima! Spannend de laatste weekjes!

Wij hebben as dinsdag de echo. Bloed is al afgenomen dus krijgen dinsdag ook gelijk de uitslag! Best wel weer spannend! Na al die echo's aan het begin mis ik nu wel de extra controles..

Hoe is het verder met iedereen?

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Grumpy wauw 38 wkn! Wel fijn vd echo's extra check is nooit weg.Ik werk nu al minder. Alleen t hoognodige en dat zal tot ja weet niet tot wanneer ik werk. Zal niet echt volledig verlof hebben.

Debs dinsdag de nekplooi? Spannend meid succes! Zal wel goed zitten!!

Deel Deze Pagina