Zo ben weer een beetje bij de mens. Buikpijn werd veel erger en hield niets meer binnen. Nu aan de antibiotica,morfine en medicatie tegen de misselijkheid. Na het weekend hopenlijk naar huis. Waarschijnlijk infectie van baarmoeder/eierstokken. Maar ze kunnen het niet echt vinden. Mis mn meisje wel vreselijk
Hee! Wachtende hoe gaat ie nou? Al thuis? Beterschap meis! Helemaal vergeten te vertellen... de nekplooi meting was prima!! Begin toch steeds meer te geloven dat het echt waar is!! Gek he.. hoe is het hier?? Al tekenen van aankomende bevallingen?
Gefeliciteerd debs ! Wat een opluchting is dat he! Hier nog niet bekend wanneer ik mag. Straks komt gyn langs. Misschien maandag of dinsdag. Zit nu nog aan het infuus. Als bloed goed is dan waarschijnlijk nog 48 uur koortsvrij blijven. :s
Wat balen Wachtende! Voel je al wel wat beter? Kan me voorstellen dat je je dochter mist Beterschap! En hopelijk morgenochtend of di naar huis toe! Debs: dacht al wel dat alles oké was hoor, aangezien je bericht op FB Fijn hoor! Alles goed hier! Wel 'raar' zo in deze dagen, kan zo gebeuren, kan ook nog meer dan 2 wkn duren. Vind het een gekke fase... Verder nog lekker bezig, gister nog gesport en grote kans dat ik zaterdag ook nog gewoon in het park aan het sporten ben tussen de zwangeren Verder alles in langzaam tempo Energie-pijl is wel dalende, maar goed dat hoort erbij. Ben blij dat de checks bij de vk elke keer weer netjes zijn en de kleine het goed doet in m'n buik
Whoehoe Grumpy 40 wkn!! Wat een rust in de trein. Debs super vd nekplooi. Nu steeds meer ervan genieten!
@ Wachtende jeetje sterkte meid beterschap!! @ Grumpy oooh spannend succes met laatste loodjes @ Debs super nieuws van de Nekplooi meting @ Hier voor de 3e keer weer blaastontsteking blijf er waarscheinlijk ook gewoon de hele zwangerschap last van houden!! heb nu alleen nog een antibiotica genomen moet w8 op de uitslag van de kweek weer ... voor de rest gaat het prima
En ook ik leef nog!! Hebben een huis gekocht, zijn het aan het verbouwen en dat in combi met een groeiende buik en die voorbereiding, geeft weinig tijd Grumpy, 40 weken vandaag!! Al teken van beweging? noor komt ook dichtbij zeg!! Pco: joepie dat de kleine richting exit ligt! Hope: jakkes een blaasontsteking! Heb ik hier nog niet gehad.. Wel dat ik de aanloop voelde, maar dan telkens goed veel gedronken en heeft niet doorgezet.. Wachtende: beterschap meid! Hoe gaat het met de andere hier?
Idd vandaag D-day, maar d'r gebeurd nog niets hoor Had al een voorgevoel dat de kleine van plan is om na de uitgerekende datum geboren te gaan worden
*Roze klustrein (NOD)lijst!* *JUNI* 2 juni > Nuage, 5e ronde, 2e kindje *datumloos* Angel *ZWANGER!* 27 juni > Grumpy, 9e ronde (4e na mk), 1e kindje 13 juli > Mira85, ? ronde, 1e kindje 13 juli > Noorus, 7e ronde, 1e kindje 13 aug > Pcomama, 1e ronde na Mk, 2e kindje 28 aug > Jeskejes, 25e ronde, 1e kindje (IUI) 21 sep> Hopeandfaith, 24e ronde, 1e kindje 8 okt > Toekan, 17e ronde, 1e kindje (IUI) 14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI) 17 okt > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI) .. .... > Debs1, ?? ronde, 1e kindje (IVF1) *Bevallen* 25 juli 2012 -> Anz87, jongen 4 augustus 2012 -> Jez, meisje 22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen 4 oktober 2012 -> Nuage, meisje 3 januari 2013 > Wachtende, meisje