Vandaag heerlijk in het zwembad geploft met Wachtende en beeb. Was lekker ff afkoelen! Angel, nog maar 3 weekjes te gaan en dan alweer de echo. Gelukkig vroeg op de dag! Hope, mooi babyhuisje!
@ amanda oooh lkker geef je groot gelijk en dankje!! @ Nuage thnxx jaa volgens mij gewoon normaal begin nu vocht vast te houden in mn voeten aaaaaaai
@Mira, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Veel geluk!! @Angel, spannend hoor.... de 1e echo! @Hope, wat een mooie buik!!! Ik hou gelukkig nog geen vocht vast! Maar ja, wat niet is kan nog komen De babykamer en kinderwagen zijn er inmiddels, helemaal leuk!! Vandaag een iets minder leuke dag, uitvaart van de oom van mijn vriend. We moeten dus naar Heerenveen. Dat wordt een pittig dagje, zo lang in de auto!
Hope: mooie buik! Gewicht is ook normaal denk ik! Ik ben er geen referentie in. Sta nu op +4.... Maar is omdat ik de eerste helft zo ziek geweest ben. Vocht: voorlopig nog geen last van. Al heb ik wel preventief mijn ring uitgedaan met dit weer Nuage meid, heb jij al meer nieuws van hoe je waarden nu zijn?
Nee erg he ik ben niet gaan prikken. Moet dat formulier bij de dokter ophalen en deze week zijn allebei onze auto's ermee opgehouden. Geloof je toch niet. Zit even allemaal tegen deze week.
Nee niet met die kleine he. Wacht maar tot je er ook eentje hebt straks hihi je mobiliteit daalt drastisch
Thnx meiden Jaaa k ook hele tijd geen vocht vast gehouden maar helaas moest er toch een keer van komen he @ nuage ooooh vreselijk het komt altijd op de verkeerde momenten wij hadden de wasmachine kapot moesten ook nieuwe kopen dus van de week maar ff snel de baby was wegwerke !!
Ik lig in het zkhuis meiden heb last van voor weeen die niet weg willen trekken moet nu nog nachtje blijven ben afgelopen nacht aangekomen met pijn! Heb gelukkig geen ontsluiting maar tis nie goed dat de voor weeen blijven aanhouden
H&F: wat schrikken zeg! Hopelijk word je buik snel rustiger en mag je weer naar huis toe! Kleintje moet nog wel binnen blijven hoor... Sterkte en knuffel!
dat is schrikken zeg! hoop dat je snel met beeb in buik naar huis mag. gelukkig geen ontsluiting, dat scheelt weer wat.