De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hope: wat naar meid! Hopelijk krijgen ze het onder controle en kan je mits voldoende rust weer huiswaarts!

Noor: haha een blauwe! Geen idee welk merk :p maar ik denk dat we ook nog een nieuwe gaan aanschaffen, maar dat is dus niet dringend :)

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Even jullie spammen:):):)

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoe is het de zwangere meiden? Trekken jullie de warmte nog een beetje?
    Angel: wat goed dat je op je strepen gaat staan wbt de echo, kon ook echt niet hoe ze jou de vorige keer behandeld hebben. Ga heel hard voor je duimen voor een mooie echo! Hoe voel je je? Zal wel een spannende tijd nu voor je zijn...
    H&F: hoop dat je weer veilig thuis bent!
    En hoe is't met Nuage en Wachtende?

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    mooie foto ! gaat t allemaal goed?

paar goede dagen gehad maar nu weer aardig beroerd. Morgen gesprek over operatie en traject voor een tweede. Spannend..hoop dat de operatie snel kan igg.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    hf gaat alles wel goed??

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    even een kleine up-date. Verlies sinds dit afgelopen weekend elke keer tijdens het plassen licht bloed en sochtends wat meer en in de loop van de dag neemt het af. Precies zo als de vorige keer dus. Geen buipijn enz dus daar gaan we weer.
    Heb nu vanmiddag om 1400 uur een echo bij de gyn, het is echt weer zenuwslopend!!!!!!

I keep my fingers crossed

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ben weer thuis had last van voor weeen en de baby verdrukt mijn nierbuis vandaar dat ik zoveel pijn had! Nu nog rustig aan doen!

@ grumpy waauw wat een plaatje ben ook zo nieuwsgierig naar de onze!
    @ wachtende spannend meid en Beterschap
    @ angel ooh jeej ik duim voor je dat het gewoon goed zit sterkte

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zo kom ik ook nog ff aanwaaien. Ik lig sinds vannacht int zh met gebroken vliezen. Wat een water komt daar uit zeg ongelooflijk. Kleine maakt t goed. Ligt netjes op groeicurve. Ze gaan niks afremmen. Wil t komen dan mag het. Komt t niet dan met 37wkn inleiden. Ik laat weer wat horen als ik meer weet.

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Jeetje Hope, dat moet schrikken geweest zijn!!!
    Gelukkig nu weer thuis.... lekker je rust pakken.

Angel, neeee! Niet weer bloedverlies! Ik duim zoooo hard voor je!!! Je hebt je echo al gehad, hoop dat het gewoon goed is!

Wachtende, balen dat je je elke keer zo rot voelt! Hopelijk kunnen ze je snel helpen! Moet je gelijk weer starten met IUI voor een 2e? Of eerst op de natuurlijke manier weer proberen?

Grumpy, wat is het toch een heerlijk meisje!

Ik ben vandaag precies 29 weken :D Yeah!! Het gaat op zich goed! Natuurlijk wel wat kwaaltjes, maar ja....dat hoort erbij!

De kinderwagen en kinderkamer zijn klaar, heerlijk! En zo gaaf!
    Nu alles op mijn gemakje aan het wassen!

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Jeetje Jes..... wat spannend!!! Gelukkig met de kleine alles goed!! Heb je ook weeën?

Lig je in Rdaal? Sterkte!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lk lig idd in Rdaal. Vanmorgen krampen. Nu helemaal niks.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jeetje wat gebeurt hier opeens een hoop!

HF ik ben blij dat je weer thuis bent en dat je nu weer waar het van kwam. Hoop dat beeb nog even blijft zitten maar gelukkig ben je wel ver genoeg dat áls het toch zou komen het wel goed komt. Maar liever nog even minimaal 5 weken binnen blijven beeb :)

Angel.. nee toch he het zal toch niet. Ik ga echt keihard duimen dat het niks betekent, een vriendin van me heeft veel bloedverlies gehad in het begin en dat ging goed. Ik hoop het echt voor je!

Jeskejes water gebroken! Ik wist niet dat ze dan nog zolang konden wachten? Maar je mag niet meer naar huis neem ik aan?!

Hier ben ik op zoek naar mijn ei. Vooralsnog niet gevonden en zit op dag 20. Maar ja na MK dus het kan natuurlijk goed kloppen dat het anders is nu.

13. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    weer terug uit van de gyn.
    Heb een inwendige echo gehad en er zit niets in de eileiders maar ook in de baarmoeder kon de gyn niets ontdekken. Dus dan kan betekeken dat ik op dit moment een vmk heb of dat ik minder ver zwanger ben. Heb bloed laten prikken en heb 9 augustus weer een vervolg echo staan.

Dus we wachten weer af.

14. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Jeske, ik zag van t weekend een hoog zwangere dame op de zwarte cross lopen en moetst toen aan je denken.

Doe je het kalm aan en hou je rustig.

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    hee angel dat had ik nog niet gezien..
    wat een ellende zeg, heel veel succdes en sterkte

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ angel jeetje meid dat s spannend ik duim voor je!
    @ jeskejes ooh laten ze je daar gewoon zo lang mee rond lopen? Dat mag je toch nir spannend hoor meid hou ons op de hoogte he ?

Dankjewel meiden ♥

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Angel, wat naar meid! Hopelijk komt het nog goed en ben je ' gewoon' minder ver dan gedacht!

Hope, fijn dat je naar huis mocht!

Jeske: ben benieuwd oe het nu gaat! Moet wel schrikken zijn die vliezen die breken op een moment dat je het niet verwacht!

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeetje meiden... Dat zijn geen fijne berichten...

Jeske: jeetje wat schrikken zeg! Hopelijk krijg je nog geen ontsluiting, zou heel fijn zijn je iig tot 37 wkn niet gaat bevallen. Sterkte! Knuffel!

Angel: gatsie zeg! Wat een k#t-nieuws! Hopelijk ben je minder ver en is er in het bloed een mooie hcg-waarde, wanneer krijg je de uitslag?

Wachtende: balen dat je zoveel last blijft houden, komt dan door de PCO? En hoe moet dat voor een 2e kindje aangezien je de vorige keer met IUI zwanger bent geraakt?

Hope: fijn dat je weer thuis bent!

Hier: gaat het niet zo goed met mij, er is veel losgekomen tijdens het moeder worden van Sam. Veel sh*t van het verleden word weer opgerakeld, zo goed als ik me in de zwangerschap heb gevoeld, zo belabberd als ik me nu met regelmaat voel. Gelukkig heb ik ook m'n betere momenten en kan ik dan wel genieten van m'n prachtige dochter:) En ik heb een ontzettend lieve man waar ik veel aan heb en die gelukkig een lange vakantie heeft. Sinds vorige week krijg ik begeleiding van een psycholoog. Het is nu even heel zwaar, maar ik weet dat er betere tijden gaan komen.

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En voor de verandering ligt m'n schoonzus weer in het zkh:( Ze was eindelijk vorig weekend ontslagen na ruim 2,5 mnd erin te hebben gelegen en gelukkig heeft ze Sam kunnen zien en vasthouden, wat een mooi en emotioneel moment. Sinds gister ligt ze er weer, voor hoelang, dan weten we nooit...

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Angel dikke knuf!!

Grumpy voor jou ook meid!

Hier alles goed, nou ja goed.. het zh heeft besloten om actie te ondernemen omdat ik niet meer slaap al weken... gisteren gestript, maar tot op heden weinig effect.. nu wel rugpijn maar that's it... de eerste 2/3 cm zitten er al op...dus op naar die andere 7/8 :D maar a.s vrijdag moet ik terug komen als beeb zich nog niet heeft gemeld en dan gaan ze of weer strippen of mogelijk inleiden omdat ik niet meer slaap... ;)

Deel Deze Pagina