Heej meiden! Jeetje, wat is er veel gebeurd hier!!! @ H&F, wat spannend even meis, maar fijn dat je nu weer thuis bent! Rustig aan doen daar he?! @ Angel, pfff had zo graag ander nieuws gehoord van je... Maar ga keihard duimen dat je de 9de alsnog een heel mooi garnaaltje gaat zien! @ Wachtende, worden ook spannende tijden voor jou dus! @ Nuage, hoop dat je je ei snel gevonden hebt! @ Jeske, waauw je vliezen al gebroken! Hoe lang mag je daarmee blijven 'rondlopen' dan? Ik dacht altijd maar 24 uur? Veel succes daar, ben benieuwd hoe snel de kleine zich aandient! @ Grumpy, dikke knuffel voor jou meis! En superlieve foto! @ PCO, spannend hoor! Echt laatste loodjes nu! Is snel gegaan (of voor jou gevoel niet?) @ LK, jeej 29 weken! Hoe is het met je buikje?! Hier alles goed met ons! Tess doet het super, het is soms een beetje zoeken met elkaar, maar leren elkaar wel steeds beter kennen dat vind ik echt heel gaaf om te merken! Hier nog even fototje (vriend leeft zich behoorlijk uit met z'n camera )
wat een mooie foto's Grumpy en Noorus. Grumpy ik hoop dat je je snel beter voelt, geniet van je dochter en wat fijn dat je man lekker lanfg thuis is. Er is inderdaad veel gebeurd de laatste week. Voor mezelf ga ik er vanuit dat het niet goed zit (stukje zelfbescherming) en dat we nu snel echt zwanger worden het kan dus waarom zou het dan de volgende keer niet goed gaan. Maar wil mijn banner nog niet weg halen, daar wacht ik mee tot na 9 augustus dan hebben we weer een afspraak bij de gyn.
Angel lekker wachten tot je het echt zeker weet. Hoop dat je snel een mooie beeb kunt zien groeien in je buik. er komen mooie foto's voorbij hier idd. Vandaag weer bij gyn geweest. Dinsdag operatie, kijken of pijnklachten verholpen kunnen worden en kijken wat er over is van eierstokken en eileiders. In het beste geval mogen we zodra ik het aankan weer met iui en clomid beginnen...dan is alleen de graag wat is wijsheid. Een hele werkdag trek ik maar net aan.
*Roze klustrein (NOD)lijst!* *datumloos* Nuage Angel77 *ZWANGER!* 13 aug > Pcomama, 1e ronde na Mk, 2e kindje 28 aug > Jeskejes, 25e ronde, 1e kindje (IUI) 21 sep> Hopeandfaith, 24e ronde, 1e kindje 8 okt > Toekan, 17e ronde, 1e kindje (IUI) 14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI) 17 okt > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI) 30 dec > Debs, ? ronde, 1e kindje (IVF1) *Bevallen* 25 juli 2012 -> Anz87, jongen 4 augustus 2012 -> Jez, meisje 22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen 4 oktober 2012 -> Nuage, meisje 3 januari 2013 -> Wachtende, meisje 6 juli 2013 -> Grumpy, meisje 13 juli 2013 -> Noorus, meisje 23 juli 2013 -> Mira85, meisje
gisteren dacht ik het al maar vandaag is het echt doorgebroken. Helaas het is niet anders. Maar we kunnen zwanger raken en nu nog op zoek naar de "plak" baby. Nuage, evt Wachtende let maar op dit jaar raken we zwanger!
@ angel aaach meisje toch bah sterkte hoop het ook voor je meis dit is gewoon nie leuk meer dikke knuffel!!
Dank voor de felicitaties dames! Hier gaat alles inmiddels goed. Wat opstartproblemen met de BV, maar inmiddels hebben we daar een goede vorm in gevonden en gaat het super. De eerste week is ontzettend druk geweest en een echte "leerweek" voor zowel Yoleen als voor ons. Gelukkig hebben we genoeg tijd om van alle momenten samen te genieten
*Roze klustrein (NOD)lijst!* *datumloos* Nuage Angel77 *ZWANGER!* 13 aug > Pcomama, 1e ronde na Mk, 2e kindje 21 sep> Hopeandfaith, 24e ronde, 1e kindje 8 okt > Toekan, 17e ronde, 1e kindje (IUI) 14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI) 17 okt > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI) 30 dec > Debs, ? ronde, 1e kindje (IVF1) *Bevallen* 25 juli 2012 -> Anz87, jongen 4 augustus 2012 -> Jez, meisje 22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen 4 oktober 2012 -> Nuage, meisje 3 januari 2013 -> Wachtende, meisje 6 juli 2013 -> Grumpy, meisje 13 juli 2013 -> Noorus, meisje 23 juli 2013 -> Mira85, meisje 30 juli 2013 -> Jeskejes, jongen
Wat een rot nieuws Angel Dikke knuffel! Jeske: gefeliciteerd met jullie zoon! Mira: leuk je hier weer te zien Fijn dat het goed gaat! Bedankt voor de lieve reacties, komt weer goed hier!
Goedemorgen dames, Dinsdag 30-07-2013 om 20.27 zijn wij trotse ouders geworden van onze zoon Jens! 2630 gr en 47cm lang geboren met 35 wkn 6 dgn. Zondagnacht waren dus mijn vliezen gebroken, maandag niks aan de hand tot snachts 2uur toen begonnen de krampen regelmatig te komen. Rond half 11 5 cm ontsluiting en hop naar benee voor een ruggenprik, wat een verademing was dat. Elke 2 uur 1.5 cm ontsluiting erbij en ik heb wat kunnen slapen en bijtanken. Om 18.00 mocht ik naar de verloskamers, maar de persweeën bleven uit door de ruggenprik, die pomp uitgezet en om half 8 mocht ik aan het werk. En om 20.27 floep daar was hij ons prachtkereltje, gelijk bij mij op de borst wat een heerlijk gevoel dat ik nooit meer zal vergeten. Na zo ong half uur 3 kwartier met de kleine man te hebben gelegen, bracht papa hem met de zuster naar beneden. Vanwege vroeggeboorte, langdurig gebroken vliezen, kans op infectie wilde ze m op de couveuse afdeling. Alles was goed totdat Jens zijn hartslag plots piekte naar 300 en dat was ff paniek. Wat schrok de papa en ik zat boven om gewassen te worden en te eten. Het bleef allemaal duren tot er gebeld werd dat ik naar beneden moest komen want er was toch wel iets. Beneden had de kinderarts Rdam al aan de lijn en het duikerseffect (kouds in zn gezicht voor schrikreactie) hielp niet om zn hartslag naar benee te krijgen. Gelukkig reageerde Jens op de eerste dosis medicijnen en zn hartslag werd weer rustig. Wat dit nu is geweest weten we niet. Ons lieve mannetje ligt nu onder de blauwe lamp, waarde van geel zien was op t randje dus alvast eronder. Ook was hij wat misselijk en heeft een somde en zn maagje is schoongespoeld. Jens is gelijk een stuk rustiger. Gister avond heeft zn papa m voor t eerst vastgehad <3 Ik ga nu ff snel eten en douchen, om 8 uur gaan we m voor de eerste x aanleggen. Kolven gaat ook goed, zit al op 20ml. Tis een heerlijk mannetje en t liefst heb ik m een hele dag bij me en vast. Dat maakt t wel ff moeilijk dat ik boven lig en hij beneden.
@ jeskejes gefeliciteerd meid beetje wat heftig zeg dat zal schrikken zijn geweest fijn dat het nu goed gaat hij is daar in goede handen!! Geniet van je ventje xx
Mira fijn je nog eens te zien! Babyfoto's: wat moooooi! Kijk er naar uit om er van mezelf zo te hebben hihi! Angel: hele dikke knuffel meid! Ik had gehoopt dat het bu een keer bleef plakken Nuage: en je waarden al bekend? Jeske: proficiat met jullie zoon!!! Hij zal wel snel bij mama op de kamer mogen! Maar begrijp wel dat het even heel heftig is! Jullie wisten ook niet wat het werd e? En hoe was het gevoel dan wanneer je hoorde dat het een jongen is? Hier gaat alles zijn gangetje.... 30 weken voorbij. Merk wel dat de warmte me parten speelt...mijn geknelde zenuwbaan begint ook meer en meer op te spelen... En van de warmte kan je nog min of meer vluchten.. Van een voos aanvoelend been jammer genoeg niet .... Ondertussen bekijkt iedereen die me tegenkomt me aan van' jij nog tot oktober droom verder' ben dus heel benieuwd wanneer ons kleintje zich gaat aandienen!
*Roze klustrein (NOD)lijst!* *datumloos* Nuage Angel77 *ZWANGER!* 21 sep> Hopeandfaith, 24e ronde, 1e kindje 8 okt > Toekan, 17e ronde, 1e kindje (IUI) 14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI) 17 okt > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI) 30 dec > Debs, ? ronde, 1e kindje (IVF1) *Bevallen* 25 juli 2012 -> Anz87, jongen 4 augustus 2012 -> Jez, meisje 22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen 4 oktober 2012 -> Nuage, meisje 3 januari 2013 -> Wachtende, meisje 6 juli 2013 -> Grumpy, meisje 13 juli 2013 -> Noorus, meisje 23 juli 2013 -> Mira85, meisje 30 juli 2013 -> Jeskejes, jongen 1 augustus 2013 -> Pcomama, meisje