Dag dames, even snel Even heel ego! Wij zijn trotse ouders geworden van Sophie (2980 gram, lengte onbekend maar inniminie want maatje 50 is nog te groot!) Zoals bekend, vliezen om 5.15 gebroken, vanaf 9 uur weeën pas... om 10.30 uur in het ZH, de arts kwam om 11.45 uur checken hoeveel cm ik had.. dit bleek 4 cm te zijn... ik zei, wil toch graag pijnstilling want de weeën zijn niet te houden hoor.... ruggenprik not done, dus werd een pompje.... ok verloskundige gaat even een ronde maken, verpleegkundige komt om 12 uur aan met het infuus...deze probeert ze erin te zetten zodat ik rond 12.10 uur toch wel met het pompje kan werken... ik zeg tegen haar.... ik weet het niet, maar volgens mij moet ik persen! Ze keek naar mij en zei...verrek zo ziet het er ook uit!! Zij de arts gauw gebeld... deze was er stipt 12.10 uur, mijn zus kwam net binnen zetten (moest 1,5 uur rijden om op tijd te zijn) zij nam het ook even van manlief over met name de handenknijperij van mij hahaha.... en de arts zegt... nou dame zo snel heb ik 6 cm nog niet zien vorderen vandaag... in maar liefst 20 min was ik volledig ontsloten..... en mocht dus persen! Ik zeg tegen haar, je bent niet goed..je maakt een geintje!!! nee zegt ze, voel maar... ik 1x persen...en daar kwam het koppie al...ikke voelen en verrek daar kwam ze al...ik dacht nog effe flink persen en dan is ze van mij e voila... daar was ons meisje! Kleine Sophie is in tha house binnen 3 uur! Mijn man heeft de bevalling gefilmd....erg fijn not hahaha....en wat denk je wat ik zeg...nou ik kan nog wel vier bevallingen aan....aiks dit gaat tegen mij gebruikt worden in de toekomst ben ik bang We gaan nu heerlijk rusten met zijn allen... Joaquin is een zeer trotse grote broer geworden... wat een mannetje.. ook echt een moment van ons zelf ervan gemaakt in het ziekenhuis..de eerste kennismaking was echt uniek voor ons! Dames, ik ben nu slapen i hope
Pco gefeliciteerd super bevalling zeg! Nu lkker genieten en idd ik ben de volgende ja jeetje gaat hard en ik vind nu wel heel spannend worden hihi
Pco gefeliciteerd!!! Jens zal nog wel ff in de couveuse blijven en zal nog niet snel mee naar huis mogen. Uitgerekende datum wordt aangehouden.
Gefeliciteerd meiden en wat een bijzondere bevallingsverhalen! Geniet van deze periode en van elkaar. Het is zo snel voorbij helaas. Ik hoop dat Jens snel uit de couveuse mag en lekker gaan aankomen. Misschien mag hij dan wel ietsje eerder naar huis. Maar eerst maar even bijkomen. Goed dat je doorzet met kolven! Ik heb een keizersnede gehad en kolfde eerst maar 10ml maar uiteindelijk na 3/4 weken kolfde ik rustig 210ml dus het kan echt helemaal goedkomen Hier nog geen bloed geprikt (geen zin erg he) en ook nog geen ei. Maar mijn ovustrip was iets donkerder vandaag en mijn halve kin is overgenomen door een puist dus ik denk dat ie eraan komt!
Op zich doet de kleine man t goed. T spugen kan van de enorme blauwe plek op zn bol komen. Hartje is nog 2x omhoog geschoten. 2x zelf hersteld. In zn slaap. Mocht t nog vaker gebeuren dan onderhoudsmedicatie. Gister heeft ie paar slokjes op via tepelhoedje. Vanmiddag gekangaroed. Vriend mag vanavond.
Jeetje, wat een hoop veranderingen hier weer zeg!! @PCO en Jeske, ook via deze weg nogmaals gefeliciteerd!! @PCO, wat fijn dat je zo'n snelle bevalling hebt gehad dit keer! Kan ik daar ook voor tekenen? @Jeske, heftig allemaal hoor!! Hopelijk mag jullie mannetje snel uit de couveuse!! @Nuage, yeah..... mooi ei gevonden! Op naar een mooi beebje! @Angel, wat een vreselijk naar nieuws!! Je klinkt er vrij rustig onder. Voel je je ook zo?? @Hope, ja.... nu ben jij de eerstvolgende!! Het gaat wel snel nu he?? Hier alles goed! Morgen alweer 30 weken! Blij dat die extreme hitte van vrijdag maar 1 dag was! Daar had ik wel ff last van! Vandaag onze fotoshoot, zin in!! (op locatie, want in de studio doe ik zelf wel, haha!)