De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ liefkleintje jaaa tijd vliegt maar aan de andere kant ook weer langzaam haha
    Veel plezier vandaag met de shoot je hebt iig mooi weer erbij :)

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    hallo dames,
    vanochtend weer naar de gyn geweest en ik heb inderdaad een vmk gehad. Ik moest nog wel ter controle bloedprikken om een bbz uit te sluiten en daarvan krijg ik dinsdag de uitslag. Maar de gyn gaat daar niet van uit is meer voor mijn eigen geruststelling.
    Hij zag al wel een eitje dat goed aan het groeien was.

Hoe gaat het hier met de new born mama's en de mama's in spe?

En Nuage weer op het wachtbankje?

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gaan ze verder nog onderzoek doen of is dat pas als het nog een keertje zou gebeuren Angel?

Ja ik zit op de wachtbank. Ben nu 6 dpo. Voel van alles en nog wat, maar ja dat zegt helemaal niks. Ben momenteel ook enorm misselijk maar volgens mij komt dat door de foliumzuur die ik vanochtend heb genomen. Ik begon er normaal altijd pas mee als ik een positieve test had (heeft me 5 jaar foliumzuur voor niks bespaard) maar omdat het nu toch best wel snel raak was ben ik er dus vanaf mijn eisprong mee begonnen.

Ik heb nog steeds geen bloed geprikt om HCG te meten maar ik ben nu gewoon van plan om dit begin volgende week te gaan doen. Dan gebruik ik het gewoon als vroege zwangerschapstest :p

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Angel wat een ontzettende tegenvaller. Hopenlijk gaat dit het magische ei worden. Heel veel succes dinsdag..al is bbz niet waarschijnlijk als er een ei groeit neem ik aan. Sterkte meid. Weet niet goed wat ik moet zeggen.

Nuage spannend hoor ! Goed dat je toch met foliumzuur bent begonnen. En lekker die test als vroege test gebruiken :)
    Ik duim voor je.

Hoe gaat het verder met de meiden en beebs?

Hier dinsdag oepratie gehad. Werd op verkoever even bruut wakker gemaakt doordat mn voeteneinde van mn bed opeens in de lucht werd gemikt. Mn bloeddruk was erg laag en ze hadden niet verwacht dat ik bij bewustzijn zou zijn...schrok me dus helemaal te pletter want lag lekker mn roes uit te slapen. Schrok omhoog en verging vervolgens van de pijn. Meteen plat gespoten en ze zijn lekker met mn bloeddruk bezig geweest terwijl ik verder sliep. Ergens in de avond wakker geworden...toen manlief maar even laten weten dat ik wakker was..die was gelukkig niet al te ongerust want die is het nu wel van me gewend. Heb extra antibtioca gehad en buik is gespoeld. Pijn kwam dus van ontsteking in buik, hoe die daar is gekomen is een beetje een raadsel...zal toch van bevalling zijn geweest (ben echt niet goed in bevallen). Het goede nieuws is dat ze meteen tubetest hebben gedaan en ze doen het nog! Moest vanwege bloeddruk en niet wakker worden nachtje blijven maar rond een uur of 03:00 mocht t infuus er weer af. Nog paar uurtjes geslapen en toen even goed mn buik geschropt om al dat roze eraf te krijgen..ontbeten..spullen ingepakt en gevraagd waar ik me kon afmelden :D Thuis viel het wel even tegen...was operatie #8...9...? tel even kwijt..maar de eerste terwijl er een guppie rond spartelt...die meteen je de hele nacht in de weer laat zijn..in je buik trapt..geen extra dutje kunnen doen. Maar maandag weer aan de bak..kan ik daar een beetje rusten :p
    Zo das weer t avonturenverhaal van Wachtende :D

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemiddag dames, ff berichtje van mij.

Toekan jij vroeg nog wat onze eerste reactie was...... nu moet ik bekennen dat vriend en ik t al wisten wat het zou worden. We hadden met 16 wkn een geslachtsbepaling gedaan. We hebben ervoor gekozen om t zo te doen anders gaan de mensen vissen en letten ze helemaal op wat je zegt. En we wilden ons niet verpraten.

Onze kanjer doet t zo goed! Is al uit de couveuse en is verhuisd naar een andere kamer. Weer een stap dichterbij huis. Drinken is nu wat hy onder de knie moet hebben om naar huis te mogen.

Ik zet in mn album nog foto van vd week.

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    wachtende hoe gaat het met je, ben je al een beetje aan de betere hand of nog veel last van de wond.

Jeske, wat fijn dat het zo goed gaat met Jens. Nog even en hij ligt in zn eigen bedje.

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hier gaat het redelijk. Gisteren gewerkt. .was iets te veel van t goede. Morgen weer proberen. Wondjes doen alleen pijn bij rennen of als dochter vhard trapt. Hoe gaat het met jou?

8. hopeandfaith

@ Angel jeetje meid het zit je niet mee :( bah!
    @ Nuage goed van je om alvast foliumzuur te slikken! en idd gewoon doen als vroege test ;)
    @ Wachtende pff heftig fijn dat het nu beter gaat nog rustig aan doen hoor!
    @ Jeskejes Super fijn dat het goed gaat meid hopelijk mag die snel mee naar huis :)

@ Hier gaat het goed laatste loodjes zeggen ze he ;) heb 2 nachten slecht geslapen maar afgelopen nacht gelukkig weer wat bij getankd mn buik zit in de weg waardoor ik steeds pijn heb met hoe ik lig vooral in mn liezen omdat de kleine met zn hoofd aan het indalen is pff.... maar nog ff doorzetten :)

9. hopeandfaith

En voor de verandering heb k alweer een blaasontsteking :$

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hee ver#/$@@

Dat schiet niet echt op zo...Beterschap! !
    Nog even volhouden meid! !

11. hopeandfaith

pff.. ja zal blij zijn als het zover is dat ik mag bevallen ;)

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hoe gaat het met iedereen? Trein is stil gevallen

13. hopeandfaith

Met mij goed :) zit te w8 todat het tijd is dat de kleine man zich aanmeld ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren voor nu mag de nog wel ff blijven zitten hoor ma over 1,5 week mag het van mij wel ;)!! laatste dingentjes zijn we aan het afmaken!!..

jaaa tis idd rustig hiero zijn allemaal druk met de beebjes denk ik ;)

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik was uit de trein gevallen sorry, moest helaas weer op rood.

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Niet uit de trein vallen hoor!

Hf: hoe gaat het met blaasontsteking?
    Nuage: hoe is het met de kleine? Alweer bijna een jaar..is ze al lekker aan het stappen?

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Even een zwaai van mijn kant!

Ben vanmiddag ook onverwacht even aan de monitor mogen gaan hangen. Had al sinds gister avond zeurende ogi krampen die vanmorgen best wel pijnlijk werden. Gingen niet over met een kersepitkussen, kon mijn draai niet vinden in bad,... Even naar de kraam gebeld en ze zeiden dat ik moest binnen komen... Op de monitor gelukkig geen echte wee gezien, bmh ook nog niet verkort,... Hebben een paar urinetesten gedaan. Als ik daar donderdag niets van hoor, is dit 'gewoon' pijnlijk, maar onschadelijk voorwerk... Anders hoor ik wat het wel is...

Was best wel schrikken... Krijg je te horen dat je binnen mag en dan besef je dus echt wel dat het allemaal heel dichtbij is! Begon meteen wat te panikeren: valies nog niet gemaakt, wieg nog niet opgemaakt, mc moet nog gehaald worden, verzorgingstafel nog gezet worden,....
    Zullen daar allemaal eens snel werk van maken nu!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Jeske: wat vals haha :p

Nuage: Wat jammer meid!

18. hopeandfaith

@ toekan beetje zelfde wat ik heb meegemaakt ik weet precies hoe je je voelt ;) bij mij kwamen ze erachter dat de kleine op mn ureter lag (buis van nier naar blaas) en dat deed zon pijn!

@ wachtende jaa zo mn laatste pil innemen en hopen dat het daarmee is geklaard tot aan de bevalling!

@ nuage balen meid bah en idd niet eruit vallen hoor!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Schrikken zeg Toekan! Maar het gaat zeker snel voordat je het weet is het zover hoor :)

Ja ze wordt zo groot al! Dat eerste jaar is echt bizar hoe snel dat gaat. Mijn baby is echt al weg :'( lopen kan ze nog niet maar in de loopstoel rent ze de kamer door en ze kan zich wel al optrekken en kruipen. En ze zegt hallo en papa <3

20. hopeandfaith

Ja je hoort iedereen er over die kindjes heeft dat het allemaal zo snel gaat en dat geloof ik ook zeer zeker :)
    maar lijkt me nou ook wel weer leuk om ze op te zien groeien van fase tot fase jaa ik kan er nog niet echt over oordelen hahah ;)

Deel Deze Pagina