Weer een teken v leven van mij. J.ens is sinds zaterdag thuis en is toch even een ritme vinden. T is heerlijk dat ie thuis is en t is me een portret. Heeft al een eigen willetje. Hy drinkt goed, slaapt met vlagen. Vannacht was hy onrustig. En ligt dan t liefst op je. Al met al is t genieten en doet hy t goed.
@ Jeskejes fijn dat die thuis is zeg heerlijk van genieten meid!! en super dat die het zo goed doet @ Hier Vandaag de Groeien liggingsecho gehad wat is het gegroeid zeg jeetje niet normaal!! zon verschil met de laatste echo alles zag er goed uit en was allemaal kwa groei netjes buikje was iets groter en beentjes wat kleiner maar allemaal binnen de curve .. ligt ook al netjes met het hoofdje naar beneden maar is nog niet ingedaald dus afwachten wanneer die dat gaat doen! heb een echo foto in mn album staan hij knipperde ook nog iets met zijn oogjes zo schattig hihi
Toekan dat is idd ff schrikken. Hoe gaat het nu? Nuage wat leuk he..al dan die eerste keertjes HF mooie echo foto's! Laat t indalen maar beginnen
Hier een teken van leven bij mij De kleine Sophie doet het hartstikke goed...het wordt al een kleine bolle van zwolle... en dat geheel op mama melk *trots* Grote broer is ook zo trots als een pauw en kust zijn zusje de hele dag door.... Met mijzelf gaat het ook super...dus mag niet klagen eigenlijk... Hoe is het verder met jullie? Due date nadert voor jullie meiden... spannend..alles al af? Toekan hoe gaat het met jou, was de uitslag bij nader inzien gewoon positief?
@ Pco mama fijn dat alles zo goed gaat zeg heerlijk mag je zeker trots op zijn hoor!! ik kan niet w8 hihih met mij gaat het goed zit met smart te w8 wanneer de kleine man gaat komen ben het zwanger zijn namelijk wel een beetje zat! en wordt met de dag nieuwschieriger naar de kleine vent
Hey meiden, Ook ik leef nog! Vandaag mijn laatste paar uurtjes gewerkt en nu verlof! Maar voor mijn gevoel had ik dat al erg lang! Ben natuurlijk al vanaf 7 weken ziek thuis en werk sindsdien boventallig. Ik merk ook dat ik steeds meer uitkijk naar haar komst! Ben er ook wel klaar mee Vooral omdat thuis alles klaar is en dus de verveling wel wat komt. Hopelijk laat ze ons niet al te lang wachten @Hope, heeeeel herkenbaar dat je er klaar mee bent! Hier dus ook!! Alleen bij jou mag hij ook echt al bijna komen Spannend hoor!!! @PCO, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Heerlijk! Lekker blijven genieten dus op die roze wolk!!
Hier gaat het slecht, ben sinds een week onder behandeling bij de crisisdienst vh Altrecht, maar nu eindelijk goede begeleiding! Sam heeft net d'r 1e prikjes gehad Maar zich heel netjes gedragen. Ben zo dol op m'n kleine meisje❤ Maar ook zo verdrietig dat al het oude zeer naar boven komt drijven
Grumpy dikke knuff. Goed dat je nu goede begeleiding hebt! Lk en Hope laat ze nog maar ff zitten hoor haha. Maar ik ken t nieuwsgierig zijn naar je ukkie. Hier gaat t goed. De bv gaat goed. En we genieten volop van ons kleine monster.
@ liefkleintje jaa echt he hihi kan niet w8 @ grumpy jeetje sterkte meid fijn dat je goede begeleiding hebt iig @ jeskejes k heb een limiet ingesteld voor me zelf vanaf zaterdag mag die komen van mij ben dan precies 37 weken dan mag je ook officieel thuis bevallen ma k wil in het zkhuis !! Ben er echt klaar mee t zit me allemaal in de weg en kan mn draai nie meer vinden met slapen bah! Hoop gewoon dat die niet meer lang opzich laat wachten en gezond en well ter wereld komt
Superspannend meiden!!! Ben zo benieuwd naar de komende bevallingen! Einde is wel pittig he?! Heb het gelukkig niet zwaar gehad, maar was wel zooo benieuwd! @ Grumpy, dikke knuffel meis! @ PCO, fijn dat alles goed gaat! @ Jeske, lekker genieten van het monstertje! Mooie foto zag ik op FB voorbij komen. Hier alles goed! Verlof is nog heerlijk. Kraamvisite loopt nog steeds, ben ik inmiddels wel beetje zat (en dan met name de verplichte bezoekjes haha) Ons meisje doet het super, het is zo bizar om haar nu al 'groot' te zien worden!
@ Noorus fijn dat alles zo goed gaat zeg kan wel merken nu er babys geboren zijn dat het rustiger is hier !! ma dat is ook logisch denk dat ik dat ook zal hebben! ik heb wel zin in de bevalling ben zo nieuwschierig naar de kleine vent ja de pijn enzo dat zal niet prettig zijn maar ja het hoort erbij zeggen ze dus we laten het wel op het beloop! heb hier nog een foto van mn buik ben nu totaal 15 kilo aangekomen
Mooie foto Hope! Wij zijn van t weekend naar de Ardennen geweest. Heerlijk en kleine man deed t super!
Mooie buik Hope! En die nieuwsgierigheid had ik ook steeds meer aan het eind! Nog even en dan is het zover! Spannend hoor! Als ik nu aan die momenten terugdenk lijkt het alweer zo lang geleden....
@ Noorus dankje jaaa echt erg zelfs mn man heeft er last van geheh die zegt ik zit elke dag te w8 op mn werk tot ik een telefoontje krijg van schat je moet nu naar huis komen want de kleine komt hij zegt ik krijg het niet meer uit mn hoofd aaaah ♥ ik zei al jaa heb ik ook wordt met de dag erger maar ja laten we maar gewoon denken dat het nog 2 weken duurt dan kan het mee vallen ja voor jou is het fftjes geleden he maar is nog maar een paar weekjes valt nog mee toch
Net terug van de Vk controle kleine ligt waarscheinlijk met zn hoofdje wel naar beneden maar is nog helemaal niet ingedaald ze wist bijna zker dat het wel zn hoofdje was maar wilt dat ik vrijdag voor de zkerheid toch nog even door iemand anders laat nakijken en anders dat ze even met de echo gaan kijken!! mocht het zo zijn dat mijn vliezen nu breken moet ik hun gelijk bellen en gaan liggen!
Niet al te veel zorgen om t indalen ...je hebt nog even. Onze dame moest nog indalen toen ik al persweeën had...daar moesten we dus nog ff op wachten. Fijn is anders maar alles is goedgekomen hoor