De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh Debs wat geweldig!!! Dat zou zo super zijn!!

Hier de hoop opgegeven voor deze ronde, net met Sensitest getest en zit nu 4 dagen voor NOD dus dan moet het wel kunnen en witter dan wit. Ik verwacht gewoon dat deze ronde niks is geworden. Op naar de volgende maar weer, merk wel dat ik het al iets minder leuk begin te vinden weer. Langzaamaan beginnen de angstjes weer omhoog te komen, maar ik onderdruk ze weer snel!

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    :( hoeveelste ronde nu?

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh ik mag echt niet zeuren hoor, dit is pas de derde echte ronde na mijn bevalling. Het slaat ook nergens op. Maar het komt gewoon door die hoop en het testen dat ik langzaam weer bang word.. dat het weer 5 jaar gaat duren. Ik moet mezelf gewoon even een schop verkopen :D

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Debs, meis wat zou dat superheerlijk zijn!!!!!!!!!!! Ik duim echt keihard voor je!!!! :)

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ohh Debs jaah zou t zo t? Hoop t zo. Ist al dinsdag?! Ik ga duimen. Spannend die streepjes.

Hope jeej een jongen tussen al die meiden leuk.

Hier net wakker en heerlijk brak. Gister vrijgezelledag gehad v vriendin en daarna nog bruiloft. Was zeer gezellig en geslaagd dagje. Maar vandaag lekker rrn luier dag.

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Debs, wauw.....dat zou geweldig zijn!!! En natuurlijk wil ik wel ff een mooie foto van je testen zien :)

Nuage, ondanks dat t pas ronde 3 is snap ik je angst heel goed. Jullie hebben er vorige keer zo lang op moeten wachten!
    Was er toen iets medisch gevonden?

Hope, leuk een jongen!!! :) Wij hebben de 29e geslachtsbepaling! Ik denk bij ons ook een jongen en mn vriend denkt een meisje. Ben zoooo benieuwd!!

Wachtende, wat balen dat ze weer zo'n last heeft van de reflux! Maar heerlijk dat ze zo vrolijk blijft! Ik zie regelmatig een vrolijk meisje voorbij komen op FB! :)

Jes, drukke dag gehad dan! Poeh! Wij zijn vrijdag daggasten op de bruiloft van goede vrienden. Ben benieuwd hoe lang ik t vol ga houden.

Hier gaat alles steeds een klein stapje beter sinds 2 dagen! Wat heeeerlijk om niet meer 24u per dag kotsmisselijk te zijm! Krijg er wel behoorlijke koppijn voor terug, maar dat was ik gewend!

We zijn nu lkkr een weekendje weg met vrienden. Zij is 3 wkn verder als ik, erg leuk!
    En wat n weer! Wij genieten hier wel!! :)

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Debs Wauw dat zou echt geweldig zijn meid!

@ Nuage snap je best goed hoor je hoopt natuurlijk dat het gewoon snel weer raak is omdat de vorige keer ook zo lang duurde het komt heus wel :)

@ Jeskejes dank je haha ik had alleen verw8 dat het een meisje zou zijn maar blijkt toch een jongen ben ook helemaal weg ervan hoor daar niet van maar moet ff omschakelen :) ooooh das pittige dag nu lekker rusten dan maar he ;)

@ Liefkleintje oooh spannend meid wij d8 allebij een meisje maar was toch anders ;) afwachten !! Geniet lekker van je weekendje weg meis !!

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Debs: dat zou echt GEWELDIG zijn!!! Heb je een foto??? Ben erg benieuwd!!!

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

Mag ik me ook komen melden hier?

Even kort ons verhaal. Sinds 6 jaar slik ik geen pil meer. In 2010 voor het eerst naar het zh geweest voor onze wens. Door omstandigheden, zijn we daarmee gestopt. In 2012 zijn we getrouwd en sinds augustus 2012 in de mmm beland. Eest aantal ronde clomid, geen reactie en na een hsg en laparoscopie zijn we erachter gekomen, dat mijn beide eileiders volledig zijn afgesloten. We zijn net met het ivf traject begonnen. Ben bezig met een kuur provera om een ontrekking te krijgen, en ik begin als het goed is rond 1mei met spuiten.. Op naar ons gewenste wonder.

Ik zal nog even proberen alles terug te lezen, maar het zijn behoorlijk wat pagina`s.

10. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden.. Vanmorgen een knaltest!!! Ben zo blij.. Het kan dus toch!! As dinsdag nog bloedafname dan horen we ook wanneer eerste echo.
    Wat ben ik blij zeg.. Eindelijk.. Zo spannend!!
    Kan geen foto met iPhone versturen.. Zit fijn op familie weekend :/ dus ook geen laptop..

11. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Ohhh Debs wat super, gefeliciteerd!!!!!!!

Welkom taatje84.

Hier is de ongi doorgebroken zoals verwacht, maar niet getreurd mijn tijd komt nog wel hahaha

Wat leuk dat jullie met de kamertjes bezig zijn, foto's...

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Debs: gefeliciteerd!!!:D vergeet je niet het lijstje aan te passen? ;)

Angel: knuffel meid!

Nuage: ik snap het wel meid.... Je hebt dat lange wachten al eens gehad en begrijp goed dat de angst weer naar boven komt dat het weer zo lang gaat duren... Maar ik hoop dat bij jullie het ' je bent vruchtbaarder als je pas bevallen bent' verhaal, waarheid is:)

Geslacht: ik denk hier ook een jongen! Dus misschien is het na al de meidenstorm hier, tijd voor een mannelijke inhaalbeweging:p

Jeske: geniet van je rustdag!

Hope: begrijp wel dat het omschakelen is hoor! Ik zet mij er nu zo op dat het een jongen is, dat als bij de bevalling er een meid uit komt, ik toch even ga schrikken:p

Lk: geniet van jullie poosje weg!:)

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

YEAH voor Debs!!!! GEFELICITEERD!!! Spam je je knaltest na het weekend nog wel even???:D:D:D Eindelijk mag je op roze!!!

14. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Toekan jaa haha precies ;)

@ Angel aah knuffel meid!

@ Debs jaaaaaaaa GEFELICITEERD super :D

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat super zeg!:cool: Gefeliciteerd!!:D

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh Debs ik ben zo blij voor jullie!!!! Het is jullie ook zo keihard gegund!

Taatje jij hebt ook al wat achter de rug zeg! Maar nu met IVF gaat het zeker lukken, want je weet precies waar het door kwam en nu gaan jullie dat probleem omzeilen dus jij bent binnenkort vast zwanger! Think pink :D

Dankjewel meiden voor het begrip! Jullie zijn lief. Wel gek dat mijn lichaam gewoon blijft doorgaan met gekke symptomen, vandaag weer heeeeeeel erg duizelig net als eerder deze week. Lijkt wel alsof mijn hele evenwicht ineens weg is en het houdt ook lange tijd aan, echt een half uur tot een uur. Maar ik ga niet meer testen hoor, ik wacht eerst woensdag wel af.

Ohja hopeandfaith vroeg of er iets gevonden was bij ons in de MMM. Ja ik had een hele lange cyclus van richting de 40 dagen en mijn man bleek traag zaad te hebben. 3x IUI had geen resultaat. Uiteindelijk 2x vanzelf zwanger geraakt, maar wel pas nadat opeens mijn cyclus korter werd en nu is die nog steeds "maar" 34-35 dagen.

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Debs, jeeeeeej voor je knaltest!!! Wat heeerlijk! Gefeliciteerd!!!! :) Eindelijk mag jij ook meemaken hoe het is om zwanger te zijn! :D Wacht met smart op de knaltest! :)

@ Nuage, kan me voorstellen dat het weer heel erg spannend en frustrerend kan worden, maar ik hoor ook veel goede verhalen over zwanger worden na zwangerschap, dus hoop dat het je lukt je hoop nog even hoog te houden! Dikke knuffel! Ennuh, tis nog geen woensdag he! :)

@ Kaatje, welkom! Spannend traject ga je in!

18. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden..

De test van vanmorgen.. 10 dagen na tp!
    Zo onwerkelijk!!
    Dank jullie wel voor de lieve reacties!!

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      9
  19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Debs whoehoe!! Jeeej mooie knaller!! Gefeliciteerd meid!!

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik zie geen test :(

Deel Deze Pagina