De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja had gisteren heel veel hardebuiken en krampen en d8 echt dat het begonnen was dus naar de vk gebeld moest ik langs komen echo gehad bleek dat de kleine dus aan het indalen is ghehe zorgen om niks!! vandaar die pijn (indalingsweeen) :)

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Prachtige buik Hope! Succes de laatste periode! Nog even geduld;)
    Fijn dat de kleine nu wel ah indalen is

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vandaag is Sam alweer 2 maanden oud! (of jong:D)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hope fijn dat ie aant indalen is!
    Grumpy wat een heerlijk meisje ist. 2mnd alweer gaat hard. Hoest nu met jou!

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wauw dat gaat snel, prachtig !

6. hopeandfaith

dank jullie wel

@ Grumpy zooo dat gaat snel idd :O wat een mooi meisje zeg ♥

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hoe is t hier met de dames? Ukkies? Buikjes?

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    ik wil de hele trein roze dus weer even zo... :)

Mijn ukkie is zo snel groot aan t worden
    Helaas sinds dag 1 van verlagen van dosis geen nacht meer kunnen slapen..maandag ka bellen want zou nog een dosis lager moeten zittennu...niet eens aan begonnen nou

Bijgevoegde bestanden:

9. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Wachtende wat een mooie foto van je dochter. En beterschap.

H&F het is bijna tijd, spannend!

Hier geen nieuws, ben er ook weer even helemaal klaar mee. Maar dat is vaak van korte duur;)

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Ik leef ook nog hoor!

@Wachtende, lieve foto! Zag er op FB al een paar voorbij komen! Volgens mij was dat een actieve vakantie!

@Angel, ik snap dat je er klaar mee bent! Het valt ook allemaal niet mee :( Knuf!

@Jeske, hoe is het met jullie mannetje?? Hij doet het goed he??

@Hope, jouw uitgerekende datum komt nu erg dichtbij!! Super spannend!! Al voorwerk of alles nog rustig?
    Mooie buik hoor!!

Ik heb echt goede en slechte dagen! Soms erg veel pijn en ben ik het echt heel beu!! Soms dagen dat het weer wat beter gaat. Maar van mij mag ze komen.

Ik zal wrs tussen 39-40 wkn bij de gyn gestript worden en met 40 wkn ingeleid worden. Dit omdat haar hoofd aan de grote kant is. Heb de 26e ook weer een extra echo.

11. hopeandfaith

Jaaa het schiet op nu vandaag precies 39 weken !! :)
    tis wel aan het rommelen heb erg last van mijn onderrug en ongesteldheidskrampen.. we w8 maar af wanneer die komt!

hier nog een buikfoto

39 weken.jpg

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

#592 Grumpy, 14 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2013
    Hope: prachtige buik! Succes nog even!
    Wachtende: mooie foto van je dochter! Waar in Frankrijk waren jullie? Wil echt volgende jaar ook weer! Denk dat we van soortgelijke vakanties houden;)
    Angel: dikke knuffel voor jou!
    LK: knuffel ook voor jou! Hopelijk dient ze zich ergens tussen de 37-39 weken aan!
    Jeske: hoe is't bij jullie?

Hier slapen man en dochter nog❤ Mama is al op en ontbeten, spring zo even onder de douche voordat de rust weer weg is;)

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat een mooie buik zeg!
    En Wachtende wat een geweldige foto!! Echt eentje om op te hangen!

Hier weet ik het niet. Mijn eisprong was opeens een week te vroeg, zou ik dan voor het eerst sinds jaaaaren opeens een normale cycluslengte hebben? Als ik een lf van 14 dagen aanhou is dinsdag mijn NOD. Ik heb woensdag al zo'n vroege test gedaan waarmee je 6 dagen voor NOD zou kunnen testen maar die was negatief. Ik denk nu dat het sowieso negatief zal zijn. Voel me niet anders en zit vol met puisten.

Dus ik richt me op de verjaardag van onze kleine meid die alweer bijna 1 jaar wordt :D

14. hopeandfaith

He meiden

ff update vk is langs geweest heb namelijk vanaf gisterennacht last van mn rug (rugweeen) vanacht gedoucht tegen de pijn hielp wel iets maar bleef aanhouden vanochtend weer gedoucht maar hielp weer niet pijn wordt steeds erger en blijft nog steeds aanhouden moest net naar de huisartsenpost om urine na te laten kijken omdat ik namelijk nog geen ontsluiting heb of wat en ook maar urine is schoon vk weer opgebeld is waarscheinlijk toch voorwerk voor de bevalling nu aankijken en als erger wordt bellen!! straks maar weer ff douchen ... afwachten hoe of wat !!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hope spannend. Zou t door gaan zetten? Succes meid, hoop datcjulkie kleine uk zich snel laat zien!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier gaat t goed! Meneer is melkmonster, bv looot goed, nachten gaan beter sinds inbakeren, spugen en terugslikken is minder, hij groeit goed en meen t eerste lachje gespot te hebben. Oke hij ligt graag bij me en wegleggen lukt niet altijd.
    Verder is t genieten en verbaasd zijn van hoe hard ze groeien.

17. hopeandfaith

Ik weet het niet ik hoop het wel tot nu toe nog niks verweekt en ook geen ontsluiting ma dat kan zo ineens veranderen zei de Vk!

t voelt niet lekker iig ik hou jullie op de hoogte dankje wel :)

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Angel dikke knuff meid!!
    Ben je nog naar de ZC geweest? Naar Guuske?

19. hopeandfaith

Fijn dat het goed gaat met de kleine :)!! ik kan niet w8 hihi

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dat kan idd ineens veranderen. Lijkt me idd niet prettig zo rond e lopen. Heb je lieve vk die wel naar je luistert?

Deel Deze Pagina