Dankjullie wel Bevallingsverhaal: Om 5 a 6 uur zijn we naar het zkhuis gegaan met 4 cm ontsluiting daar werden de weeën heftiger met 7 a 8 cm zijn mijn vliezen gebroken door de vk op een gegeven moment bleef ik een poos hangen op 9 cm kleine zat achter mn bekken dus moest op handen en knieeen ff op bed zitten weeen opvangen daarna mocht ik persen maar kreeg krampen in mn kuiten op bed wat heel vervelend was dua waren we maar overgegaan na de baarkruk daarmee is jaro geboren de placenta liet 50 min opzich w8 die wou er nie uitkomen die is ook met de baarkruk eruit gekomen en had ik 4 hechtingen ivm uitscheuring! Heb er totaal 12 uur over gedaan en 39 min pers weeen!! Ik vond het een zware en pijnlijke bevalling alles is wel natuurlijk gegaan zonder pijnstillers of wat en ook !!
Hope, wat een schatje!!! Een echt mannetje!! En een pittige bevalling zeg! Hoe voel je je nu?? Kan je wel lekker genieten vd kraamtijd? Ik heb vandaag de 37 wkn grens gehaald! Joehoe, toch weer n mijlpaal! Nu maar hopen dat ze ons niet al te lang meer laat wachten!
hope wat een schatje en petje af hoor zonder pijnstilling nou ik heb er toen bijna om gesmeekt. Geniet van je kleine ventje. LF, ja je mag nu thuis bevallen. Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten. Hoe is het met de overige dames?
Dankje wel jaa was pittig ma ben er doorheen jaa geniet en laat me goed verwennen ^^ !! Kraamhulp is er tot morgen en dan mag k het alleen doen! En k voel me prima @ lk oooh het schiet op
Hope: wat een bevalling! Maar wat een prachtventje heb je in de plaats gekregen zeg super dat je zo geniet van je eerste momenten samen! Lk: woehoew voor de 37 weken! Hier morgen 38 weken, begint te korten nu ben nieuwsgierig wanneer ik ons kleintje te zien ga krijgen!
Dank jullie wel !! gaat snel meiden ben benieuwd wanneer jullie gaan bevallen!! @ wachtende ooh niet leuk hoe komt dat dan ?? Kleine veel wakker??
Kleine idd erg onrustig maar gaat sinds verandering in meds beter. Heb echt lichamelijke klachten van slaaptekort die best pittig zijn. Hier bijna op cd 50 en nog geen ei gezien. .. We krijgen eerst een proef iui maar moesten ernstig rekening gaan houden met ivf...met die ontsteking in mn buik is het niet beter geworden namelijk. Had ergens in mn hoofd gewoon weer clomid en iui te doen voor brusje dus was ff klap.
oh wachtende, je gaat er weer voor. Spannend zeg. Hopelijk is deze keer de weg een stuk korter. Toekan ookal al het aftellen het gaat hard hier.
We gaan er idd weer voor. Advies wachten om te herstellen is omgezet naar snel aan de slag. Even omschakelen dus maar komt goe. Bbyboom hier
Gefeliciteerd met de mooie man! Wauw! Ik zit even op een zijspoor. Kreeg uitslag van mijn uitstrijkje wat ik had voor het bevolkingsonderzoek en bleek pap3b te hebben. Er is gisteren een biopt genomen en nu is het 2 weken afwachten tot de uitslag. Kans is zeer aanwezig dat ze gaan opereren en dat er dan een stuk weggebrand word. Ik heb het er nogal moeilijk mee. Ik heb al zoveel aan de hand gehad "daar"... Ik ben het zat. Eerst alle vruchtbaarheidsonderzoeken waaronder die vreselijke HSG, toen 3x IUI, toen een partiële mola en een curettage, daarna een keizersnede en daarna een ontsteking van de wond, toen een vmk en nu dit weer rauw op m'n dak. Blegh. Zit er echt compleet doorheen even.
Nuage das nie niks, kan me voorstellen dat je er doorheen zit, dikke knuff. Hoef je geen sorry voor te zeggen. Gewoon spuien hier.
Nuage, dat is toch wel het laatste wat je verwacht! En kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit, is ook niet niks. En idd gewoon spuien. Dikke knuffel!