Lk succes bij de vk. Ff laten checken. Balen dat t slapen slecht gaat. Hoe groot wordt ze geschat met de geboorte? Kraamhotel in Breda? Rdaal is mij goed bevallen en mocht t medisch worden ist net zo prettig als je eigen gyn erbij zou kunnen zijn. Ik was ook medisch maar ik had vk van t zh met verpleegster. Echt schatten! Genieten doe ik zeker. Hij lacht en kirt erop los. Zo leuk. Iedereen vindt m nog zo'n kleintje haha. Vinden wij al niet meer. Succes met de laatste loodjes.
Toekan gefeliciteerd met je dochter is alles goed gegaan?? Nuage veel sterkte meid bah jullie hebben idd veel te verduren zo Hier gaat het goed vanmiddag komen ze langs van het consultatiebureau ben benieuwd hoeveel jaro is aangekomen
Jeskejes lekker genieten doe ik ook zeer zeker hihi!! jaa het gaat hard he jaro is morgen alweer 2 weekjes oud
Hope gaat snel. 2 wkn alweer. Laat je weten of tie aangekomen is? Gaat t goed met voedingen, slapen en met jou?
jaaa het gaat hard jaa laat ik weten jaa gaat Super goed slaapt lekker door tussen de voedigen door!! hier nog een foto
Wow, wat is hij al groot geworden Hope!! Echt een mannetje!! Geef je bv of fv?? @Jeske, in principe naar het kraamhotel in Breda ja! Omdat ik graag in bad wil als ik daar de behoefte aan heb! Mocht het medisch worden dan kies ik idd voor Rdaal! Vind ik fijner als Breda! Vanmorgen bij de VK was alles goed! Urine en bloeddruk zijn prima! Heb nu 1 cm ontsluiting en een deels verweekte bbm! Het voorwerk doet dus iets! Heb nog steeds best veel rug en buikpijn, dus laat het maar gewoon doorzetten!
Hope knapperd jullie manneke. Nuage een jaar. Gaat vlot. Lk ik las t eerst verkeerd dacht dat je in bad wilde bevallen. Maar ervoor wil je in bad. Rdaal of Breda maakt in afstand ook niet veel uit he. Dan idd naar Rdaal. Zo te lezen is t in werking gezet. Laat dat voorwerk zn werk maar doen.Spannend ben benieuwd wanneer ze zich laat zien.
hihih dankjullie wel ik geef flesvoeding heb 1 dag bv gedaan maar beviel me niet! nou cb bureau is geweest alles is goed hij woog bij de geboort 3690 gram en nu tromgeroffel...... 3840 gram vreetzakje hahah het gulzige drinken kwam door de speen die was niet goed stroomde gewoon hele stralen uit tja dat drinkt natuurlijk snel en verslikte die zich erdoor! dus nu andere speen !!
Je hebt t iig geprobeerd en je moet je er wel prettig bij voelen anders werkt t ook niet voor beide En goed zeg lekker gegroeid!
Welke fles en speen heb je nu? Hier ook gulzige drinker wanneer ik de bv met fles geef. Ik heb Bibi fles met Difrax 1-2-3 speen.
Meiden, waauuww wat spannend hier! En wat fijn dat de kleintjes zo goed groeien! @ Nuage, waauw wat een meid al! Heerlijk hoor! Kan me zo nog niet voorstellen dat onze Pip straks ook zo groot is, maar waarschijnlijk als ik 1 x met m'n ogen knipper is het zo... *probeert heel hard niet met haar ogen te knipperen*
Ja Noorus zo gaat het precies! Ik zat vd week foto's terug te kijken en dan kan ik me al niet meer voorstellen hoe ze was zo klein... en hoe heerlijk was het wel niet om je kind ergens neer te kunnen leggen wetend dat die daar blijft liggen!!! Oh die tijd mis ik wel hihi
Ja idd ik heb ook difrax idd en gaat nu goed met de andere speen!! wauw wat een grote meid alweer zeg
Hope fijn dat t nu beter gaat met die speen! Wat geven (of gaan geven) de andere dames? Bv of kv? Ik bv en dat gaat best goed gelukkig.
Ik heb 5 maanden bv. gegeven, wel al vanaf 2 maanden met kv als laatste en eerste fles. Daarna helemaal kv.