De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier ook BV en dat gaat goed. Begin vandaag voor het eerst weer met werken en ga daar kolven, dus blijven ook alle flessen BV geven.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gemak. Ik was gewoon kapot. Eerste fles kv maken we (nog steeds) in de badkamer boven en dat kan manlief dus ook. En bij kv als laatste fles sliep ze de nacht door. Erg hè :p

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noor succes met werken en met kolven. Zal wel ff wennen zijn denk. Ik kolf ook nog. Alleen afgelopen dgn niet. Heb al voorraad in de diepvries van toen kleine nog in t zh lag.

Nuage niet erg hoor. Als ze dan doorslaapt is ook heerlijk. Ik zat er ook al aan te denken om de laatste zo te doen. Lekker is dat he als die mannen ook flesje kunnen geven.

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Tot zes maanden bv. Wel moeten bijvoeden met kv omdat ik door fluxus te weinig kon bieden aan meisje. Ze heeft ook reflux waardoor je soms drie keer per uur moest voeden...en aangezien ik maar 1 goede borst heb ( de andere heeft goedaardige afwijken waardoor slechte productie). Bij zes maanden kwam ik in zkh en moest ik echt stoppen. Eigenlijk niet na hoeven kolven..was zo ziek dat ik geen productie meer had.
    Bij volgende ook weer bv.

Lk al aardig wat voorwerk..mooizo! Hopelijk geen inleiding nodig!

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heel veel succes!!
    Wat fijn dat het zo goed gaat. Is ze bij familie of opvang?

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vind het echt superknap als vrouwen volledig bv blijven geven ook als ze weer aan het werk gaan. Ik werk niet en ik kon het echt niet volhouden. Ik vind bv geven echt schitterend maar 2-3 keer per dag vond ik echt genoeg. Anders voelde ik me een melkkoe hihi. Richting het einde kreeg ze eigenlijk alleen nog bv om te troosten. Zo hebben we heel natuurlijk afgebouwd eigenlijk. Maar bij een volgende baby, als het me nog gegund is, dan wil ik het wel langer doen als het lukt.

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Net de uitslag gekregen. Is niet goed. CIN3 betekent de hoogste mate van celafwijking. Morgen meteen naar de gyn, op de eerste verjaardag van de kleine meid nota bene... en dan volgende week onder het mes. Ben er behoorlijk kapot van.

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ah meid toch. Dat komt ff hard aan :(
    Succes morgen en volgende week natuurlijk.
    Heel veel sterkte! !

9. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Nuage, wat schrikken zeg. Heel veel sterkte morgen.....

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nuage wat een schrik succes en sterkte.

11. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Nuage wat schrikken bah bah veel sterkte meid knuffel ♥

@ bv ik vond het een hel werkte echt voor geen meter gewoon ben blij dat ik over naar fv ben gegaan vanmiddag dokter brown Fles gekocht en dat gaat prima tot nu toe :) drinkt stukker rustiger !!

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Nuage, wat een vreselijk nieuws!!!
    Heeeeel veel sterkte!

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wat een knappe kindjes komen er voorbij!!

Nuage, tjemig zit ook niet mee. Heel veel sterkte en succes morgen en volgende week!

Grumpy, hoe gaat t met jou? Gaat het alweer wat beter?

Noor, hoe was je eerste werkdag?

Hier gaat het op zich redelijk. Slapen gaat rot, af en toe pijn in mn liezen, maar het hoort erbij.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lk waar is je buik vd maand foto?

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Die hebben ze weg gehaald!:x
    Blijkbaar mocht je in het grote stemtopic niet vragen of ze op je foto willen stemmen?!? Waar is dat topic dan voor?

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ai das balen. Je had al veel stemmen.

17. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Oh oh betrapt door de stempolitie :(
    Volgens mij mag je alleen in onderschrift vermelden ofzo
    Wel balen

18. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    H&F, ik ben na een week ook overgestapt van BV naar FV ik vond het ook helemaal niets. Tepelhoedjes enz alles geprobeerd.

LK, dus je bent uit de competitie gehaald?? Jou buik was veruit de mooiste, jammer

Amanda, overdag rustig aan doen en een middag slaapje? Succes met de laatste loodjes.

Grumpy, hoe is het met je?

Nuage, ondanks alles van harte gefeliciteerd met je dochter. 1 jaar alweer!

Noorus, fijn gewerkt? na een paar uur leek het net of je nooit weg was geweest zeker

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nuage: wat een rot nieuws voor jou! Maar toch van Harte Gefeliciteerd met Fay! 1 jr alweer, wat een grote meid:D

Amanda: laatste loodjes wegen zwaar hè! Nog even en dan ben je Mama!

Ook voor jou Liefkleintje! echt belachelijk van je foto!

Angel: hoe is't met jou? Trek je het nog een beetje allemaal? Jullie moeten engelengeduld hebben voor een 2e!

Debs: hoe gaat het met jou?

Noor: fijn dat je weer kan werken en de BV goed gaat! Succes maar weer!

Jeske: fijn dat je weer wat kan werken, alles goed met de kleine man?

Wachtende: hoe is ie bij jou? Zijn jullie nu bezig voor een 2e? En hoe is met jou gezondheid?

Hier: ik geef fv, bv lukte helaas niet, geen productie, zelfs met kolven om de 3 uur (ja, ook 's nachts) kwam er geen druppel. Toen ik huilend aan het kolven was, was de maat voor m'n man vol. Dus gestopt op dag 5. Vond het heel moeilijk en heb er soms nog moeite mee. Maar goed, ik kan wel terugkijken op een super mooie thuisbevalling. You win some, you lose some...
    Sam is deze week gestart op het kdv en 't gaat goed. Ik ga voorlopig nog niet werken, maar 't leek ons beter voor ons beiden om kdv door te laten gaan. Het gaat langzaam de goede kant op, besef nu pas hoe heftige tijd het is geweest. Langzaam word de behandeling bij de crisisdienst afgebouwd en ben ik inmiddels aangemeld bij een vervolgbehandelaar. Er is nog werk aan de winkel. Ik heb trouwens geen PND, ze noemen het een aanpassingsstoornis. Deze week heb ik 't sporten ook weer hervat en doet me goed. Straks Sam ophalen bij het kdv en m'n mannetje weer bijna thuis en dan heerlijk met m'n gezinnetje genieten. Sam is zo lief!!! Ik heb nu meer rust om 100% te genieten en die tijd neem ik nu ook. Ik mag absoluut niet overhaast gaan werken, het is tijd voor mezelf en gezin!

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

*Roze klustrein (NOD)lijst!*

*datumloos*
    Nuage
    Angel77

*ZWANGER!*

14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI)
    17 okt > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI)
    30 dec > Debs, ? ronde, 1e kindje (IVF1)

*Bevallen*
    25 juli 2012 -> Anz87, jongen
    4 augustus 2012 -> Jez, meisje
    22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen
    4 oktober 2012 -> Nuage, meisje
    3 januari 2013 -> Wachtende, meisje
    6 juli 2013 -> Grumpy, meisje
    13 juli 2013 -> Noorus, meisje
    23 juli 2013 -> Mira85, meisje
    30 juli 2013 -> Jeskejes, jongen
    1 augustus 2013 -> Pcomama, meisje
    18 september 2013 -> Hopeandfaith, jongen