De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Amanda van harte gefeliciteerd met jullie dochter, heel veel geluk samen.

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Dank je Angel!!

Eindelijk is ons meisje er♥ geboren op de 30ste! We zijn zo blij!!

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gefeliciteerd!!! Alles goed gegaan?

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ook hier nig een keer....gefeliciteerd!!! Alles goed gegaan? Ben je ingeleid??
    En nu volop genieten, het is zoo leuk!

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Gefeliciteerd!!

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    :DTis een dotje!

7. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Amanda, gefeliciteerd!! Genieten!

Oef... Nu ben ik aan de beurt volgens mij..

8. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jaaa Debs, you're next :)! Gaat t goed?

Inleiding was niet nodig, ze wou toch zelf komen :)

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Debs..... ja, spannend!!! Voel je je nog goed? Ben je het al beu?

@Amanda, fijn zeg!! Hoe heb je de bevalling ervaren? En nu lekker aan het genieten??

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Amanda Gefeliciteerd meid :)

@ Debs spannend!!..

@ Hier gaat het goed jaro ontwikkeld zich al snel zo op 1 dag veranderd die echt helemaal dan in eens lachen dan de andere dag ineens lachen met geluid en meer kijken heerlijk :D
    met mij zelf gaat het ook redelijk goed soms last van mn hormonen pff... ma goed zal blij zijn als dat allemaal weer stabiel is ghehe!

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @Debs: Hoe gaat het? Al zat of kun je nog wel even door ?

@H&F: Gaat snel allemaal he :D Die hormonen kunnen nog wel even duren hoor...heb er nog last van haha

Proef IUI was beetje hopeloze poging hier. Eerste cyclus was eiloos. tweede waarschijnlijk ook. Na lang wachten op dag 30 posi ovu test. IUI gehad maar ruim week later al ongesteld geworden. Weer volledig de molen in. Vermoeder is dat er misschien toch geen ovulatie meer is. Nu weer aan de clomid en abbo gekregen op de echo's en bloedonderzoek. Vorige maand vrij van cystes trouwens. Deze keer bleef ik na IUI maar buikpijn houden...dacht dat buik misschien beetje geprikkelt was door operatie en infectie. Echter zit het weer bommetje vol cystes. De positiviteit van de arts is een beetje omgeslagen.

Had Dochterlief dit keer mee, kon even zo snel geen opvang bedenken (ja lieve aman..je hebt het aangeboden maar ik laat geen hyper verkouden tandenkrijgent monstertje nu al bij jullie achter :p Gekke truus :D). De fertiliteitsarts vond het heel erg leuk om haar te zien enwas natuurlijk op slag verliefd <3
    Ze heeft goed meegekeken of hijalles wel goed deed. Blijkbaar was ze tevreden wanat hij mocht eenstukje kaas hebben van dr. Ze blijft het zkh ook maar leuk vinden. Naar iedereen zwaaaien en lachen.

Hoe gaat het verder met de meiden hier?

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jeetje Wachtende dat zit niet mee zeg.. Hoop dat de cystes snel weggaan!

Hier is het bloeden van de operatie gelukkig gestopt en deze week zou ik mijn eisprong hebben dus maar weer aan de klus.

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ga je ovu testen gebruiken nu? Succes igg!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja dat doe ik al ruim een half jaar :)
    Bevalt me heel goed! Is al 1x raak geweest, helaas vmk maar toch.

15. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Wachtende, wat *** van de cystes zeg. Hopelijk slaat de volgende behandeling aan.

Nuage, zijn alle onrustige cellen nu weg? Hoe gaat het met je kun je het allemaal een plaatsje geven. Iig succes met je zoek tocht naar je ei.

Debs, succes met de laatste loodjes, ben je al met verlof?

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja alles was verwijderd. De grote vraag is nu of het terug komt. Dat weet ik pas in april. Hopelijk blijft het gewoon weg. Geloof dat het wel gaat nu ik heb het gewoon helemaal in de ijskast gezet tot april. Kan er tot die tijd toch niks mee.

Hoe is het met jou?

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Wachtende, wat een ellende zeg! Bij jou gaat het ook nooit zonder tegenslagen he?! :(
    Hopelijk mag het snel raak zijn!

@Nuage, en.... ei al gehad?? Goed geklust? Hopelijk snel een mooi bevrucht eitje!!! Ik duim voor je!

@Angel, hoe is het nu met jou?? Ik hoop voor jullie dat de stap naar het zkh niet nodig is! Maar jullie zijn ook al lang bezig he?

Hier gaat het goed! Jinte is alweer 5 weken! Tijd vliegt!!
    Ze zit al netjes op een schema van 7-11-15-19-23-3u met borstvoeding!
    Alleen qua slapen nog geen ritme. Overdag slaapt ze ook niet heel veel.
    Ze gaat na haar 1e voeding wel altijd terug naar bed en slaapt dan vaak tot de volgende voeding. De rest van de dag weet ik het nooit wanneer ze slaapt.

Sinds een paar dagen gaat ze na de voeding van 3u ook niet meer slapen. Dan is ze vaak 2u wakker! Poeh! Tips? Hihi!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Het duurde hier wel een maand of 3/4 voordat we goed in het schema zaten. Heb tijden gehad dat ze pas rond 2 uur s'nachts ging slapen! Het beste is je schema uitstippelen en proberen zoveel mogelijk daar aan te houden. Dus op vaste tijden uit bed en op vaste tijden in bed. Is in het begin best zwaar maar als het dan lukt is het hemels

Mijn ei is kwijt? Ovulatietesten zijn negatief. De meest donkere was de allereerste. Dus of mijn eisprong was heel vroeg opeens en ik ben te laat begonnen met testen, of ik heb deze maand geen eisprong. Of misschien volgende week? Erg gek. Zal wel door de operatie komen en de enorme berg stress.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nu opeens licht bloedverlies? Vreemd lijf.

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Op welke cd ben je gaan testen en waar zit je nu??
    Thnx LK, het lijkt idd of er niets normaal kan gaan. Vandaag eersre fm...we zullen zien!

Deel Deze Pagina