De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Begonnen op cd 19. Mijn cyclus is 34 dagen en heb normaal eisprong rond cd 20.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Natuurlijk dacht ik ook even... Vroege eisprong, innestelingsbloeding? Maar ik ben ook net geopereerd natuurlijk... Zou wel heel bijzonder zijn! Ik gok maar dat mijn lijf in de war is.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou (als het nodig is:p) volgende cyclus wat eerder beginnen met ovut dat testen. Door de operatie en de stress kan het nu idd even anders gaan dan je gewend bent. Ik duim voor je dat het nu gewoon raak is

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja dat ga ik maar weer doen haha deed het de vorige cyclussen wel maar moest er toen zoveel weggooien dat ik het zonde vond. Ik ben ook eigenlijk gewend dat ik mijn eisprong voel en dan test ik ter bevestiging. Maar nu liep het even anders.
    Heb terug gezocht en heb trouwens wel eerder op cd 17 al eisprong gehad. Ben benieuwd!

5. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    hoi,
    Hoe gaat het met jullie?
    Grumpy hoe gaat het met je, heb al een lange tijd niets meer van je gehoord.
    En de andere mama's hoe is het met jullie en de baby's?

Debs alles nog rustig?

Wachtende en Nuage ei gespot en benut??

Hier is de ongi bijna over en we gaan er weer met goede moed tegen aan.

Fijne zondag all...

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Angel, wat balen dat je weer ongesteld bent geweest zeg :( Knap dat je zo positief blijft!

Hier gaat alles erg goed! De krampjes zijn echt veel minder bij Jinte! Ze lacht nu ook.... *smelt*

Debs, ben benieuwd hoe het met jou is? Hoe ver ben je nu?? Volgens mij gaat het nu opschieten bij jou!!

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Balen dat het weer niet gelukt is :(
    Hoelang was je cyclus nu?

Eerste ronde zonder ei, tweede ronde iui maar waarschijnlijk geen ei.
    Nu ronde met clomid, pregnyl fm en progesteron metingen.

Afgelopen woensdag iui gehad, pregnyl lijkt er bijna uit te zijn. Donderdag bloedonderzoek. Helaas waren er maar 2, 7 milj zwemmers.
    Volgende ronde feestdagen sluiting...dus waarschijnlijk verplichte pauze :(

8. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    sinds de laatste miskraam is mn cyclus veel regelmatiger eingenlijk een ei op dag 15 en ongi op dag 28.

Balen zeg Wachtende dat er geen ei is en ook nog een verplichte pauze.

Heb op je gestemd voor buik van de maand, liefkleintje hoop voor je dat je wint. Echt smelt momenten he die lachjes maar dat blijven ze ook. Ook nu Jelle bijna 5 is je je hoort hem lachen dan lach je zelf mee.

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @wachtende, fijn dat de IUI wel door kon gaan. Nu keihard duimen! Wanneer is je NOD?

@angel, wat lief dat je gestemd hebt! Dank je! Wordt spannend of ik het ga winnen ;) Nu nog 2e....

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hooooi hier gaat het ook goed meneer slaapt redelijk door krijgt 5 flessen laatste om 21.30/22.00 en dan komt hij tussen 6 en 7 in de ochtend en slaapt daarna weer 3 a 4 uurtjes!! Dus mag niet klagen.... hij groeit als kool zit iets boven het gemiddelde zei het cb bureau ! Zit nu ook aan mn 3e pilstrip gewoon netjes ongesteld geworden steeds en heb nu 2x sex gehad tis nog wel heeeel gevoelig !!

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wil jullie even laten weten dat is sinds 1,5 week ben opgenomen samen met Sam op een speciale moeder-baby-unit ve psychiatrisch centrum.
    Het ging heel slecht, was heel depressief ondank dat ik al 6 wkn antidepressiva slikte. Nu gaat het in ene beter en heb ik wrs een milde bipolaire stoornis.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lieve Grumpy, wat heftig. Wat fijn dat t nu al beter gaat. Heel veel sterkte. Hoop dat je snel opgeknapt bent.
    Zag leuke foto op fb wat een dotje is ze! <3

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Grumpy wat heftig!!! Heel veel sterkte gewenst.

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dank jullie! Vandaag start ik met nieuwe meds. En hoop dat dat gaat werken. Ben nu iig niet meer depressief maar meer erg druk.

15. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Grumpy hopelijk voel je je snel beter. Je bent in ieder geval in goede handen. Dikke knuffel voor jullie

16. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Hoe gaat het hier meiden??

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Grumpy, wat heftig zeg. Fijn dat nu al beter gaat! Hoe lukt hetmet de nieuwe meds?

Hoe gaat het met de baby's dames?

En debs?

En hoe gaat het met de andere dames?

Onze meid doet het super goed... Kan er geen slecht iets van zeggen. Ze is nu al meer dan een maand verkouden en eindelijk lijken de slijmpjes lis te komen..ook een zielig zicht, maar liever zo...
    .

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier gaat het heel goed! Ze groeit zo hard, ze is alweer 82,5 cm en weegt bijna 11 kg. Ze doet het echt heel goed. Geniet iedere dag enorm van haar.

Helaas met zwanger worden gaat het dus niet goed en daar baal ik best wel heel erg van zeg ik eerlijk.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier gaat t ook goed met onze knappe vent. Wat een genot ist zo'n ukkie! Zijn weekendje Center Parcs geweest, heerlijk! En t ging echt super met m. Zwemmen vind ie relaxed haha ligt lekker te doezelen int water.

Grumpy hoe gaat t nu met de nieuwe meds?

Toekan sneu he dat gesnotter. Hier t zelfde. Hoop dat ze er snel vanaf is.

Nuage lekker van je meisje genieten. Ze groeit lekker. Balen van t zwanger worden, succes.

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Onze meid zet dr eerste stapjes al! Het is een vrolijke clown maar wat is ze veel ziek zeg. Als het morgen niet opknapt zondag maar weer hap. Zo sneu...sinds vanavond ook weer aan het overgeven :(

Zwanger worden gaat hier ook echt knudde. Zeer trage groei ei, lage progesteron waarde ondanks pregnyl, soms te korte lf. Aan stimulatie durven ze niet veel te veranderen omdat ik toch steeds meerdere follikels heb die groeien..maar dan toch weer stoppen. Deze keer leek het bij mij eindelijk goed te gaan...zijn de zwemmers weer dramatisch slecht.
    Eind jan gesprek of iui nog wel de juiste weg is.

Deel Deze Pagina