Ow nu wel! Dat is duidelijk haha: geen pregnyl meer hoor! Wooooooohooooow!! 2013 is een jaar om te knallen!
Haha ik heb dat ook vaak geroepen! Ik schrijf ook nog elders en daar heb ik toen zelfs het nieuwjaar van 2013 laten beginnen rond kerst zodat we sneller in 'ons' jaar terecht kwamen
Haha.. Dat is waar meiden!! Ben zo blij maar ook wel onzeker.. Dit gevoel wil ik houden tot eind december!! Tja wanneer de uitslag.. Het zh belt in de middag, maar wanneer?? Wederom geduld! Vind het toch wel spannend ondanks mijn testen afgelopen dagen.. De laborante vertelde dat ze bij een positieve bloedtest je over een aantal dagen nogmaals laten komen.. Ben erg benieuwd dus!
Joehoeeee!!! Hcg van 145!! Ik=blij!! Vrijdag nogmaals controle en dan met 6 weken de eerste echo! Wat een opluchting zeg!! Dank je wel meiden!!!!
WAUW.... geweldig!!!! Ik wacht ook op een mooie banner bij je En nu de andere meiden ook nog op roze in 2013! Dat zou geweldig zijn!!
Vandaag pretecho gehad maar frummel had er weinig zin in. Binnenkort poging 2. Dwarse heeft t nu al van vaders Hoe gaat t verder met de dames? Groeien de buikjes goed?