De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hihi mijn dame loopt nog steeds niet los. Die neemt haar tijd :)

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Nuage: laat ze maar lekker kruipen. Bindt ze vast heerlijk!

Nuage en wachtende: :( zo jammer dat het weer moeizaam gaat.. Mag ik nu iets vragen (iets wat ik voor mezelf afvraag): is het nu makkelijker(bv te relativeren) dan voor je eerste kindje omdat je er al eentje hebt? Of helemaal niet?

Jeske: ja dat ziek zijn is sneu he... Ze koen er wel door zeker?!

3. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wat fijn dat jullie ukkies het zo goed doen!

Hier genieten we ook elke minuut van ons meisje. Ze blijkt wel slechthorend te zijn maar daar vinden we ook wel weer een oplossing voor. Afgelopen woensdag bij cb geweest om te wegen en ze weegt nu 4720. Groeit dus goed gelukkig! Komende maandag krijgt ze alweer de eerste prikjes...

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @toekan: ik had gedacht dat het makkelijker zou zijn. Ik ging er ook vrij positief in, totdat er allemaal dingen opeens niet lukten die bij mijn dochter wel goed gingen. Helaas is er nu meer aan de hand en gaat het principe ' het is al een keer gelukt' niet op. Ook vind ik de hormonen dit keer zwaarder. Normaal nam ik ze in de avond en kwam ik zo de ergste misselijkheid wel door. Nu bijna altijd s nachts met dochter in de weer wat dan een stuk zwaarder. Ook gaat de planning van de behandelingen en controles veel lastiger, je hebt immers al een kindje waar je voor moet zorgen. Bij de iui moet ik een kwartier plat liggen, dan neem je niet zo makkelijk een baby mee. Ergens heb je ook dat nare gevoel...je bent toch aardig wat tijd en energie met de behandelingen kwijt, die tijd ontneem ik mn dochter. Kortom ik begon vol met goede moed, toen de tegenslagen bleven komen verloor ik deze toch weer.

Nuage ik had liever gehad dat ze haar energie in communiceren stopte :p daar doet ze echt geen moeite voor.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wachtende ze doen meestal 1 ding tegelijk ontwikkelen dus grappig dat dat dan klopt want Fay kletst maar raak en is erg met communiceren bezig inderdaad. Maar uiteindelijk kunnen ze het allemaal gelukkig :)

Ik vind het deze keer wel anders, maar ik zit niet in de MMM en ga daar ook niet naar terug zoals ik er nu insta. Toen het hiervoor niet lukte en we al bijna 5 jaar kinderloos waren was de pijn voor mij dieper. Ik stelde me vaak voor hoe het was om een baby in je handen te hebben, borstvoeding geven, en ik kon dan bijna voelen hoe mooi die band zou zijn. Maar omdat ik geen kindje had deed die gedachte echt heel erg veel pijn en ik moest dan altijd huilen. Dat is nu weg, ik heb dat mogen ervaren dus dat gat in mijn hart is gevuld.

Ik zou het dolgraag nogmaals mee maken en ook de gedachte van meerdere kinderen (nu maar ook als we oud zijn) maakt mij heel blij. Dus als dat niet zou lukken zou ik dat altijd jammer vinden. En ik baal dat mijn lijf het weer niet doet, dat is echt een teleurstelling.

Maar als ik nu op kraambezoek moet of hoor dat iemand zwanger is heb ik daar geen probleem mee zoals eerst. Vroeger moest ik dan echt huilen en me groot houden. Ik hield ook liever geen baby's vast. Dat is nu helemaal weg.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Uuuuhhhhhh meiden? Ik sta helemaal te flippen hier!!!! Ik was vorige week gewoon ongesteld! En zwaar ook!!

Maar bedacht me net... had geen buikpijn en alleen helder bloed en ja ik heb nog steeds last van m'n borsten. Dus ik doe tegen beter weten in een test en...

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Is dat een zwangerschapstest?!?! WAUW!!!
    Maar die bloeding dan?! Misschien een digi met weekaanduiding doen?

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja dat is een zwangerschapstest!! Bizar he!! Ik doe net ook nog een kv2v5 en die is ook positief!!

Die ongi van vorige week was wel heel zwaar maar alleen helderrood bloed en geen krampen. Ik hoop dat het mijn baarmoedermond is die begon te bloeden door de zwangerschap, ik ben er immers 2 maanden terug aan geopereerd. Maar ik ga morgen wel direct bellen naar de huisarts om te vragen wat ik moet doen nu. Volgens mijn berekening ben ik nu dan 5 weken!

Maar ik blijf nog een beetje nuchter hoor, voor zover dit lukt, want die bloeding is toch vreemd. Nu bloed ik helemaal niet meer trouwens.

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Jeetje joh, wat bizar!

Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Ik hoop dat de bloeding niks geks betekende!

Het zou wel echt super zijn! :D

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd! !

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Kan het nog niet geloven hoor!

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ziet er goed uit!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeliciteerd Nuage!!!

14. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wow gefeliciteerd!!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nuage super zeg! Gefeliciteerd!

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dankjewel!! Nu maar hopen dat het goed zit ondanks die bloedingen... Morgen meteen de huisarts bellen.

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ga voor je duimen dat het goed zit Nuage!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Huisarts gebeld Nuage?

Grumpy hoe gaat t nu?

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja huisarts zegt test volgende week maar weer...

Heb net zelf weer getest en streepje was donkerder dus ik maak me niet zo'n zorgen.

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Nuage, maandag een echo las ik? Super! Ga heel hard voor je duimen dat het goed is!!

Deel Deze Pagina