Mooi kamertje!! Echt een zeemzoete kamer! Ik las wel ergens dat plantjes op de kamer niet zo goed zijn voor het zuurstofgehalte s' nachts... Weet niet wat er van aan is, maar wilde het wel even delen...
Thanx meiden! @ Toekan, zeemzoet ook! Wat een heerlijk woord! Ennuh, het plantje wat er staat is zo nep als maar zijn kan, dus zal aan het zuurstofgehalte niet zoveel veranderen (had dat van die planten inderdaad ook gehoord)
Heel mooi Noorus!!! Nu nog een mooi meisje die in haar zeemzoete kamer kan slapen En Toekan: nee, dat gebruiken we niet, maar zo hebben we weer wat geleerd
Noor wat een leuke en mooie zoetsappige kamer zeg!! Ik kan niet wachten totdat die van ons meisje klaar is
Wij hebben gisteren geslachtsbepalingsecho gehad en we krijgen een meisje!!! Ik kan dus gaan shoppen (vanmorgen al mee begonnen, hihi!) Sttt nog even op FB
Hoi meiden, vanochtend de 20 weken echo gehad in het ziekenhuis in utrecht !! waren eerst verkeerd want we waren in het Umc zelf maar we moesten naar het wkz (willemina kinder ziekenhuis ) wisten wij veel?? hahah maar goed we waren nog ruim optijd dus dat was goed.... toen waren we aan de beurt voor de echo was zenuwachtig pff.. wat als er iets niet goed is aan het kindje en dan ?? maar gelukkig hoefde we daar niet lang voor na te denken want alles is goed met de kleine vent Helemaal gezond en wel!!. zo bijzonder dat dat uit een eicel en zaadcel komt zetten heeeel apart ! maar we zijn HELEMAAL BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker roze shoppen Liefkleintje: leuk een meisje! Hope: fijn dat alles goed is met jullie kleine ventje! Hier ook weer goedgekeurd vandaag bij de vk, kleine ligt al lekker met koppie omlaag en verder alles netjes in orde. Nog 2 weken werken en dan start mijn verlof!
Liefkleintje, wat leuk een meisje! Veel plezier met shoppen. H&F, super dat je echo goed was Grumpy, het aftellen kan beginnen qua verlof dan. Ben je er al aan toe. Weet nog dat ik op een gegeven moment er enorm naar uit keek.
Liefkleintje; een meis!! Leuk leuk!! Het shoppen kan beginnen! Hope; wat fijn dat alles goed is!! Genieten! Grumpy; jee al weer tijd voor je verlof!? Wat gaat de tijd snel!! Gister een knaltest bij MvM! Toch weer een opluchting! Kan niet wachten, woe de eerste echo! Eindelijk eens wat anders bekijken dan de groeiende eitjes! Erg spannend! Nu 3 daagjes Gent! Een congres, haha de baas betaald alles! Ook eens lekker!
Debs das lekker genieten op kosten vd baas.... en beetje werken nog denk. Super zeg van je knal test bij MvM! En whoepwhoep bijna echo!!! H&F supper dat alles goed was. Lk shop ze!