Mooie buikjes dames ! Zo is dat bij mij niet hoor haha, ik ben al een keer uitgehold van binnen hahaha.. Ik ben huge, en maakte mij daar wederom zorgen over...maar de VK gaf aan dat bij de eerste ik ook 'zoveel' was aangekomen en er niets aan te doen is zolang het maar gaat om normaal voedsel. Dat is gelukkig ook zo. Bij mij komt het waarschijnlijk doordat ik voorheen niet 3x netjes at, en nu dus wel incl. fruit etc etc, voorheen dus ook nooit. Ah als het net zo snel er weer af gaat als bij Joaquin vind ik het allemaal prima. Hier ewl volgende week een groei echo, omdat de beeb mogelijk iets aan de kleine kant is, maar dat is niet in het ZH geconstateerd maar bij de pretecho, vandaar dat de VK het zelf ook wilt checken.. dus we wachten rustig af.. Ik ben de dagen/weken aan het aftellen wanneer ik met verlof kan pfff...kan niet wachten...nog 6 weken en 6 dagen hahaha...
Hele mooie buikjes! Inderdaad bescheiden, maar wees daar maar blij mee want ik kon de laatste weken bijna niks meer. Maar goed ik had ook een mega buik. Ik probeer een foto te plaatsen maar blijkbaar is er een probleem met de website Ik had een tijdje terug ook gevraagd of jullie een foto van Fay wilden zien maar daar reageerde ook niemand op. Voel me soms een beetje ongewenst?
Hey Nuage niet zo gek meid! Ik heb dat bericht overigens niet gezien, want ik ben wel nieuwsgierig naar kleine Fay... dus kom maar op met die pica
@ Nuage, jaaa tuurlijk een foto! Ik heb het bericht wss ook beetje over het hoofd gezien... @ H&F, mooi buikje meis! @ Toekan, dat is gewoon een normale broek van mij (en van Grumpy ook dacht ik). Ik kan die dus nog aan als ik sta, maar kan er niet mee zitten en werken, dus dan lekker mijn positiebroeken aan (mét band dus ) @ PCO, nou kom maar op met foto van jou buik ook hoor! Had idd al iets meegekregen over de groei van jullie meisje, maar zal vast goed komen toch! Fijn dat ze het in de gaten houden!
wat een mini buikjes mooi hoor! ik had het berichtje over de foto ook niet gezien...showen!!! snap wel hoe je je voelt denk ik. we zijn nu natuurlijk druk met onze kleine meid bezig maar ondertussen ook een toch wel traumatische bevalling aan het verwerken en moed voor de volgende rit in de mmm aan het verzamelen. ik snap niets meer van mijn cyclus...vanwege de pcos moet ik aan de pil..maar mn lichaam negeert het volledig. ben nu elke twee weken ongesteld :s
dank jullie wel @ Jeskejes haha slaap lekker nog !! @ Nuage hmmm balen probeer idd in je album te zetten? @ Wachtende ja soms moet je gewoon ff aan je zelf denken en zon kleintje heeft natuurlijk ook veel aand8 nodig is logisch!!.. dat is erg vervelend dat je lighaam er niet op wilt reageren hoop voor je dat het mee gaat vallen allemaal!! maar ronde in mmm willen jullie nu voor een 2e gaan dan of??
Als het goed is werkt het nu wel! Ik kon gisteren helemaal niks uploaden, ook niet in mijn album. Dit was dus mijn buik met 34 weken
En hier is Fay, nu alweer 7 maanden oud maar deze foto is van 3 maanden geleden. Zal even kijken voor iets recenters.
Wat een superlieve foto's Nuage!!!! En woooww wat een buik! Kan me voorstellen dat die behoorlijk in de weg heeft gezeten!
En hier was ik echt bijna op de uitgerekende datum Mijn navel is nooit gepopt dus die had het echt zwaar hahaha helaas toch in de laatste 2 weken ineens vol met striae en tijdens de keizersnee hebben ze ook nog flink wat striae erin getrokken dus mijn buik is echt... tja dat is gewoon compleet verpest. Maar het was het wel waard!