De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hier het eerste donkerbruin gespot, helaas. Zodra het rood er is kom ik me hier ook officieel melden, hebben jullie iets van een lijst?

2. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Waxientje wat vervelend meis...

Eigen huisarts wordt op het moment vervangen door iemand anders en die is er morgen weer. Assistente vroeg of het kon wachten tot morgen, anders zou ik vandaag wel door nog een andere arts gebeld zijn denk ik. Maar die ene dag wachten kan ik ook nog wel...haha.

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Roze klustrein NOD-lijst!

December 2011
    Bo12, 1e ronde (na 2mk), NOD 18 dec.
    Rosa5, 2e ronde, 5e kindje, NOD 27 dec.
    Moontje77 2e ronde, 5e kindje NOD 30 dec.
    Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1 kindje, NOD 31 dec.
    Mira85, 4e ronde (PCOS), 1e kindje, NOD 31 dec/1 jan.

Januari 2012
    Liefkleintje, 8e ronde, 1e kindje. NOD 11 jan.
    Noorus, 2e ronde, 1e kindje, NOD 19 jan.
    Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje. NOD 20 jan.
    Angel77, 4e ronde, 2e kindje. NOD 22 jan.
    Toekan, 3e ronde, 1e kindje. NOD 26 jan.

Februari 2012
    Veerle31, 3e ronde, 1e kindje. NOD 11 februari.

Dit is de lijst maar volgens mij is die niet compleet.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Over dochters: mijn dochter is wel een stoere meid, maar ik mag wel lekker met haar haren tutten en ze vindt het ook fijn om leuke kleren en rokjes te dragen. Alleen weigert ze roze rokken en jurkjes, maar dat vind ik heulemaaal niet erg! ha ha! Haren tutten is ook wel functioneel, want als ze er niks in heeft, valt het in haar ogen en dat vindt ze niet wat.

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dank je, Rosa! Even kijken wanneer mijn NOD is... en dan zet ik mezelf er maar gewoon alvast op.

6. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Ik had gedacht dat ik een 'jongens' meisje zou krijgen, maar ik heb echt een meisje-meisje.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Roze klustrein NOD-lijst!

December 2011

Bo12, 1e ronde (na 2mk), NOD 18 dec.
    Rosa5, 2e ronde, 5e kindje, NOD 27 dec.
    Moontje77 2e ronde, 5e kindje NOD 30 dec.
    Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1 kindje, NOD 31 dec.
    Mira85, 4e ronde (PCOS), 1e kindje, NOD 31 dec/1 jan.

Januari 2012
    Liefkleintje, 8e ronde, 1e kindje. NOD 11 jan.
    Noorus, 2e ronde, 1e kindje, NOD 19 jan.
    Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje. NOD 20 jan.
    Angel77, 4e ronde, 2e kindje. NOD 22 jan.
    Waxientje, 2e ronde na pauze, 2e kindje, NOD 25 jan.
    Toekan, 3e ronde, 1e kindje. NOD 26 jan.

Februari 2012
    Veerle31, 3e ronde, 1e kindje. NOD 11 februari.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waxientje zie dat je t gevonden hebt.

9. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    goedemorgen allemaal,

go Mira go Mira, je temp gaat goed!

Jammer Waxientje, hopelijk wordt 2012 een mooi jaar voor je.

Hier een brakke nacht gehad, zoontje lief heeft vannacht om 0.30 uur weer alles onder gespuugd. We lagen er om 2.00 uur allemaal weer in en vanochtend om 7.00 uur komt hij vertellen dat de zon alweer buiten is en dat we moeten opstaan. En nu is hij weer helemaal kip lekker in orde.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Jeemig Jeskejes: mijn oog valt op jouw lijstje: 14e ronde alweer... kan me echt heel goed voorstellen dat je zo nu en dan flink moedeloos wordt!

Ik denk dat ik 14 mnd geleden ook 'bezig' was. maar door omstandigheden hebben we een pauze gehad van een maandje of 7 en de eerste twee maanden van deze pogingen tel ik nog maar niet mee, die waren zo halfbakken.

Ik moet wat gaan doen mensen, ik blijf maar achter ZP plakken!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ben ik weer maar moet t ff kwijt....Kennis/vriendin zei begin vant jaar ik wil geen kids, want de wereld is verrot en wil ze dat niet aan doen. Dr vriend heeft al 4kids uit eerdere relaties. Ja prima als jij dat wilt. Maar wat bleek Maandje of 2 later denk komt hij met t nieuws dat ze zwanger zijn!! Ja rot op stelletje ****%#@#&. Sorry maar was toen zo kwaad. En nog als ik er aan denk. Ja ik heb superzaad en bla blabla zei hij. Terwijl wij toen al tydje bezig waren. Nu kreeg ik net te horen dat ze aant bevallen is. Wat moet ik nu hier mee? Ze verwachten dat we straks komen kijken. Maar ik ben zo kwaad dat ik dr t liefst ff de waarheid wilt zeggen.

Iedereen moet zelf weten of ze kids willen of niet maar zij was zo duidelijk erover dat ze t niet wilde en ze is zo zwanger en ik niet. Daar kan ik ook zo kwaad over worden.
    Ik zit echt te koken nu. Heb contact met dr gezocht om me van mn goede kant te laten zien. Maar denk maar niet dat zij eerst contact opneemt. Komt alleen van mij af. En vriendlief zegt doodleuk zet je erover heen. Aarggg soms he......

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dat is idd niet eerlijk Jeske! Snap dat je kookt! Dikke knuff!
    En Bo nog niets duidelijk dus, irritant! Maar d'r is nog hoop!
    Waxientje: balen joh!
    Zo, had net even een half uurtje geen afspraak op het werk, dus snel naar kv en heb teunisbloem+tarwekiem gehaald, als die cyclus nu nog niet wordt beinvloed... We zien wel!
    Gister op de tennis verteld m'n teamgenootje dat ze tante wordt, ja ze wilden nog niet echt, maar toch maar vast begonnen: aug gestopt met de pil, sept zwanger, ik reageerde ook niet heel enthousiast... We zijn pas met 3e ronde bezig maar goed bij mij is de cyclus lang, dus als deze ronde niet lukt ook alweer bijna 5-6 maanden... Zo nu weer aan't werk...

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Jeskejes Dikke knuffel meid! Het is gewoon niet eerlijk.
    Irritante opmerking ook.. superzaad.. Bah, hoe arrogant kan je zijn!:x
    Ik had je graag een goed advies willen geven of kunnen troosten met woorden. Maar eerlijk gezegd zou ik ook ´not amused´ zijn, op zijn zachtst gezegd, dus ik zou gewoon niet heen gaan.

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje Jeskejes, kan me goed voorstellen hoe je je moet voelen....... en dan die opmerkingen :x:x Maar wat is dat dan voor vriendschap als alles van 1 kant moet komen?????
    Ik zou ook niet gaan. *knuff voor jouw*

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeskejes: Gewoon niet gaan!!! Superzaad pffff, wat een opmerking!!! En dan niet een kind willen en toch zwanger raken: Dan moet je zorgen dat je niet zwanger raakt! Dikke knuffel voor jou meid!

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    :$superzaad:( ik denk dat ik die man even tegen de muur zou plakken als hij dat tegen mij zou zeggen... wat een foute opmerking! Sommige mensen zijn gewoon wereldvreemd... kunnen we spijtig genoeg niet veel aan doen..

Mijn man is op dat gebied toch ook wat ontnuchtert. hij dacht ook dat het hier meteen prijs ging zijn. Ook al zei ik hem dat het gemiddelde een half tot een heel jaar is.. Hij geloofde me in het begin ook niet, maar je ziet aan zijn ogen nu, dat hij begint in te zien dat het ook wel eens wat langer kan duren.. Mannen bedoelen het daarom niet altijd slecht, maar vaak zijn ze gewoon niet echt thuis in de gevoelswereld van het zwanger worden..;)

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! Ff flink uitgeslapen, pfff wat zit in nog in het nachtdienst-ritme. En morgen mag ik weer om 6 uur op om te werken, bleh!

@ Bo, jeetje meid wat balen dat je nu nog geen duidelijkheid hebt!

@ Jeske, pffffff ^&$#&*((!!!! Tja, ik zou niet gaan... Sowieso ben ik iemand die vriendschappen van één kant op een gegeven moment gewoon overboord gooi. Als er later vanaf de andere kant nog respons komt wil ik er nog wel over praten, maar wel duidelijkheid krijgen! En daarnaast is het laatste waar jij op dit moment zin in hebt: gaan kijken bij een ongewenst op de wereld gezet kind toch?!! Nee hoor meis, echt voor jezelf kiezen!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kort nadat ze dat tegen mij had gezegd dat ze geen kids wilde is ze gestopt met de pil. En zo zwanger. Dus bewust voor gekozen.En die vent is niet wyzer. Verscheidene keren ruzie gehad met mn vriend erover. Maar ja.... Tis idd gewoon niet eerlijk. Maar wat doe je eraan he.

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Tja, je doet er niks aan... Maar wel gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Weet iemand waarom FF mn kruis weghaald vorige cyclus?? Snap er geen hout van....

Deel Deze Pagina