De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nee, kwam er ook achter dat er niks op tv is, niks leuks iig... We zijn al door alle dvd's heen... Heb ook friends, is leuk!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Heb ook Friends!!!
    kijk nu criminal minds

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ah bij jullie dus ook niks op tv.... hier staar ie uit. manlief is koning saggo op t moment en ik heb giga last van me hormonen. scheidsrechter gezocht voor welles/nietus spelletje....

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik denk dat mijn NOD een dagje op gaat schuiven: nog steeds geen bloed hier, alleen maar bruinverlies..wat nu weer is gestopt en de buikpijn is nu ook even weg. Dus zal dan toch uiteindelijk wel morgen worden dat het echt doorzet. pfff wat een gedoe.

Verder lees ik uitgerekend vandaag lees ik notabene op hyves dat mijn achternichtje zwanger is van de derde. Ik ben zo jaloers, heb echt zitten janken. En de manier waarop ik het hoor daar baal ik ook van. Ze weet dat ik graag een tweede wil. En dat andere familie het dan ook niet zegt, raar. En wat me ook steekt: ik had dit nooit verwacht omdat ze voor mijn gevoel al moeite heeft om orde op zaken te houden met twee. De oudste gaat nu naar school, maar de jongste wordt regelmatig dagenlang bij mijn tante gedumpt. Ze gaan daar enorm makkelijk mee om. Als er een scheet dwars zit gaan die jongens al weer logeren. Sorry, klinkt allemaal niet aardig, maar ik voel me echt even enorm k*t!

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *rammel klingel kloink boink ringe ding boem, whoeps sorry, rammel de rammel.....KOFFIE THEE HÉÉRLIJKE koeken chips chocolade of konijnenvoer voor de liefhebbers!!!! rommel de bommel beng boing bong *

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waxientje dikke knuffel meid. Das gewoon *** om zo te horen/lezen. En gooi t er hier maar eruit joh. Blijf hopen voor je dat je gewoon zwanger bent!!!!!!

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Kedeng Kedeng Kedeng TOET TOET!!!

Daar was ik weer ;)

Pfff vandaag was ahet mama dag...altijd gezellig, maar soms ook GRRRRRR zoonlief mijn tankpas weggehaald dus ik sta daar voor jan doedel.....kind zegt ook nog; mama ik heb jou tankpas moeten we thuis mijn centjes map maar op halen grrrrrrrrrrrrrrrrrrr ok...schatje dan doen we dat!

Dus was lekker gezellie hahaha... anyways...tickets izjn opgehaald dus mama was ook weer blij!

Ladies jullie kletsen ook zo heerlijk veel ;)

@ Mira nog even over je BMI zag je foto's idd en dat valt zo op het eerste gezicht echt wel mee hoor..maar ja dan nog is het balen voor jou en dat domme PCOS ik weet wat het is om daarmee te harnassen...dus bij deze een knuff voor jou... en veilig in huis? Is er bij je ingebroken dan??

@ Noorus top lijstje weer gemaakt haha, thanks voor je snelle werking ;)

@ Jeskejes irritant he! Dat andere om je heen zwanger worden... en dan ook nog ongewenst... ik zal je zeggen waar ik de afgelopen 11 maanden mee geconfronteerd ben... ik werk als curator/mentor bewindvoerder van jongeren met een beperking....en let op he!

Zwangerschap nr 11 heeft zich inmiddels gemeld.... er zijn bij werkelijk waar ALLE mama's al kinderen uit huis gehaald op 3 na dan nog niet omdat ze nog geen kinderen hadden.... die andere 8 denken dat ze het kindje dan ook gewoon mogen houden....'helaas is dat niet zo!' .... die andere 3 hebben inmiddels al een VOTS aan hun broek hangen...houdt dus in dat het kind nu al onder toezicht staat bij een voogd...ondanks dat het niet geboren is nog...

En het liefst haal ik alle kinderen op haha, neem ze mee en zorg er zelf wel voor... maar zo raar als je dit meemaakt...ik wil ze graag, maar kan ze niet krijgen op een normale manier en hun....proppen er een keer iets in en voila zijn zwanger...

maar ja shit happens... en wat dat super zaad betreft... nou die vent van mij heeft dat ook volgens de artsen, maar waarna ik weer een sneer geef van' nou dat blijkt ook wel weer vandaar dat ik ook zwanger word haha'' is gemeen hoor, want het ligt echt aan mij dat ik nit zwanger wordt ;) soms moet je je er ook overheen proberen te zetten, maar dat neemt niet weg dat het dan wel moeilijk is/blijft!

Ik wens je succes bij de beslissing welke je gaat nemen om wel / niet te gaan.... Knuff voor jou ook!

Nou de rest....dementie is toegeslagen in de trein! :D

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Jeskejes voor mij even niks, ik heb zelf al een puddinkje gepakt.;)

Kelly ik sla mijn beurt als scheidsrechter even over vandaag. Heb ik gisteren al gespeeld bij zwangere zusje en vriend.;):D

Waxientje Lucht maar even je hart hier hoor. Is ook niet leuk.:(

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Uhm zit net naar mn vorige cyclus te kijken. Istie eigenlijk maar 26 dagen. Nog nooit gehad. Eerst istie 'te' lang. Nu korter dan 28. Kan dat kwaad? Ikkuh niet meer snappuh.

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Kelly haha, uber gezellig dus bij jou thuis...mijn man zit dom sport 1 te kijken.. ik moet eigenlijk echt gaan werken, want krijg het niet af voor 1 januari grrrrrrrrrr maar zo geen zin!

11. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    *duikt op de kar om te pakken wat ze pakken kan*

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    *Pakt kop thee en een moorkop en duikt bed in*

Trusten dames! :)

@ Waxientje, wat *(^$##^ om te lezen zeg! Dikke *knuf* van mij!

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nog effe over die 'vriendin' twas wel gewenst. Waren er net voor bezig toen t al raak was.

Pcomama jeetje das ook wat zo op je werk! Al die zwangere pff. Hoe hou je dat vol? Ik probeer t allemaal van me af te zeten. Maar is zo moeilijk. Aard vant beestje. Kan helemaal over de zeik gaan over kleine dingen en in crisis situatie ben ik de rustzelve en kan ik er naar handelen. (bleek met mn moeder en andere voorvallen bijv met mn pony enzo) Maar moet soms gewoon ff wat te zeuren hebben ;) en soms breek ik ff. Veel meiden hier hebben mn sorus al tevaak aan moeten horen.

Opmerking superzaad...mijn vriend heeft goede zwemmers en genoeg. Maar hij zou nooit zon opmerking plaatsen. Die vent dus wel. Lompe knoest, ik heb er al eens een aanvaring meegehad en toen is hy flink geschrokken. Dat zon kleine uk zo fel kan zijn ;) kleine pitbull hihi.

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    soort van herkenbaar verhaal helaas........

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    "probleem" is al opgelost..... man is naar z'n bed die was moe.... als hij dat nou gewoon gelijk begin van de avond zegt................

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Vriend staat onder de douche foon in dockstation. Wc Experience Rowwen Heze NZB Mooi Wark en Jovink knoerdhard aan. En owja niet vergete....staat ie mee te zingen of te fluiten. Whaha....leuke muziek hoor maar alleen in de kroeg of optreden van die mannen. Niet als ik wil slapen.

Hmm andere vraag.....gaat er hier iemand naar de Zwarte Cross????

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    haha Jeskejes je gooit het er maar lekker uit hoor! Zla ik ook vast wel een keer doen in deze trein..ben niet altijd goed gemutst hoor ;)

Ach hoe hou je het vol...soms vergeet ik dat ze zwanger zijn whaha....dan bellen ze voor geld voor verf i.v.m. de babykamer...en dan zeg ik heel dom..ben je zwanger dan? O ja shit... en dan ook nog vaak kan ik lomp uit de hoek komen door te zeggen...hoeft geen geld uitgegeven te worden aan je ongeboren kind, want je mag het niet houden...AIKS! Is vervelend, maar wel de waarheid...ik snap dan ook niet waarom ze toch kinderen blijven maken zeg maar... maar goed dat zal ook wel met de beperking te maken hebben...maar toch...vreemd!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    PCOmama wat voor werk doe je als ik vragen mag? Of bij wat voor bedrijf? Toch niet bij BJZ he ;)

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nope ik heb een eigen bedrijf...ben curator/bewindvoerder/mentor van jongeren met een beperking ;) ik zou niet bij BJZ willen werken hoor!! Ik ga eerder graag met hen in discussie haha...doe ik regelmatig erg leuk! :D

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

*heeft net heel gezond yoghurt met muesli uit de 'snackkar' gehaald*

Deel Deze Pagina