De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gelukkig maar dat je niet bij zo'n bedrijf werkt!!

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Veerle jij bent gezond! Ik heb net twee bolletjes met hagelslag nog naar binnen gewerkt haha...

@ Kelly, nee wil daar echt niet werken...zo ook niet als voogd of wat dan ook... grrrrrrrr

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vind het ook wel heel ego van die 'man van die vriendin' van je om te zeggen dat je superzaad hebt... Die van mij is eerder bang voor minder goed zaad, is zonder reden hoor, hij was overtuigd dat ik zwanger zou zijn na de vorige keer. Toen ik ongi was geworden was ie nog in denial, onder het mom van sommige vrouwen zijn ongi terwijl ze zwanger zijn... Ach, is ook wel weer schattig:)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #244 jeskejes, 28 dec 2011
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
    Goed bezig Veerle met je yoghurtje. Smakelijk...Snaaikar staat in de hoek daarzo ergens ladys. Onze snaaikar 'dame' neemt t vannacht van me over.

Ga ff gezellig doen met mn vriend. Tot morgen maar weer.....

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Helaas hebben wij er wel mee te maken..... Een OTS en ze bepalen de omgang KL*TE lui zijn het!!!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Is toevallig vanavond hoor. Houd wel van lekker snaaien en moorkoppen, hmmm!

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zit hier een zak M&M's crispy leeg te eten :p

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Tot morgen! M'n vent is nog niet thuis... Zal ook wel laat worden, dus kruip zo in m'n remi in bedje:( En ik zwaai even als ik Brabant binnen rijdt:)

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wat doe jij dan voor werk?

Ja ik weet het....het is soms te bizar...en vaak zijn het ook nog van die net afgestudeerde mensen die alles volgens het boekje doen, maar niet nagaan hoe het leven daadwerkelijk is.... en let wel...geen papa/mama nog zijn dus het gevoel ontbreekt soms gigantisch!

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Oooo lekker! Iemand even een gebakje voor mij regelen...ROZE graag ;)

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle is niks he alleen in bed. Ik kan dan niet slapen tot hij naast me ligt.

*brengt speciaal voor pcomama een roze gebakje....eet smakelijk mevrouw*

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks! smikkel smikkel!!!

Cola erbij...pff (mag ik niet meer hahaha, heb er dus giga zin in!!!) ssssssst niet verder vertellen :cool:

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *ssssst ik zeg niks*

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ben thuis mama.
    Mijn man heeft 2 kids van zijn vorig huwelijk. Wij wonen nu 6 jaar samen. De 1e 2.5 jaar hebben de kids bij moeder gewoond (Zwaar borderline patient, zonder medicijnen want wil niet accepteren dat ze die ziekte heeft)
    2.5jaar dus aan het vechten geweest, gesmeekt, om hulp bij BJZ, AMK, Politie, noem het maar op dat ze de kids zwaar verwaarloosden.... Maar ja je bent maar de vader van...........
    Op een gegeven moment dreigde ze uit d'r huis gezet te worden, en zaten de kids opeens bij ons. 1 dag voor uithuiszetting betaalde ze en gingen ze terug. Week later stonden ze met AMK opeens op de stoep, van alsjeblieft.
    Moeder bleef strijden tegen ons, rechtbank in rechtbank uit. Zij een advocaat van onvermogen (geen werk) wij een advocaat van 200euro per uur. Heeft niks uitgehaald. 2.5 jaar hebben ze bij ons gewoond, was op een gegeven moment niet meer te doen, BJZ geloofde onze verhalen niet, geloofde de verhalen van omstanders niet. De kids werden niet geloofd. En nu hebben ze 1 jaar in crisis opvang gezeten, en nu sinds vorige week wonen ze bij oom (broertje van moeder) en tante (pleeggezin geworden), want ja het was niet zij tegen ons. Nee het wij zij, haar ouders, haar broertje met zijn vrouw tegen ons.........
    En BJZ geloofd moeder dus wat moet je dan.........

Wij stonden vorig jaar op het punt om te gaan scheiden omdat ik het niet meer trok. Moeder bleef een vaste omgang houden (zonder toezicht, was niet nodig volgens BJZ) en maakte de kids helemaal gek in een weekend. Wij weer 14 dagen bezig om de kids in het gareel te krijgen en begon het verhaal weer van voor af aan.
    Kids zijn als de dood voor moeder, dus die praten alles na wat moeder zegt, of doen alles wat moeder zegt dat ze moeten doen......

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik ook niet:( En dat is niet fijn als je vent in het onderwijs werkt en zoveel vrij heeft... Maar ja, als we kindjes hebben is het wel weer heel fijn voor alle schoolvakanties:)

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #256 jeskejes, 28 dec 2011
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
    Istie nu niet werken dan Veerle? En ja met vakantie en.kids is dat wel makkelijk.

Lees net mn vraag trug lekker dom haha. Maar bedoelde dat ik dacht dat ie werken was.

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Pffff heftig verhaal...en weet je wat vaak het ergste is....dat het eigenlijk komt omdat je man de vader is.....het klinkt raar, maar vaak is het in NL nog steeds zo dat het standaard is dat de moeder alles goed doet en vader niet.....moeder is zielig en vader is de eikel en kan niet voor de kinderen 'alleen' zorgen... het is heftig...en zo sneu voor de kids... vaak weten die het inwendig ook veel beter waar ze zich veilig voelen, maar loyaliteitsprobleem alom en dat is begrijpelijk...maar bah wat een omgekeerde wereld is het dan he!

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Veerle, bij Jeskejes is het enorm gezellig in bed momenteel haha ;)

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle die vent is niet wyzer heb ik al gemerkt. Is net een.klein kind soms. Kan er hele verhalen over vertellen. Mooie is dat hij wel ingedimd is naar mij. Plaagde me vaak en vorige zomer had hij een grote mond over t wakeboarden. Ik stap op dat ding en start zo. Hij met zn mond open...haha doe dat maar eens na!!!

Whoe wakeboarden...*droomt weer van de zomer*

Ja soms ist zo krom eigenlijk dat moeders vaak in dr gelijk gesteld word ipv de vader. Klopt gewoon niet. Kelly hoop dat jullie wat rust erin vinden en dat t met die kids goed gaat.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jep ik lig met jullie allemaal in bed nu whaha

Deel Deze Pagina