seg veerle wat gebeurd er met je kruis als je je temp van dag 30 even verwijderd? Waarom staat deze wit? toen ook al niet goed geslapen? of heb je toen vroeger/later getempt?
Lekker boerenkool . Eetsmakelijk Veerle voor straks. Hier staat de hutspot al op dus over een kleine 20min zullen we wel aan tafel gaan Jeskejes, veel plezier in de kluswagon. Eerst lekker eten natuurlijk. En veel plezier vanavond met Carnavallen!!!
Ja en Amanda, Pcomama en ik blijven te lang hangen hier. Dus een horde met spookjes. Thnx dames ah.... de frietjes zijn gearriveerd al glibberend en glijdend haha
Nee hoor, Jeske!! Ik lig lekker in bad, bij mijn ouders Wij hebben zelf helaas ook geen bad, dus ga regelmatig bij mijn ouders of zus! Zo naar huis...foto's van vanmiddag op de pc zetten! En dan Nick tegen Simon kijken. Lijkt me grappig!
In bad met foon of laptop? Maar wel lekker hoor ff in bad. Hier ook geen bad. Heb daar t geduld niet voor. Veel plezier met Nich tegen Simon. Wy komen net uit de kluswagon. Nu nog ff wat snoezen en dan hop dochen en carnavallen. Denk......
Zow, ik is ook weer in het land! Kelly, jeetje het is toch wat bij TNT!! Haha, jij zo goed je best gedaan op dat stukje behang en dan ziet ie het niet eens. Mira, oma gaat toch in de loop van volgende week weer naar haar eigen huis. Het gaat al stukken beter met haar! Ze komt dus niet bij je moeder terecht. Rosa, volgens mij heb ik je rijstewafelfoto gemist. Wat raar van hotmail! Veerle, veel plezier vanavond! Hopelijk heb jij wel een posi test! Jeske, jij spoort ook niet helemaal of wel ? Beetje tegen jezelf zitten kletsen. Veel plezier vanavond! Toekan, heb gestemd hoor! Leuke foto trouwens! Het was vanochtend/vanmiddag heerlijk weer buiten! We hebben lekker in een zonnetje mijn oma begraven. Het deed me allemaal toch wel meer dan ik dacht, en heb lekker lopen janken.
Toekan heb bij deze gestemd op jullie... Jeske gedraag je he vanavond Zijn de spookjes er weer klaar voor vanavond whahaha...zullen we wedden dat Jeske vannacht nog langs komt hahaha....met der dronken kop uiteraard en kraamt ze allerlei onzin uit haha... Hier alles goed, lekker met de kleine bezig geweest en vanmiddag overheerlijk op de bank in slaap gevallen..pfff had het waarschijnlijk nodig
Heb er nou al zin in... ALAAFFFFFFFFFF... Zoonlief begon ook al over carnaval..wist niet dat ze dat in Almere deden...pfff scheelt heb een piratenpak hier liggen..trekt die dat maar aan wat een ongein allemaal....schijnt wel dat vaak 9 maanden later een babyboom is..dus wie weet voor Jeskejes!
@Amanda, pittig hoor....je oma begraven Lekker je tranen even de vrije loop gelaten! Veel sterkte met het verwerken!!
Dank je, Liefkleintje! Het was eigenlijk al jaren geen echte oma meer voor ons (aantal jaar al niet meer gezien), daarom verbaasde het me nogal dat ik er toch nog zo verdrietig om was.
Hallo kippies.. Ik kom even snel hallo zeggen. Vandaag heel veel buiten geweest met mijn kinderen. Sneeuw, ijs.. heel leuk hoor maar wat koud zeg. Ga nu lekker met een dekentje bankhangen. Van rusten weer weinig gekomen vandaag, dus dat ga ik nu maar even doen. Tot morgen!
Iedereen de hort op? Allemaal Carnavallen???? hihi Vast allemaal lekker op de bank onder een dekentje (hihi ik wel )
Rosa, goed dat je je rust pakt! Hier wel op de bank Kelly, maar dan zonder dekentje, want daar ligt manlief onder.