De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Pff, ben moe zou zo in slaap kunnen vallen......

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel moe!!

Vond Nick tegen Simon erg tegenvallen!!

Ik ga de sneeuwfoto's van vandaag nog even op de pc zetten en dan lekker mijn bed in! :D

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja vond ik ook. Vond het erg een spelletje samengevoegd van andere programma's. En vond de presentatrice erg tegenvallen

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo de verf zit in me haren................... vind het spannend wat er voor kleur uit gaat komen, moet je altijd maar afwachten he :p

5. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Ben benieuwd Kelly! Dat wordt weer een foto-ronde!

Slaap lekker Liefkleintje!

Wat was het voor soort programma?

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo dat was wel ff schrikken hihi. Het is wel heel donker :) Maar toen ik me haar ging afdrogen kwam er nog verf af dus misschien wordt het nog iets lichter hihi.
    Foto nog niet gemaakt, geen make-up meer op (lees mascara en lippenstift) en dan ga ik echt niet op de foto. Zelfs niet zonder die 2 naar buiten hoe vroeg het dan ook is :p

Dus denk dat het maandag wordt dat ik ff een foto van mezelf maak en dan "show" ik me nieuwe kleur denk ik wel :):)

Nu bedje in. Krijg lekkere massage van manlief, even ontspannen ben helaas nog steeds niet van me hoofdpijn af :(

Misschien tot vannacht spookjes :cool: en anders tot morgen!!!
    Slaap lekker!

Jeskejes, hoe valt de drank????????? Lekker aan het hossen??

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ohja, vergeet ik het bijna weer.

Amanda, heb nog aan je gedacht vandaag. Nogmaals sterkte, en zo gek is het niet dat het je toch nog wat gedaan heeft. Ze is/was toch je oma en dat blijft toch familie ondanks alles.

PCOmama, veel plezier met carnaval vieren!! Wij gaan alleen als het mooi/redelijk weer is de 18e bij een optocht kijken en dan vind ik het wel weer genoeg :p

8. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Thanks Kelly voor je lieve woorden! Ben benieuwd naar je kleurtje!! Balen dat je nog steeds last van hoofdpijn hebt, hopelijk kan je zo een beetje ontspannen. Denk niet dat ik kom spoken ga zo lekker slapen, lig al bijna te slapen op de bank. Slaap lekker meis!

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Meisjes, maar 5 paginas volgeklets (waarvan 3 door Jeske!) schaam jullie! ;)

@ Jeske, leuk van je nieuwe schaatsen! :) Veel plezier vanaaf! Kluswagon nog nodig gehad!?

@ Veerle, ik duim voor je meis! :) Hoop dat je leuke avond hebt gehad!

@ Toekan, maar je ei moet wel benut worden meis, dus hup hup, in de benen! ;)

@ Kelly, hoop dat je hoofdpijn zakt vannacht… Benieuwd naar je nieuwe kleur!

@ Liefkleintje, waren Nick en Simon leuk!? Ik zag het op m’n werk wel af en toe een stukje… Aah lees al dat het niet zo was… ;)

@ Amanda, mooie dag hadden jullie meis! Tranen bevroren zeker wel meteen… :(

Hier nu lekker bedje in… Slaap lekker meiden!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    :) hihi :) ze hebben nog net geen poll opgestart haha. Hoe laveloos komt ze nog spieken hier haha.

Maar meisjes schaam schaam :)............

ik word net pas wakker whaha. Aan die vriend van me heb je ook niks. Zegt ie doe maar ff je ogen dicht schat maak ik je zo wakker. Prima.......word je paar uur later wakker. En meneer?? Die snurkt weer.

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Correctie.... mr wilde me wakker maken maar ik lag zo lekker te slapen en ik was al moe. Dat ie me liet slapen de schat. Dan maar geen carnaval dacht ie. Hij heeft zo zn lieve schattige momenten hihi

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    En ja dat kryg je ervan als je al sinds 8 uur zo ong slaapt. Dan lig je nu wakker en lig je van ellende Nick tegen Simon te kijken. Wat een flauw en droog program whaha

Wie komt er met me mee spoken vannacht?
    Ik heb nog een wit laken in de aanbieding.

Noorus ja kluswagon heeft zn dienst gedaan hoor. We zijn weer van start gegaan deze ronde. Ik ben benieuwd. Wordt nu wel tijd voor beebje.

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle meid ik hoop dat je vannacht eindelijk eens lekker slaapt ik wil je dus hier niet zien vannacht hihi.

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo meiden!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: temp gedaald, ga niet testen, denk dat door de temp ongi morgen komt. Vannacht 7 uur geslapen en zo nog even verder proberen te slapen:) Boerenkool was heerlijk! Het gekke is dat ik er niet van baal deze keer! Tuurlijk wil ik op roze, maar besef me dat het normaal is al je niet binnen een paar rondes zwanger ben en ben zeker overtuigd dat het een keer gaat lukken:) Heb een bepaalde rust over me op dit moment.
    Was gister heel gezellig bij m'n broer (is 1,5 jr ouder). Vroeger hadden we veel ruzie, echt competitief naar elkaar. De laatste periode groeien we steeds meer naar elkaar toe en hebben we leuk en goed contact!
    Moet de boel nog teruglezen van gisteravond (wad weer aardig wat...) Spreek jullie later! 't Is koud, brrrrr, even kop thee naar binnen werken en weer warm in bed:)

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo weinig gepost gister... De klustreinmeisjes zijn moe:)
    Amanda: laat je tranen maar gaan, ik denk dat het beter is om ze er lekker uit te laten gaan en ondanks dat je geen contact meer haar is het toch je Oma. Knuffel!
    Rosa: goed dat je je rust pakt, ben trots op je! Fijn dat je met je gezin lekker genoten hebt van het winterse weer:)
    Kelly: lekkere massage gehad? Hoop dat de hoofdpijn minder is! En je mag idd voor spek en bonen mee-spoken:)
    Liefkleintje: ben benieuwd naar de winterfoto's! Kan je niet wat mailen? En lekker in bad! Woont je familie bij je in de buurt?
    Debs: hoe is het met je kaak?
    Noorus: lekker werken?
    Jeskejes: mooi geklust! Vind ook dat er eens een beebje bij je mag komen! Lekker gecarnavald???
    Bo: hoe is 't? Lukt het met FF? Ook nog buiten geweest met je kindjes?
    Angel: hoe gaat het? Wordt er al wat duidelijk in je tempkaartje?
    PCO-mama: is moe? Genoten in het bos met zoon en man? Hoe gaat het met de medicatie?

Thee bijna op en nog even wam terug naar bedje toe!

Knuffels voor iedereen!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle he he fijn dat je paar uur hebt geslapen. En balen van je temp daling. Op zich fijn dat je niet baalt en ja meid ook voor jou is er zon mooie roze wolk gereserveerd hoor en die is in aantocht.

Hier niet gecarnavald. Gevalletje van brandstof op en bij moeten tanken.

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow heb ik weer. Dacht laat ik mn afscheiding ook maar eens bijhouden.... zet FF al een kruis op dag 8 :( Rare temp van mij pfff

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zo bericht 4900. Nog 100 te gaan en we stappen over.

Als ik watery weghaal is kruis weg. Maar laat m nog maar ataan. Ff kijken wat mn temp morgen is. Denk niet dat ei gesprongen is want laatste tyd voel ik m iets denk ik. Heb nu nog geen steken gehad. Maar ja mn lijf doet wat t zelf wilt.

19. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Amanda, dikke knuffel
    Jeskejes, geen Alaaf voor jou. over 2 weken maar dubbel en dwars in halen dan maar
    Veerle, jammer van je temp op naar de volgende ronde

Mn temp is nu met 0.1 gestegen yeah, maar het is nog steeds geen mooi kaartje

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen dames.
    Veerle jammer van je temp. Maar nu weet je tenminste dat jouw ronde naar alle waarschijnlijkheid ten einde loopt.
    Scheelt weer een test.

Jesjekes het kruis wat ff gezet heeft, snap ik wel waarom. Maar ik denk niet dat jouw eisprong is geweest hoor.

Kelly ik ben heel nieuwsgierig naar jouw nieuwe haarkleurtje. Mocht het echt heel donker hebben uit gepakt, kan je het wel een keer met anti roos shampoo wassen. Dan wordt het iets minder intensief van kleur.

Deel Deze Pagina