Hey Angel. Goed dat jouw temp iets is gestegen maar het blijft een raar kaartje inderdaad. Dus even vasthouden deze temp.
Ik ken er hier 1 die had soort gelijk kaartje als Angel. Haar temp was laag maar net boven coverline en zij was zwanger. Wil er mee zeggen dat kaartjes niet altyd mooi hoeven te zijn. Ja Rosa denk ook niet dat mn ei zich al laat zien. We duiken vd week gewoon die kluswagon in. Staat al voor een week gereserveerd. Wagon nummer 11 (gekkengetal)
Nog lekker net in bed gelegen met warme kruik Is weer een koude nacht geweest volgens mij.... Angel: kaartjes zeggen ook niet alles... Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? Jeske: denk ook niet dat je ei is geweest... Nog lekker door plezier maken Rosa: hoe gaat het eigenlijk met je misselijkheid? Ik ga weer op tijd sporten vandaag, ben toch wakker... Over m'n tempkaartje, man vraagt hoe is temp? Wil dit eigenlijk niet te veel zeggen, omdat hij er toch wel veel mee bezig is. Ikke: te laag in vergelijking met gister. Hij: ja, maar was ook heel koud vannacht... Ikke: laten we ons niet voor de gek houden, betekend naderende ongi. Het komt echt wel een keer hoor schatje, zei ik toen! Hij voelt zich toch wel schuldig over het feit vd problemen met z'n je-weet-wel en is (denk ik) bang dat er iets bij hem niet goed is. Mannen... die zijn nog meer in denial dan wij hier volgens mij...
Morgen meiden lig nog in bed, moet er zo uit tis weer schoonmoeder tijd en ik heb nog steeds of weer hoofdpijn Moest vannacht naar de wc en toen dacht ik echt yes het is weg....... maar nee ik voel t alweer. Er is weinig gespookt sinds gister hoefde maar 2 blz. te lezen....... Jammer van de zakkende temp.... Jeskejes carnaval gevierd aan de binnenkant van je ogen hihi Sorry verder niks onthouden
Goedemorgen! Wat hebben jullie je rustig gehouden @Jeske, wat een bak.....gewoon liggen slapen! Hahahaha! Ach, je zal het nodig gehad hebben @Angel, idd.....een apart kaartje! Ik zie dat we zo goed als gelijk lopen! Wat ik wel raar vindt is dat FF je kruis heeft weg gezet voor je positieve ovu-testen. Die posi testen kloppen voor mijn gevoel ook niet helemaal met je temp?! @Kelly, balen die hoofdpijn he! Ken het helaas maar al te goed! @Veerle, damn, zakkende temp! En vrees idd voor een naderende ongi! Gelukkig ben je er relaxed onder deze maand! Mijn temp is weer mooi! Maar ik weet uit ervaring dat dit helaas helemaal niks zegt!! Voel me verder goed en echt geen kwaaltjes!!
Met mijn misselijkheid gaat het best redelijk. Wel ieder dag misselijk maar met mijn medicatie is het best te doen. Ik kan de boel binnenhouden zal ik maar zeggen. Bij de vorige zwangerschappen was ik met dit termijn al veel beroerder en had ik een innige band met mijn wc pot. Hopelijk blijft het zo. Vanaf 1 maart begin ik met mijn nieuwe baantje dus kan geen misselijkheid gebruiken dan.
Goeiemorgen! Nog vanuit bed. Veerle, jammer van je temperatuur meis, maar idd voor.jullie gaat dat beebje er ook komen! Jeske. Hehe wel lekker geslapen dus...
Kan iemand mij het mailtje doorsturen met alle foto's? Dan kan ik daarop reageren met nog een winterfoto! (voor de meiden die me nog niet gezien hadden....) Als iemand mij een mailtje van jullie wil sturen, stuur ik diegene even mijn mailadres in een pb!
Morning ladies! Nou hier laat naar bed, en er nu uit...ben een zombie!! haha Mijn temp is nu weer 0,5 gedaald haha, wat een lichaam heb ik toch..maar goed komt ook omdat ik niet op hetzelde tijdstip temp denk ik... waar was gisteren iedereen ??? Het was echt rustig he... Noorus ga je nu echt rennen...brrr koud joh! haha Jeskejes was het gezellig gisteren? Amanda nog gecondoleerd, maar dat had ik volgens mijn al gezegd.. zoonlief zit nu naast mij op de laptop een mario game te spelen, is al net zo verslaafd als ons.. Ga zo eens mijn agenda openslaan om te bekijken wanneer ik NIET hoeft te gaan werken, of ja naar kantoor hoeft te gaan, want dat sneeuw rijden vind ik niets namelijk
Pcomama die kryg jij toch wel ff in je eentje volgekletst? Noorus ben.je echt gaan rennen? Petje af met dit weer
Ah terug komen op gister .... je weet t maar nooit bij mij he. Moest wel om.jullie berichten lachen... zou ze nog langskomen met pilsje op haha helaas Feestje aan de binnenkant van mn ogen vond ik ff leuker. Rosa fijn dat med helpen en je t binnen houd. 1mrt nieuwe job spannend. Liefkleintje hoop en duim voor je deze maand. Temp gaat wel mooi. Ben benieuwd naar je winterfoto.
Kelly bah hoofdpijn hoop dat t minder word meis Veerle ah jouw mannetje. Ben maar extra lief voor m. En nog gesport?
Ja, ben net terug vd bodypump Pittig om 9:30 in de ochtend, maar 't gaat steeds beter en m'n benen worden al mooi strakker! Nu die buik en schouder/armen nog... Lekker rest vd dag niks in de planning! Beetje bankhangen, denk ik
Oh lekker hoor bankhangen. Geniet ervan. En knap op zondag zo vroeg sporten. En fijn is dat he als alles strakker wordt. Hier ook zo alleen die buik he....das een taai stuk haha.
Nou hoofdpijn wordt al iets minder. heb vanmorgen even in me neus gesprayd. De hoofdpijn zat ook tussen me ogen dus me man zei dat ik dat ff moest doen en t helpt. nu zit het meer op me achterhoofd maar dat is te doen.