De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Balen van je hoofdpijn Kelly....

Hoe doen jullie dat toch met dat sporten! Ik wil zo graag een keer 65 kg op mijn weegschaal zien, maar dat was heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden whaha....toen ik ging trouwen was ik op top gewicht...echter niets voor hoeven te doen....ik blijf altijd hangen tussen 70/75 en schommelt gigantisch...ok die medicatie werkt ook niet echt mee, maar ik kan het echt niet opbrengen om te gaan sporten... ik weet niet hoe ik dat moet inplannen...ben altijd een chaoot in mijn hoofd...ben te druk met van alles en nog wat... zat gisteren nog te janken dat ik zoonlief verwaarloos...

manlief zegt dat dat niet zo is, en Joaquin zegt opeens mama...jij bent de liefste mama van de hele Nederland ;) en je moet centjes verdienen omdat ik zo verwend ben ;) pff wat een woordenschat voor een kind van 4...hij gaf mij toen een dikke kus...maar ik voel alleen maar dat ik werk/werk/werk en nog eens werk....ik kan dat soms niet loslaten, maar komt waarschijnlijk dat ik ook voor mijzelf werk... dat is pittig en ik zit uiteraard in de opstartfase ... en heb keihard gewerkt het afgelopen jaar om voor elkaar te krijgen wat ik nu al heb... en ben nog steeds groeiende...het is wel heftig zo nu en dan...maar toch... ok (en deze gaat dan voor een tweede zou je denken)

De rust lijkt erin te komen...ik ben al gewoon 3 dagen in de week op tijd thuis...woensdag/vrijdag ben ik altijd thuis...ben vanaf 2 uur lekker met mijn kind en uiteraard de weekenden...maar ma/di ben ik echt tot heel laat op kantoor om schade in te halen zeg maar...en de afstand werkt uiteraard ook niet mee... moet echt een kantoor in Almere krijgen... zucht...sorry effe klaag moment van mijzelf whaha;)

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh dames ik moet het even kwijt hier, mijn vriendinnetje gaat bevallen!:D
    Zat net even met haar te kletsen via facebook. En het was al wat aan het rommelen.. maar nu ook haar vliezen gebroken. SPANNEND!!!

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Oeh spannend ROSA

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    PCOmama schuldgevoel en gevoel van tekort schieten horen bij het moederschap. Misschien een troostende gedachte dat het normale gevoelens zijn. Ookal ben je niet alle dagen thuis, de dagen die je wel thuis bent, richt je je volledig op jouw zoontje. Dat is veel belangrijker toch. Genoeg moeders die wel alle dagen thuis zitten maar dan toch meer aandacht hebben voor andere zaken en dan niet lekker gaan meespelen en doen.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja ik weet het Rosa....schuldgevoelens zijn er haha...maar soms doe ik het toch echt mijzelf aan. Mijn man werkt ook voor zichzelf, maar hij kan echt passend werken zeg maar.... als hij geen zin heeft, gaat ie niet...en de jongens die hij begeleid zijn ook soepel...dus dat scheelt dan alweer..daarom is hij ook vaker thuis...ik breng mijn kind altijd naar school en weet ook wat hij doet op school....alle leuke activiteiten ben ik er ook bij als help mama zeg maar... en er ontgaat mij in principe niets... maar ja ik ben ook van thuisblijfmoeder naar dit gegaan en dat is ook wel omschakelen afcourse... zo ben je hele dagen thuis en prompt werk je praktisch 60 t/m 70 uur per week.... ;)

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Effe een dikke knuffel voor pcomama. Meid als ik zo je filmpjes zag. Vooral die vd gekke 5min ben je een toffe moeder. En in opstartfase ist hard en veel werken en van lieverlee krygt dat ook allemaal een plek.
    En klaag maar hier lekker.

Rosa spannend!!!!

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks Jeskejes... :)

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Zoowww... even 6 km gerend! :D Heerlijk buiten! :D

@ PCOmama, je bent een goede moeder hoor meis! En begrijpelijk dat het niet altijd zo voelt. Die onzekerheid en het gevoel van tekort doen hoort erbij zeggen ze... En je mag beslist trots zijn op wat je bereikt hebt, zowel zakelijk als privé!

@ Rosa, spannend! :)

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ PCOmama, wat voor filmpjes?! :(

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Rosa, spannend!!! :)

@PCOmama, wat vervelend dat je dat gevoel hebt! Maar denk dat het heel normaal is! Hoor meer moeders er over in mijn omgeving!

Ook ik vond je op het filmpje een heerlijke, vrolijke, gekke moeder! :D

Misschien is het een idee om te proberen rond etenstijd thuis te zijn op ma en di, lekker samen eten en dan nog thuis doorwerken als je zoontje in bed ligt?

En idd, je bent de woensdag, vrijdag en het weekend al thuis! Dat is ook al heel luxe hoor!!
    Ik werk op een kdv en als je ziet dat daar sommige kids 4 dagen in de week komen van 7 tot 18u....?! Dan doe jij het super toch!!

Niet twijfelen aan jezelf hoor!!

Ik heb jullie e-mailadressen gehad van Noorus! Thx!
    Ze gaat me jullie foto's nog even doormailen.....en dan zal ik er ook weer mailen :D

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hallo dames!!!

Nieuwe modem van Ziggo was binnen, meneer heb dus gisteren proberen instaleren, niet gelukt dus hele dag geen internet gehad :( (net echt iets van 30 pagina's zitten bijlezen ofzo ;)). Maar nu weer geinstaleerd :D

Vandaag boodschappen doen (veel supermarkten hebben hier besloten toch open te zijn op zondag ;) Wel fijn!!!) en verder hier op ruimen enz, want doordat we beide ziek waren afgelopen week is het hier een puinhoop ;):p

Amanda: Fijn dat je oma naar haar eigen huis terug kan. Altijd fijn voor iemand dat ze niet in een nieuwe omgeving moeten herstellen, maar gewoon thuis!

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
  13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Als het goed is heb je mail, Liefkleintje! :)

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ PCOmama, laat je ze nog even staan dat ik ze morgen kan kijken?! :D

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Yeah!!! Wel 6 geloof ik!!! :D
    Wat super leuk om jullie allemaal te zien!!

De meeste had ik al wel gezien hier op het forum volgens mij ;)
    Zag een paar nieuwe gezichten! Echt leuk!!

Ik zal jullie nu ook even mailen! Dus check jullie mailbox zo maar, haha!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pcomama SMELT wat een heerlijk ventje hihi

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nou dames niet teveel kleppen. Ik ga me in mn skibroek en alles hijsen. (denk lees hoop dat ie te groot is geworden hihi) En dan nieuwe schetsen kopen yeah en op natuurijs schetsen..... wilt vriendlief maar ik vind t beetje eng hihi.

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik hoop toch dat je gaat schaatsen en niet schetsen :p

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Plezier Jeske! :)

@ PCOmama, toch al stukjes gezien, wat superleuk!!! En wat een heerlijk ventje zeg! :) Hoe oud was hij in dat filmpje over het vuurwerk?!

Hier zo weer naar werk, maar eerst nog even relaxen... :D

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hij was toen anderhalf.... de kleine muppet....hij was zwaar onder de indruk van het vuurwerk... dit was dus op 31 dec...

Deel Deze Pagina