PCOmama, *knuffel*!!!!!!!!!!!!! Jeskejes, veel plezier met schetsen of schaatsen Pas je op dat je er niet doorheen zakt!!! Liefkleintje, ga even mijn mail checken. Zo we zijn weer thuis, ff eten en vanmiddag me ouders weer ff pesten Tot die tijd, jullie denk............ of ik ga strijken dat weet ik nog niet hihi
Op zn Brabants.... schetsen Enuh Kelly daar ben ik dus bang voor ai. Sleur mn vent dan er gewoon mee in.
En niet onder de bruggen door he!!! En anders HEEL GOED BUKKEN!! Ik durf niet meer te schaatsen sinds ik een jaar of 10 was. Mijn broer heeft toen een ongeluk gehad op het ijs. Ga zelfs het ijs niet eens meer op, zelfs niet op kunstijs. Niet ver genoeg gebukt Geloof dat ik de details niet hier neer hoef te zetten, of je wilt 't weten............
Uh nee hoef ze nu niet te weten maar kan me indenken dat de schrik er goed inzit. Zo michelin poppetje is er klaar voor en wat ben ik blij dat ik mn skibroek voorig jaar wat te klein had gekocht hihi. Ja dat kryg je als je op stel en sprong beslist om weekendje te gaan skien en je perse die broek wilt en eigenlijk niet in je maat haha
VVDD: Heeft jouw man/vriend ook zo'n draai wanneer je samen weg moet? We gaan schaatsen. Leuk zijn idee oke. Eindelijk uit bed gekomen. Hij ging met woef lopen en ik douchen. Maar eerst naar wc he. Prima... ik helemaal klaar uiteindelijk. komt meneer aan.... moet ik me nog scheren? Das zo gebeurd hoor! Uh niet dus meneer is nu net pas klaar haha. En is nog niet de badkamer uit. Als hij moet werken heeft hij niet zon lange draai. Ook niet als hij eens met vrienden afspreekt. Wat niet zo vaak is. We gaan altyd samen.
Auw Kelly!!! @ PCOmama, wat een goede woordenschat had hij daar al zeg! Ben richting werk! Fijne dag meiden!
Werkse Noorus. Hier manlief ook aan het werk............. vissenbak schoonmaken hihi was echt wel HOOG NODIG
@toekan, ik heb ook gestemd @Amanda, is ook niet niks toch je oma begraven @Veerle, wat shit van je tempdaling! Ik had zo'n goede hoop voor je We zijn veel buiten geweest gisteren en net ook nog even. Manlief is nu nog met de oudste aan het schaatsen Lukt wel met FF geloof ik. @Jeskejes, als het op dag 8 was heb je je ei dan benut? Wel vroeg zeg... @Angel geen mooi kaartje omdat ie geen erge pieken heeft (probeer ff te leren ) @liefkleintje, mooie hoge temp idd..duimen draaien! @Rosa, fijn dat misselijkheid ietsjes minder is Wat spannend van je vriendin! @Noorus, goed bezig met rennen! Vanmorgen zo mijn bed uit gesprongen omdat ik moest plassen. Nergens aan gedacht (tempen) Toen nog even bed in gedoken (niet geslapen) tot 9.00u maar toen was temp hoger (is dat logisch?)
Hallo meisjes! De duivels zijn net doorgebroken Had het morgen pas verwacht... Ik had zelf ook wel wat goede hoop Bo. Borsten doen ook nog zeer, normaal is dat op dat ongi wel weer over. Denk toch dat ei dan op cd 31 is geweest??? Maakt ook niet uit. Denk dat ik weer ga starten met Teunisbloem, m'n cyclus is toch een week korter geworden, yeah! Baal toch wel een klein beetje, merk ik nu... Bllllleeee die wens wordt steeds groter nu we een ruim 5 mnd bezig zijn... (en dan denk ik nu even extra hard aan een paar meiden hier in het topic die al veel langer bezig zijn) Een ding vind ik wel prettig, dat komende weken weer even rustig zijn
Meiden, ik heb jullie hulp nodig! Ik ga net naar de wc en verlies helderrood bloed! Op dag 24, 9 dpo! Als dit echt mijn ongi zou zijn is mijn cyclus wel van slag! Dan zou er in mijn handtekening bijkomen: 23 dgn/lf8 Lijkt me heel kort! Ik heb wel eens gehoord van een innestelingsbloeding?!? Wie weet daar meer van??
Wat enorm balen Veerle!! En natuurlijk komt het weer ff hard aan!! Je mag je ook best rot voelen.... Hoop dat je snel zwanger bent!
Dat kan! Er zijn wel topics over hier ergens op het forum die er over gaan, kan vlgs mij zelf 2 dagen zijn... Spannend hoor!
Liefkleintje kan innestellingsbloeding zijn jah. Bo heerlijk buiten geweest. Veerle k*tzooi die ongi. Wel fijn dat cyclus korter is en meid heel logisch dat je baalt. Ff balen vandaag en morgen miss nog en dan zetten we de roze bril weer op. Mijn ei... denk niet dat ie geweest is. Maar wel savobds kluswagon in geweest. Zullen morgen temp afwachten. Schaatsen.... uur staan wachten voor we de winkel in mochten en jawel.... heb nieuwe schetsrn. Nu snel natuurijs opzoeken en mn enkels weer gaan pijnigen.... jippie haha. Dan snel frietjes eten bij vrienden. Alweer frietjes? Jep alwer haha is onze vaste eetafspraak zon beetje en dan hop hop naar mama.
@Veerle, nu al Maar ja, als het dan moet komen dan maar snel hè. Dan kan je weer door...Balen hoor. Ik hield ook zo'n zere borsten. Ik geloof dat dat vandaag pas minder is (nog wel iets, maar dus wel minder) @Liefkleintje, ik hoop voor je dat het innestellingsbloeding is! @Jeskejes, ging de winkel later open dan je dacht? Veel plezier!
Jullie zijn rustig geweest vandaag! Jeske, haha toch geen feestje gevierd gister? Lekker ontbijt op bed! Veerle, je temp. gezakt. balen!! Zie nu net dat je ongi bent geworden. PCOmama, dank je! Noorus, goed van je dat je bent wezen lopen! Veerle, ook al wezen sporten? Goed bezig! Kelly, hopeljk ben je snel van e hoofdpijn af! Rosa, wat spannend! Is ze inmiddels al bevallen? Mira, fijn is dat he? Hier bij de Westermarkt ook lekker de Emte open. Maar dat is eigenlijk ook wel heel gevaarlijk! VVDD, ik moet ook altijd op hem wachten! Liefkleintje, het zou kunnen, maar weet er verder niks van af. Nou meiden, hier is het helaas ook over. Vanochtend ongi geworden en geen flauw idee wanneer mijn volgende NOD is! Vandaag doop gehad van mijn kleine nichtje.
@amanda wat shit.... Manlief is boven all you need is love kijken, de lieverd..haha (ik had gisteren al gekeken)
Amanda, wat balen zeg!! Ik hoop dat het snel eens raak mag zijn, ook al ronde 12 zie ik!! Jullie zijn al naar de huisarts geweest toch? Als het bij mij doorzet vandaag/morgen ga ik ook de huisarts bellen! Ahh, de doop van je nichtje! Was het leuk??
Ja, klopt, zitten nu te wachten op de 2e uitslag van het zaadonderzoek van manlief. Ben benieuwd wat daar uit komt en hoe het dan verder gaat lopen! Was wel leuk, maar heb er niet zoveel mee. Ga meer mee voor de familie dan voor mezelf. Ik hoop niet dat het doorzet en dat het idd een innestelingsbloeding is!
Roze klustrein (NOD)lijst!* *Januari 2012* 18 jan -> Gesina, 10e ronde, 1e kindje 20 jan -> PCOmama, 2e ronde, 2e kindje 25 jan -> Waxientje, 2e ronde na pauze, 2e kindje 26 jan -> Moontje77, 3e ronde, 5e kindje 27 jan -> Amanda13, 11e ronde, 1e kindje 28 jan -> IngeM, 5e ronde, 1e kindje *Februari 2012* 03 feb -> Veerle31, 3e ronde, 1e kindje 11 feb -> Liefkleintje, 9e ronde, 1e kindje 12 feb -> Angel77, 5e ronde, 2e kindje 14 feb -> Noorus, 3e ronde, 1e kindje 21 feb -> Toekan, 4e ronde, 1e kindje 26 feb -> Debs1, 14e ronde, 8e na bbz, 1e kindje 29 feb -> Jeskejes, 15e ronde, 1e kindje *Maart 2012* 1 mrt -> Bo12, 3e ronde (na mk en vmk), 3e kindje 17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje *ZWANGER!* 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje 7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje ? sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje Bericht 3677 geloof van maandag ofzo...hahaha. Het was EVEN zoeken Nu alleen nog mezelf veranderd. Veerle en Amanda weten jullie je nieuwe NOD? In mijn onderschrift even gezet waar de laatste lijst staat