Roze klustrein (NOD)lijst!* *Februari 2012* 11 feb -> Liefkleintje, 9e ronde, 1e kindje 12 feb -> Angel77, 5e ronde, 2e kindje 14 feb -> Noorus, 3e ronde, 1e kindje 17 feb -> Gesina, 11e ronde, 1e kindje 21 feb -> Toekan, 4e ronde, 1e kindje 26 feb -> Debs1, 14e ronde, 8e na bbz, 1e kindje 29 feb -> Jeskejes, 15e ronde, 1e kindje *Maart 2012* 1 mrt -> Bo12, 3e ronde (na mk en vmk), 3e kindje 13 mrt -> Amanda 13, 12e ronde, 1e kindje 17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje *Datumloos* Veerle31, 4e ronde, 1e kindje PCOmama, 3e rondje, 2e kindje Waxientje, 3e ronde na pauze, 2e kindje Moontje77, 4e ronde, 5e kindje *ZWANGER!* 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje 7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje ? sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje
Ik heb mezelf maar op 13 maart gezet, is cyclusdag 37, maar ben dan jarig, dus vond het wel een leuke dag!
Gesina aangepast..... Volgens mij klopt er nog wel meer niet Kan ik voor iemand nog iets aanpassen?! Roept u maar!
Zal ik je op het lijstje veranderen?? kan jouw berichtje weg om verwarring te voorkomen.... Of verzet jij Gesina?
Dat zou leuk zijn Amanda! Ik weet niet zo goed welke datum ik aan moet houden... Laat maar ff datumloos staan Heb zin in vet eten, pizza ofzo Heb Europese honger
Lekker is dat he, Veerle?! Miscchien wordt ronde 13 wel ons lucky rond? Ik ben de 13e jarig en we zijn op de 13e getrouwd. Oja Liefkleintje, bedankt voor het aanpassen! Ik sta trouwens ook nog bij 27 januari.
Heel handig dat je het in je handtekening hebt gezet Bo! Laat mij maar ergens in maart (wrs eind maart), weet niet wat m'n cyclus nu gaat doen... Ga toch ovutesten doen en denk iets minder tempen (zeg ik nu...)
Wordt je temp hoger of lager als je later tempt? Ik was om 7u al uit bed gegaan om te plassen, toen er weer in en om 9u getempt.
Lijstje zou nu up-to-date moeten zijn! Alleen PCOmama klopt niet.....even kijken of ik haar NOD kan achterhalen......(al zal dat een gok zijn met haar cyclussen)
Oké thanks. Nu goed onthouden dus als ik wakker wordt Ik denk wel dat we vanavond moeten overstappen naar deel 2
Pizza is besteld Heb je nog veel bloedverlies Liefkleintje? Hoop zo voor je dat het een goed teken is! Anders kan je PCO ook even datumloos zetten? En Waxientje en Moontje zijn ook al ongi... Leuke website heb je Liefkleintje!
Ik hang wat op de bank en durf niet naar de wc, hahaha!! Dus geen idee hoe het er nu mee is Zal zo eens gaan plassen! Ja, maar van waxientje en moontje weet ik ook geen nieuwe nod! Zal pcomama even op datumloos zetten idd! IngeM, nooit meer gezien!! Wel een hoop andere meelezers de laatste dagen Thx voor het compliment over mijn site! Leuk!!
Haal IngeM anders maar vd lijst hoor... Anders maak je nog een kopje niets doorgegeven oid? En daar dan moontje en waxientje? Is maar een idee...
Jammie, pizza! Denk niet dat ik dat er hier doorheen krijg... Heb net ook even op je site zitten spieken! Ziet er goed uit! Is niet zover hier vandaan, dus hou het in de gaten voor als het bij ons ooit zover mag komen.