Amanda: Fijn, maar idd gevaarlijk ("Zullen we vandaag toch even snel een zak chips halen schat???" )!!! Hier net bezoek van zusje en moeder gehad, even zitten kletsen. Was weer gezellig Zo snert warm maken (had ik zoveel zin in dat we die dus net gekocht hebben in de supermarkt ), gewoon makkelijk met broodjes erbij (lekker soppen met je brood in de soep, MMMMMMMMH!)
Heeft IngM veel meegekletst? Vanaf het moment dat ik hier begonnen ben, heb ik haar niet voorbij zien komen.
@Veerle, heerlijk pizza! Hadden wij vrijdag al op! @Amanda, dank je!! Leuk, wie weet zie ik jullie nog wel eens dan! Ik hoop natuurlijk heeeel snel Ik zet ze wel ff op datumloos! En dan kunnen we het aanpassen als ze wat doorgegeven hebben!
Oow, ik heb wel jullie mailadressen maar jullie die van mij nog niet (is mijn priveadres, dus voorletters en oude achternaam staat erin ). Zal zo even een mailtje sturen zodat ik ook in de lijst kom, anders loop ik straks weer achter
Heerlijk snert! Ik had vanmiddag al boerenkool op van gister. De laatste dagen eet ik liever 2xper dag warm Geen zin in brood! Zal wel door het koude weer komen! Torilla's ook lekker!
Hey ladies, je mag mij idd op datumloos zetten whaha, ik merk ongeveer de exacte datum naar mate ik de echo´s heb gehad... dus voorlopig is het idd datumloos...a.s. vrijdag krijg ik een echo..en dan weer maandag waarschijnlijk en ga zo verder.. net zolang totdat ik een eisprong heb krijg ik weer een bloedtest of ik een goede eisprong heb gehad en dan is het afwachten geblazen! Zie weer verhaaltjes voorbij komen en duivels!! Dat was niet de afspraak he dames!!!