Nee helaas staat die een end verder en had de vaas die nooit kunnen raken . Had wel heel goed uigekomen. Zou graag een nieuwe tv willen maar ja ook graag een computer, maar die staat er natuurlijk recht onder en die is ook niet geraakt
Nou dames! Ik ben weer van vakantie!!! helemaal opgeladen! Ik zag net even in de andere NOD-lijst dat het hier wat in duigen is gevallen toen ik op weg was.. Op naar een stralend 2012 dan maar!!
Hey toekan ik riep al naar je terug naar je in het nod topic maar je bent al weer hier. Fijne vakantie gehad dus? Fijn dat je weer terug bent. Ja beetje jammer van de lijst maar toch nog heel verrassend aan het eindigen.
ja, ik heb het super naar mijn zin gehad!! effe helemaal niet met baby's bezig geweest! was een verademing! (al ben ik ook wel blij dat ik weer thuis ben en er toch wel weer een beetje meer mee bezig ben hoor)
Hey Toekan!! Welkom terug!! Wat fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad! En even niet baby's/zwanger worden bezig zijn kan best wel eens lekker zijn!! Hier net een Saroma toetje gemaakt, mmm! Nog even in de koelkast en dan lekker nog even opeten voordat ik ga slapen! Had ik ineens zin in!!
Joehoe meld me even. Zag Toekan weer voorbij vliegen. Fijn dat de vakantie leuk was!!! Hier geen tyd gehad om bij te lezen of te reageren. Ga dat morgen proberen. Ipod nano is vast gelopen en kryg dat ding niet werkend. Aarrrgggg van alles geprobeerd, maar niks helpt. Zo kan ik niet sporten Word er simpel van.
Hey Toekan, fijn dat je weer terug bent!! En fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!! Ik dacht vanmiddag nog aan je . Ik dacht, ze zal eerdaags wel weer online komen en dat gebeurde Ik heb na het eten een relatie met de wc, sch**t me helemaal leeg, ben al 8 keer naar de wc gegaan sinds 19.00u. Eens in de zoveel tijd heb ik dat, helaas een hele moeilijke stoelgang (1x per week) Maar denk dat ik nu wel weer "leeg" ben . Sorry voor mijn "vieze" praatje
Hier net terug van uit eten (volle buik!) en zo lekker slapen want 5:55 gaat de wekker weer... @ Toekan, welkom terug meis! @ Liefkleintje, merk je dat duidelijk met tempen?! Ben zo benieuwd voor jou ook! @ Kelly, shit heej... Hoop dat je je nu weer wat beter voelt... Trusten ladies!
Noorus, weltrusten. Voel me nog niet "het je van het" maar de kramp is weer weg dus denk dat ik het voorlopig wel weer gehad heb. Jeskejes, weltrusten Meiden ik ga ook me bedje opzoeken, dochter is vanavond al 2x hysterisch wakker geweest dus hoop dat ze de nacht door blijft slapen......... Weltrusten, Klus ze, Dream Pink, Sleep Pink, Wear Pink etc etc.
Trusten Kelly hoop dat de kleine meid rustig slaapt en jij je relatie met de wc pot kan verbreken. Ennuh dames de l*l erin houden hier he
Liefkleintje hoop dat je nu toch nog wat heb kunnen slapen. Hier onrustige nacht gehad. Temp is weer een raadsel. Ga weer af op een iets langere cyclus. En mn ei is nog kwijt en zoek. Owja goedemorgen allemaal!!!!
Alle roze kippetjes nog op stok? Ik mag zo weer naar de HAP. Deze x niet voor me zelf. Maar voor vriendlief. Hij werd wakker en zei kijk eens schat......zit zn hele oog potdicht. Leek t oog van Quasimodo wel hihi. Ahh nee vind t wel sneu voor m.
Goedemorgen! Gelukkig toch nog kunnen slapen! En...weer een temp stijging! Maar dat is voor mij tot aan mijn NOD normaal! Ik moet jullie iets bekennen...ik heb getest...10dpo, veel te vroeg! Ik lijk een heel licht lijntje te zien, maar beschluw 'm als negatief! Heb nu 2 fotoshoots, maar zal kijken of ik er vanmiddag 'n foto van kan maken!!
Spannend liefkleintje!! Ben benieuwd naar de foto! Duik nog ff mijn bed in! Straks de o zo fijne nachtdienst weer in! Ach het zijn maar 2 x 12 uurtjes.. Zoooo weer voorbij..
liefkleintje! slecht slapen... licht lijntje zou het ????!!!! jeskejes; whaha ga jij ff met quasimodo op stap hoop dat ze er wat voor geven
Moguuhhh meiden! @ liefkleintje: Spannend ... ben benieuwd naar je test ! @ jeskejes: hahha ,... ahhh nee echt heel vervelend voor je vriend! Quasimodo * proest * Hier vanavond weer avonddienst...
Liefkleintje spannend! Zo, lig nog in bed, ben nog niet echt wakker... Straks naar familie voor de nieuwjaarsborrel, nog even uurtje rijden naar m'n ouders en dan door naar de rest. Succes bij de hap voor je vriend Jeskejes! Is wel raak bij jullie