De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja hoor...Quasimodo heeft ontstoken oog hihi. Gelukkig trekt t al een beetje weg. En ja zitten ff in de hoek waar de klappen vallen.

Liefkleintje....spannend meid!!! Hoop t hoop t hoop t zo!!!!

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Wat een lieve reacties meiden!!!

Ik heb shoot 1 gedaan, over 45 min shoot 2! Dan mss nog ff naar t centrum en naar huis. Hoop dat ik t allemaal red, want om 18.30u weer met vriendinnen afgesproken!

Ik ga er vanuit dat hij negatief is hoor! Was ook echt n tuurstreepje!!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hey meiden,

Dochter heeft de nacht heerlijk doorgeslapen, alleen ik niet :(

Jeskejes, fijn dat het al weer iets beter gaat met Quasimodo :D

Liefkleintje, ben ook benieuwd naar je foto ;)

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen van je slechte nachtrust Kelly:(
    Beterschap voor 't oog van Jeske vriend!
    Ik heb het gevoel dat m'n ei eerder komt, heb meer sorry afscheiding, heb net een ovutest gedaan, was niet positief maar wel een licht streepje, eergister ook ovutest was helemaal wit. Nu maar duimen op een eerder ei! Heb weleens eerder een eerdere ovu gehad.

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Liefkleintje: je tempkaartje ziet er mooi uit, weer gestegen vandaag zag ik:) Succes nog met je fotoshoot!

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    #886 toekan, 7 jan 2012
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
    Bedankt voor het warme welkom weer!:D ik vind het fijn om weer terug te zijn, maar ga toch proberen er iets minder mee bezig te zijn en dus ook iets minder langs te komen (ik zeg wel PROBEREN...;) want of het gaat lukken weet ik ook niet:p) Ik denk dat ik hier ook afsteven op een vroeg ei! net super veel lange eiwitdraden gespot en een open zachte en hoge baarmoedermond! Het jaar start precies wel goed!:D

@Kelly, oei dat klonk niet zo fijn...!

@Veerle, hoop met je mee op een vroeg ei! die zijn altijd super leuk natuurlijk!;)

@Liefkleintje, is een tuurstreepje ook geen streepje?;):p Ik wacht gespannen mee af!!!

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    oja en jeskejes; Quasimodo was natuurlijk wel een schat van kerel, ook al zag hij er niet uit;):p

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha ik zal maar niet tegen hem zeggen wat zn 'koosnaampje' vandaag is hihi.
    Maar my kennende gooi ik er dat vandaag nog in ;) Hihi nu ziet iedereen (die vnl in plaatjes denken) een lelijke gebochelde vriend voor zich bij mij. Hihi nee tis een lange blonde gast (1.91 tegenover 1.63) met de meest mooie blauwe ogen die er zijn....smelt hihi.

Vraagje....wat is bij jullie t lengte verschil? Schiet me opeens te binnen haha.

Toekan en Veerle, fijn dat jullie EI waarschijnlijk eerder arriveert. Als je die van mij tegenkomt. Geef die effe een schop onder dr kont dat ze wakker moet worden hihi. Wil beebje maken met unsafe baby making sex ;)

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik ben 1m 65 en mijn man 1m83.... 18 cm verschil dus! Mijn man vind het wel fijn dat ik naar hem moet 'opkijken'..;):p het zal zijn ego strelen denk ik haha:p

*Geeft ei van Jeskejes een enorme schop onder zijn kont, zodat hij onmiddellijk weer op zijn plek zit! en wijst nog even na met de vinger 'blijven zitten nu e!"*

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Weet niet of ik t al verteld heb, maaruh.... ben best wel trots op mezelf :D
    Van de week bij de sportschool op de weegschaal gestaan. Durfde t nu pas aan hihi en.....10 kilo eraf ;) Oké de reden waarom is wat minder maar ben sinds mei flink aan t sporten en zag de kilo's of omtrek niet verbeteren. En nu wel :) Voel me weer meer vrouw en draag weer meer spijkerrokjes, want ze passen weer :) whiee best blij hihi. Nog 10 te gaan t liefst.

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Jeskejes, goed bezig!!! !0 kg afgevallen!! Super knap!!

Ik ben inmiddels weer thuis en nu de foto's aan het uploaden. Heb er ook een paar van mijn test gemaakt....zal zo eens kijken of je überhaupt iets ziet op de foto! Vrees van niet ;)

Mijn vriend is 2.02m en ik ben 1.78m....24cm verschil dus! ;)

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wij schelen dus 28cm. Pff kryg soms styve nek ervan hihi.

Liefkleintje ben zo benieuwd naar je foto. Duim duim dat je zwanger bent!!!

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Nou meiden....je ziet er niks van op de foto, hahaha!
    Maar, ik wil hem jullie niet ontnemen! Dus vergrootglas in de aanslag en turen maar ;)
    Tip: als je van onderaf kijkt lijk je mss nog iets te zien ;)

Ik beschouw hem sowieso als negatief hoor!!

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    daar zie ik inderdaad niets op.. MAAR dat wil uiteraard niets zeggen!:D

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Misschien zie je het hier net iets beter op?!?
    Al snap ik dat jullie het niet zouden zien hoor, hahaha!!

16. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er lijkt wel een tuurstreepje te zitten liefkleintje! Spannend! Hopelijk snel donkerder!!

Haha.. Hier toch de vraag van de dag.. Haha..
    Ik klein, 1.60, vriend, groot.. 1.85.. Haha.. ( geef ik toch toe aan de vraag!)

Jeske; fijn dat je de gebogelde vriend veranderd in blauwe ogen! Haha! Fijn dat de ontsteking al wat minder wordt!

Toekan; welkom terug!

Lig moed te verzamelen om uit bed te komen. Moet om 19.00 beginnen tot 7.00.. Bah bah..
    Laat mijn eitje nog even op zijn plaats zitten en pas na maandag springen!!

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemiddag meiden! Weer werkdag erop zitten. Morgen laatste dagje (vroeg) en dan lekker maar 2 dagen werken volgende week :D

Had net één felle steek rechtsonderin m’n buik. Zou dat een ei kunnen zijn!!? Sowieso vanaaf klussen :D

@ Liefkleintje, nog beetje geslapen? En haha lekker bijtijds testen! ;) Ben benieuwd naar de fotos! Lange vriend heb jij zeg! :D Ennuh, op de onderste foto lijk ik toch wat te zien… :D Maar ik ben niet van de tuurtesten, we willen knallers! Gewoon duidelijkheid, daar hou ik van! :D

@ Jeske, hoe is het met je vriend nu?! Al beetje bijgetrokken weer?! Heb je je paps weer gesproken trouwens?! Leuk lengteverschil trouwens! :) En wauw wat goed van je kilo’s!!!! Wat is je streefgewicht?

@ Debs, werkse komende nacht! En hoop dat je eitje nog even wacht!

@ Veerle, maar gewoon klussen voor de zekerheid hoor!

@ Toekans ei en goede voornemen, go girl! :D Btw, zakt na je ei je baarmoeder ook weer meteen of niet?!

Vraag-van-de-dag: hier ben ik 1.68 en vriend 1.80, dus das ook niet zo’n lange… ;)

EDIT: vanwege de think-pink-modus, hele bericht in roze :D

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo dan doe ik ook maar mee voor het PINK virus :p

Jeskejes, goed nieuws!! 10 kilo he, goed wijfie!!

Liefkleintje, ik ben ook niet zo van de tuurtestjes maar volgens mij zie ik heel vaag wel iets......... hoop dat je snel een knaller hebt ;)

Toekan, succes met het NIET TE VEEL komen hier :p

Uh... meiden die moeten werken straks.... werkse (namen kwijt)

Wij hebben net 1 hoogslaper uit elkaar gehaald, er staan er 2 op 1 slaapkamer maar die bedden gaan weg...... als het goed is zijn ze verkocht en worden ze morgen opgehaald. Waren de bedden van man zijn kids, weer een beetje afscheid....:(

Enneh......... wij schelen 2cm met elkaar :D:D. Ik ben 1.75 en man is 1.77

19. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    liefkleintje als ik mn beeldscherm (laptop) beweeg dan zie ik m, hoop voor je dat ie morgen nog veel duidelijker is

jeskejes, 10 kilo er af , super
    Toekan, hoop dat een fijne vakantie hebt gehad en dat je ei snel komt
    Norus en debs1 werk ze
    Kelly, afsluiting is nooit leuk, maar de mooie herinneringen wel

ik ben 165cm en vriend is 195cm, kan dus ook altijd omhoog kijken

Heb stieken FF voor morgen met een temp stijging ingevuld en dan krijg ik mn kruis op 5 januari, ben benieuwd.

Vanavond een avond helemaal niets, lekker bank hangen

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    liefkleintje, ik zie hem ook hoor!!! en een heeeel mooi tempkaartje!!

wanneer ga je weer testen??? morgen weer????????? :D

Deel Deze Pagina