De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Tempkaartje is zeker mooi liefkleintje! Zou het dan toch???? :D

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Liefkleintje Ik zie hem!:cool::)
    Aangezien ik tuur testjes ook altijd even in negatief bekijk, hier jouw testje in negatief. Zo zie ik het nog beter.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #903 jeskejes, 7 jan 2012
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
    Liefkleintje ik zie m ook! Duimen draaien overuren hier.....

Met woeffie naar ma geweest. Wat was zo braaf!!! Zo trots op dr :D:D:D
    Ma was wel moe maar je zag dat ze t leuk vond. Ze heeft dr een hele tyd geaaid en toen we rondje gingen ryden met de rolstoel hield ma dr vast en had ik dr riem beetje 'vast gelegd' en ze liep na een tydje zo braaf mee!!!

Uhm heb steken links....denk dat ik mn charmes er nog eens ingooi hihi. (met mn knoflook adem;)Hihi)

Haha Vriendlief zat op zn hurken om de riem los te maken van woef daarstraks en ik stond er naast. Dacht ie eerst dat t mn tante was. Hy zag laarsjes en rok (lang niet gedragen) maar toen keek tie beter en zag dat t mn beentjes waren ;) Verteld ie net in de auto. Zo zei tie....dat zag er niet verkeerd uit. Whaha af en toe he.....

Dr vroeg nog iemand wat streefgewicht is... Probeer 60 te halen. Nog 8.9 te gaan dus. Maar ja, spieren wegen meer dan vet. Dus moet ff kijken.

Haha ik zit weer op de praatstoel hoor. Wil je kort stukje typen. Ist weer zon lang verhaal. Sorry....;)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Liefkleintje 2.02m Jeetje das een lang.

Noorus en Kelly...dames goed bezig!!! Zo int roze!!! Ik doe ook nog ff mee. Gaan t topic roze kleuren.

Liggen saampjes Herman Finkers te krygen. Kan er niks aan doen. Maar heerlijke vent als je m hoort praten. Lig soms dubbel van zn opmerkingen.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Vriendlief is bos aant omzagen en ik ben geswithed naar Hans Teeuwen. Das lang geleden....

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen meiden ;) Hele dag weg geweest, dus nu net pas tijd voor hier...

Meteen mijn goede nieuws erin gooien... Ongi is gewoon al weg!!! Maar 7 dagen ongi geweest wat altijd 11 a 12 dagen was sinds ik stopte met de pil :D Ben er echt super blij mee!!!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *staat vreugde dansje te doen voor Mira dat die rode duivels weg zijn*

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Thanks Jeskejes :D Dat anderen daar ook blij van worden, blijft grappig!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoi! Even een vies vraagje voor onze expert Toekan (hopelijk kom je hier nog wel binnen een paar dagen...) Hoe spot je die lange eiwitdraden? Heb vandaag (als je aan het eten bent niet verder lezen:D) 2 x een lange sliert in m'n ondergoed... Is dat dan zo'n draad??? I don't know, need help:( Maar goed ben net thuis van familieborrel, was erg leuk! Nu zo naar bedje en morgen gaan we met het pleziermaak-schema van start:) En we zien wel of dat ei eerder komt. Anders hebben we iig plezier gemaakt:)
    Spannend Liefkleintje, ben niet zo'n tuutexpert, maar onze Rosa wel hoor:p

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh en de vvdd: we zijn beiden 1.70, dus hier geen zere nekken:)
    En goed Jeske van je gewicht!
    Fijn Mira dat je ongi weg is!
    En slaap lekker voor iedereen!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Welterusten.....

Veerle ik lees ff met je mee over je sliert vraag. Alvast veel plezier met t klus schema.

Ik moet nog steeds mannetje wakker maken hihi.

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    haha 'expert' zou ik me ook niet noemen, maar ik ken er wel mijn weg in:p
    Als die sliert echt doorzichtig was (eiwit achtig) is hij waarschijnlijk wel jouw eiwitslijm. Heb je de avond er voor plezier gemaakt en ziet hij eerder troebel gelig en je merkt het voor 17 uur s' avonds, dan zal het waarschijnlijk nog een restje van je man zijn...:p;)

Het punt is wel, wat in je slip zit, is eigenlijk al 'oud'. want dat heeft de hele weg van de baarmoedermond tot daar afgelegd. Bij sommige gaat dat traag, bij andere heel snel. Je kan het best het checken door je met je vinger een paar keer rond je baarmoedermond te draaien en dan uit te halen. Dan heb je het meest 'verse' slijm. Maar normaal gezien heb je op je piekdag dat uithalen niet echt nodig.. (zo is het bij mij toch..;))
    Zo hopelijk is het nu wat klaarder.. maar ik zou dus zeggen: aan de klus jij meid!:D:cool:

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik zou haast in staat te zijn om een voorbeeld plaatje van hoe t eruit ziet te vragen. Whaha wat erg. Uhm dan denk dat mijn ei er nog niet is.

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik ben gelukkig niet visueel ingesteld:) Slaap lekker!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Maar ook weer niet iedereen heeft dat slijm he, dus hou daar ook weer niet teveel aan vast!

*Oproep: wil de houtzagerij zijn werkzaamheden even staken en een ei bevruchten alstublieft! Einde bericht*

Hier zo slapen, want om 5:55 de wekker weer. Denk dat ei wel geweest is of nog gaande, maar we hebben op dag 8, 11, 13, 15, 17, 19 (vandaag) van deze cyclus geklust, dus klinkt ok.

@ Mira, blij blij blij! :)

Slaap lekker meiden!

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Even nog snel 'n reactie van mij! Ben net thuis van een gezellige avond met vriendinnen! Maar wat hebben ze het mij moeilijk gemaakt!
    Speelde een spel met tatot kaarten! En de teksten bij mij...gewoon eng!!!
    Zal ze morgen met jullie delen :)

Rosa, dank voor het in t negatief zetten! Dan zie je 'm idd beter!
    Ik ga proberen nu mijn nod af te wachten, woe! Haha.....zeg ik heel stoer!

Mijn temp kaartje is mooi, maar zo is hij voor mijn gevoel bijna elke maand!

Ik ga nu slapen en reageer morgen weer uitgebreid!!

Truste meiden!!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morguh.....helaas.....houtzagery was strontziek vannacht. Maar temp is weer lager. Dus miss vandaag mn ei wel.

Noorus werk ze. Klinkt niet verkeerd wanneer jullie geklust hebben.

Liefkleintje ik ben benieuwd wat de kaarten zeiden.....ben je al wakker?......hihi.

Zo ik draai me nog ff om. Veelste vroeg voor een zondag.

18. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    liefkleintje; heb je testje ff opgezocht..ik zie n lijntje hoor:$ ga je vandaag nog testen? ber erg benieuwd!!

jeskejes; draai jij je nog maar n keertje om ja.. t klinkt alsof je nog wel wat slaap jan gebruiken;)
    hoop dat dat ei zich vandaag aandient:)!

19. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaap... Ik duik mijn bed in...

Fijne dag allemaal.. Ene liefkleintje.. Ben benieuwd!

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!

@Debs, slaap lekker!! Zo niks voor mij zijn, nachtdiensten!!

@Helene, ik zie 'm idd in het negatief nog beter! En zie hem hier ook gewoon hoor! Maar zou het geen indrooglijntje kunnen zijn? Al heb ik die nog nooit gehad! (binnen afleestijd)

Mijn temp is weer iets gezakt, maar nog steeds wel hoog! Na een korte nacht!

Nog even over de tarot kaarten! Ik kreeg deze kaarten:

1: Je bewustzijn verruimt zich en je bent bereid om iets te ondernemen. Beschrijf hoe je wil dat je leven er over 2 jaar uitziet.

2. Er hangt een verandering in de lucht die je zelf hebt uitgenodigd. Heb vertrouwen in de natuurlijke ontwikkeling.

Het is dan de bedoeling dat je een toelichting geeft en jouw gevoel beschrijft bij de kaartjes. Vooral de 2e is natuurlijk een schot in de roos! BAM!

Deel Deze Pagina