De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    liefkleintje.. nee een indrooglijn verschijnt pas veeeeeel later;)
    ik denk dat ronde 8 zomaar jullie geluksronde is;)
    vandaag nog getest?

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik hoop zooooo dat je gelijk hebt!!! :D
    Heb net getest vandaag! Wil proberen nu pas donderdag te testen, heb woensdag mijn NOD.
    Als ik het red om morgen niet te testen, dan ga ik het tot do wel redden! :D

(morgen vrij, en dinsdag en woensdag werken, dus dan geen tijd voor!)

Net jouw temp kaartje nog eens bekeken en ze lijken nog steeds op elkaar! Ook jouw temp zakte wat.....dus nog niet zorgwekkend ;)

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Liefkleintje zoooo spannend. En ja die 2e is echt wel een schot in de roos!!! Ronde 8 wordt jullie ronde meis.

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Super Mira, wie weet wordt je cyclus toch korter????????

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen,

Liefkleintje, spannend hoor voor jouw (en voor ons :p) Ben heel benieuwd wanneer je drang het wint van je geduld :D En dan hoop ik een knaller te zien!!

Debs, slaap lekker

Jeskejes, jij ook nog even lekker slapen (of ben je intussen al weer wakker?)

Gister schoonmaakwoede gehad, ramen gezeemd aan de achterkant, was echt wel nodig aangezien ze hier gevel inspectie hebben gedaan en het een klerezooi was, en dan het vuurwerk......... Maar met de volle zon erop is dat geen succes....... hhhmmm misschien vanmiddag nog maar een keer doen als de zon wegblijft ;)

Straks weer naar schoonmoeder...... zie er een beetje tegenop, vanwege 't verhaal wat ik van de week neergezet had......

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja ben weer wakker....zo naar mama. Woef ligt nog uitgeteld van gister. Wat deed ze t goed naast de rolstoel.

Kelly succes vanmiddag met schoonmoeders.

7. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    ah joh je hoeft jezelf toch niet te kwellen:D gewoon n test erdoor jagen wanneer je er zin in hebt..
    we duimen dat ie vanaf nu alleen maar duidelijker word! :)

mijn temp zakte idd iets terwijl k al wel vage lijntjes had;)
    vanmorgen was ie 36,76 dus een heel stuk lager maar wel kotsmisselijk dus maak me niet druk :D

**edit; heb net nog wat tempen ingevoerd dan word t duidelijker;).. temp niet vaak meer maar had ze wel opgeschreven***

Mira; Dat begint al meer op n normale menstruatie te lijken:)
    nu nog n 'normale' cyclus erachteraan.. zou zo fijn zijn als je niet tot maart hoeft te wachten!!;):)

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    T moet niet gekker worden hier....haha.
    Vriend is ook net wakker en lag te zappen. Liggen we allebei t liedje van Ducktales mee te zingen.......jeugdsentiment hahaha

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Helena, op hoeveel DPO had jij een vaag lijntje? Net zo vaag als de mijne? ;)

@Jeskejes....wat heeft woef gedaan? Dat heb ik gemist! Sorry!

@Mira...YEAH!!! Nu ook nog een sneller ei!! Dat zou helemaal top zijn!!!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Woef is gister meegeweest naar moeders. Ze was zo lief en braaf. Niet verwacht. Mama heeft dr een tyd geaaid en tydens t rondryden 'vastgehouden'. Tis eigenlijk een wervelwind maar nu niet. Was zo mooi om te zien hoe ze haar tempo asnpaste. En je zag ma ook genieten.

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    :D Ik zat het ook mee te zingen want mijn kinderen kijken er nu naar!
    Vroeger keken mijn broer en ik dit ook.
    En nu mag ik er nog steeds van genieten.:cool::p

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
  14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Als het goed is, zijn dit mijn testen van 10,bovenste, en 9 dpo.

15. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    haha dat heeft heel veel moeite gekost met licht en hoek :p
    de dag erna was het wel snel erop te krijgen:)
    spannende dagen voor je!!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Liefkleintje: Duim, duim, duim!!!

Dames: Bedankt voor alle reacties over mijn kortere ongi. Ik ben er ook super blij mee!!! Vanmorgen ook helemaal blij opgestaan omdat mijn ongi weg is :D Waar je al niet blij van kan worden ;)

Jeskejes: Hier zongen we net ook mee met de ducktailes ;) Idd, jeugdsentiment :D

Temp was vandaag 36,4 graden. Ben ik erg blij mee. Gisteren niks ingevuld, want lagen erg laat in bed, en heb super vast geslapen dat het waarschijnlijk niet de juiste temp zou geven ;)

Vandaag de bovenverdieping anders indelen. Manlief heeft gisteren al wat voorwerk gedaan (lees: mij wakker gemaakt terwijl ik nog wel even wilde blijven liggen ;)) en nu kan ik aan de slag om alles uit te zoeken, te verplaatsen en in te richten... Zoveel zin in!!!

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Rosa, ook jouw test vind ik veel duidelijker op 10 dpo als de mijne!

Maar goed....ik wacht "rustig" af.....! :D

Ga even snel verder met foto's bewerken!! Ben de hele tijd op ZP aan het kijken ;)

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mira85 Ik hoop echt dat dit een voorteken is voor een vroeger ei.
    Want dan lijkt het er toch echt op dat je cyclussen zich aan het verbeteren zijn!:) Hopen dat dit dan ook voorlopig gelijk de laatste is met een knalroze afloop!:cool:
    Heb je je zumba al terug? (ja ik ben een zeur;)) Maar ik vind gewoon dat je die terug moet krijgen. Je moet tenslotte je ei gaan wakker maken nu je ongi voorbij is.

Succes met het klussen in huis. Voor je het weet gaat het andere klussen weer van start!:p Kan je maar beter vast de boel op orde hebben.

Ik ga zo uitgebreid met de kids ontbijten en dan gaan we hier van start in huis. Ik wil alles aan kant hebben voordat de school begint.
    Dus dat wordt lekker poetsen met lekker hard muziek aan iedereen meebleren!:D Leuk voor de buren ook...;)

Fijne dag allemaal!!

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bij velen is er niet eens wat te zien op 10 dpo hoor. En die testen dan gewoon positief op hun nod. Dus het zegt nog heeeelemaal niets!:D
    Ik heb iig goede hoop, kan niet wachten tot je weer gaat testen;):p

Deel Deze Pagina