De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hihi de testdames zijn weer aanwezig hihi.

Liefkleintje blijf duimen voor je....

Rosa veel plezier en lekker meebleren!

Ik moet opschieten, want moet naar ma.

Fijne zondag allemaal!!

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    goedemorgen dames!

Even een snel berichtje van mij!:) ik vermoed dat mijn ei inderdaad wat vroeger zal zijn. Heb enorme druk in mijn rechteronderbuik, bmm blijft open, hoog en zacht! Laat dus maar komen die joekel!:D

Weet niet meer wie het vroeg, maar je bmm verschilt in hoogte na je ei. maar wat normaal wel zeker is, is dat hij gesloten en hard is.

@Mira: joehoe!!! ongi al gedaan! Ik bouw mee een feestje! Lange ongi's zijn echt bluh!:x En misschien komt dit dan ook je lengte van je cyclus wat ten goede?! Duimen draaien er voor!:)

@Liefkleintje: haha testdrang.. het is mij niet geheel onbekend. Ik had in jouw plek niet meer kunnen wachten en gewoon opnieuw getest om te zien of ik niet heb gedroomd... Ik ben benieuwd naar je volgende testfoto!!:D

@Rosa: laat die buren dan maar even oordopjes indoen hahaha! Ik zou er ook moeten aan beginnen voor school weer van start gaat, maar ik ben vandaag weer gans de dag niet thuis... het zal dus hier nog even moeten wachten, maar jij alleszins veel plezier met de wervelwind uit te hangen!:p:)

@Jeskejes: veel plezier bij je mams! En wat fijn dat je hondje zich zo aan haar aanpaste gisteren!

@ Noorus: slaap wel!

@Kelly: als je nog zo eens een kuisaanval krijgt, mag je gerust eens langs bij mij thuis komen! mijn ramen hebben ook dringend een beurt nodig!:p

3. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Joeeehoeee *zwaai*zwaai*

Ik heb even alles terug zitten lezen, maar niets opgeslagen ;)

Zag dat er meiden tegen ei aanzitten: have fun :D

Hier eindelijk een nacht goed geslapen yeah!
    Vanavond wederom avonddienst en dan lekker weekend :)

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

#944 Grumpy, 8 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2012
    Had een heel bericht getypt is alles weg:(
    Maar goed wat ik wilde melden:
    Liefkleintje: hoop zo dat ronde 8 jullie ronde is! Je streepje gaat duidelijker worden! En apart van die kaarten zeg! Heb dr zelf geen ervaring mee, maar 't klinkt goed! En handig dat onze ervaren testers er ook zijn om je bij te staan:) Hoe voelen jullie je verder Rosa en Helena?
    Noorus: werkse vandaag! En ik laat niet alles afhangen vh slijm hoor, ik heb dat sowieso niet zo erg vlgs mij, maar denk wel dat m'n ei dr eerder is.
    Kelly: goed bezig meid!
    Mira: hoop zo voor een korte cyclus! En veel plezier met het indelen van je kamer.
    Enjoylife: werkse vanavond en fijn dat je beter hebt geslapen!
    Debs: slaap lekker!
    Toekan: veel klusplezier!!!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    *WEEKEND!* :D

@ Jeske, jammer van de houtzagerij, hoe staat het daar vandaag?! ;)

@ Liefkleintje, dat zijn mooie kaarten! :D

@ Kelly, hoe was het bij je schoonmoeder?!

@ Mira, jeej voor jou cyclus! :) Hoe is het op de bovenverdieping?!

@ Toekan, ei is coming! :D Aan de bak meid! ;)

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Geniet van je weekend Noorus! Is jou ei er nu geweest???

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank je Veerle, gaat wel lukken! :) Eeehm tja geen idee, hoe weet ik dat...?

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Weet niet... Misschien dat je nog iets gevoeld hebt? Ik heb nog geen pos ovutest maar wel meer afscheiding, vlgs mij komt dat (bij mij) eerst en daarna pas het ei:) Heb iig maar vast plezier gemaakt vandaag, een keer extra kan ook geen kwaad:)

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wil graag bij jullie op de lijst, lijkt me veel gezelliger!

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Vorige keer kreeg ik juist na mijn ei meer vloeibare afscheiding, dat heb ik nu ook (waterig), maar of dat zegt dat mijn ei geweest is, geen idee... Voel niet echt steken meer enzo, maar wel gerommel in buik (had ik ook vorige keer). Aaah wie weet sleep ik vriend nog wel even mee vanaaf... ;)

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    En kom erbij meis, gezellig! :D Weet alleen even niet waar de laatste lijst is...

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kom er maar bij Veerle.

Hier vanmorgen plezier gemaakt ipv gisteraaf. Zit er aan te denken om vanaaf weer te verleiden. Heb steken rechts. Maar ja dat lijf van mij he.....

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Bovenverdieping is half klaar. We kunnen vannacht gewoon in bed slapen, dus voor vandaag is het genoeg. Morgen nog verder met opruimen en inruimen ;)

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Noorus sommigen hebben juist meer slijm na ei, wisselt per vrouw denk ik. Ik wacht nog even komende dagen m'n temp en ovutesten af. En dan kom ik gezellig bij jullie:) Veel plezier met verleiden Jeske! En Noorus sleep hem maar even mee, 't is voor een goed doel!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Denk dat schoonmoeder nog niks weet......... er is niks te sprake gekomen dus....

Vanmiddag nog ff bij mijn ouders geweest, nu net thuis. FF soppie door de badkamer en wc gehaald, zo eten. Daarna strijken, dochter op bed, stofzuigen, dweilen, rond 20.00u komen er mensen kijken (ik hoop gelijk ook kopen en meenemen) voor de 2 hoogslapers........ en dan rust!! Als me strijk en huishouden dan gedaan is :D

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hey meiden!!

@Kelly, wat heb jij het toch altijd druk als ik het zo lees!! Hoop voor jullie dat ze de hoogslapers kopen en meenemen! :D

@Veerle, kom er gewoon lekker bij!! Moeten we even de lijst zoeken....kan je erbij!!

@Noorus, gewoon nog ff doorklussen! Totdat je zeker denkt te weten dat je je ei gehad hebt! Omdat ik het ook echt niet wist, want ik voel het niet, ben ik ovu-testen gaan gebruiken. Misschien later ook iets voor jou?

@Mira, jij bent ook goed bezig in huis! Wat ben je allemaal aan het veranderen op de bovenverdieping?

@Rosa, jouw huisje ook weer helemaal aan kant?? :D

@Jeskejes, hoe doe je dat joh.....2 keer per dag plezier maken?!?! Pfff! Hahahaha!! Vond 4 dagen achter elkaar al een opgave ;)

@Toekan, ik denk ook dat ik morgen toch maar ga testen! Dan zou hij wat donkerder moeten zijn. Ben ook wel erg bang voor een teleurstelling!!

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Liefkleintje: We zijn de indeling wat aan het veranderen. Hebben 2 slaapkamers boven (1 van 3 bij 5 meter en 1 van 3 bij 3 meter) en ik wilde de indeling in onze slaapkamer (de grote ;)) wat veranderen zodat we beter gebruik maken van de oppervlakte. Slaapkamer wordt nu een slaap-, werk/studeerkamer met leeshoekje (met een makkelijke stoel :D). We houden daardoor de andere slaapkamer over voor logeren, rommel en de was/strijk zodat dit niet bij ons op de slaapkamer staat. Dus geen grote ingrepen, alleen alles opruimen, schoonmaken, verplaatsen enz. Heb nu last van mijn rug (bijna alles alleen gedaan), dus zo lekker onder de douche, warm water erover, en dan lekker in pyjama nagenieten. Morgen verder met opruimen ;) Lekker spullen weggooien, dat helpt mij om wat rustiger in mijn hoofd te worden (ik pieker snel over dingen) en het ruimt heerlijk op :D Had dit al een tijdje in mijn hoofd en nu is het eindelijk zover... Heerlijk!!!

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Nog even een vraagje aan de zwangere meiden....
    Ik heb behoorlijke spierpijn in mijn bovenbenen! Is gisteren al begonnen, maar wordt steeds erger!

Net alsof ik heel erg gesport heb ofzo, hahaha! Of fanatiek plezier heb gemaakt ;) (wat beide niet zo is)

Herkennen jullie dit als zwangerschapssymptoom? Of word ik nu echt gek???

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Oh oh Liefkleintje. Doe t nu niet 2x pd hoor hihi. Ja vroeger in ver verleden. Oei teveel info.

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Maar jij zei net.....vanmorgen plezier gemaakt en mss vanavond weer verleiden!?
    Hahahaha......lekker doen hoor! :) Ik kan het niet aan! Whahaha!

Deel Deze Pagina