De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
  2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hihi heerlijk dat je man zo meeleeft Jez! :D

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zie streepjes!!:D

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo ben klaar hier nog ff wachten tot 12u moet het alarm aanzetten dus kunnen ze precies zien hoelaat ik weggegaan ben. Zeikerds zijn t!! lag een briefje of ik achter elke kast in huis wilde schoonmaken :$ dus elke kast in huis even van de muur trekken en schoonmaken en weer terug zetten. ze zijn echt niet wijs!! dat doe ik thuis nog niet eens dus ook geschreven dat ik dat niet doe :p

5. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

:D Doe jij niet iedere week al je kasten van de muur schuiven??:$

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik doe dat dagelijks... Beetje flauw van je Kelly... :D

7. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

ja idd noorus! Erg flauw :p

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ja dat dacht ik later ook hihi :p

Zo kom je thuis, zegt je moeder dat dochter nogal moe is........... dus denk nou na een broodje gaat ze dan lekker naar bed. Ben ik bezig met brood maken (moeder ondertussen al naar huis), komt ze bij me staan, en spuugt ze me helemaal onder, en de keukenvloer......... ze loopt huilend weg en in de woonkamer nog een keer. En ze loopt er met d'r sokken lekker doorheen door het hele huis, ik ook om vervolgens naar de wc te rennen en zelf ook te gaan spugen :(. Maar goed, kind gewassen, omgekleed, mama omgekleed, vloer weer schoon, maar hoeven beide even geen brood :(

9. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    @kelly, weet wat je doormaakt hebben wij in de week kerst/oud en nieuw 2x gehad...
    @liefkleintje, is zie ze op alle 2, dit is jou ronde

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Angel, heb je tips voor me? Qua eten/drinken? Dochter is nu voor het eerst "ziek" of dat ze overgegeven heeft, en ik heb eigenlijk geen idee wat te doen :)

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaah bah Kelly... :( En wat naar voor je dochter! Ik lees dit op i-net, misschien heb je er wat aan!?

Als het overgeven wat minder wordt dan kun je je kindje weer wat meer laten drinken en eten. Wacht na het overgeven wel een uur of 8 voordat je je kind weer vast voedsel geeft. En begin rustig met licht verteerbare dingen zoals appelmoes, geprakte banaan voor kleine kindjes en bijvoorbeeld lichte crackers, soep, wit brood voor wat oudere kinderen. Je kind kan meestal 24 uur nadat het braken is opgehouden weer helemaal normaal gaan eten.

Bron: kinderen.nl

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Bedankt Noorus :). Ze ligt nu al een half uurtje op de bank te slapen. Gelukkig heb ik net wat kunnen eten ;)
    Wat is het beste wat ze zou kunnen drinken straks? Water? of lichte limonade?

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hmm geen idee eigenlijk... Ik kan zelf weer misselijk worden van limonade, dus zou water doen...

14. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Hier wilde hij niet meer eten, heb uiteindelijk een beschuitje er in kunnen krijgen met heel licht suiker erop
    Qua drinken was het melk en lauwe thee

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ze is net wakker en wil helemaal niks!!! Heb er een paar slokjes water in gekregen. Heb net haar temperatuur opgenomen en was 38.5, is dat al koorts? :) Voel me nu zo'n domme moeder

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    1e keer drinken na overgeven, geef ik ze hier water of slappe thee.
    Maar ik geef ze dan niet een beker maar lepel eerst kleine slokjes naar binnen. Want als de maag nog van streek is en je geeft ze gewoon zo een beker, is de kans groot dat ze direct weer gaan overgeven.

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Bedankt Rosa, ze is net een kwartiertje wakker en ze heeft net een paar slokjes water op.
    Geloof dat drinken wel het belangrijkste is toch?

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja eten hoeft niet perse hoor. Dat geeft ze vanzelf wel aan.
    Gewoon steeds even een paar slokjes drinken aanbieden.
    Heeft ze nog een luier om? Dan even opletten of ze regelmatig en voldoende plast.
    38,5 is een beetje de grens tussen verhoging en koorts. Als ze nog zo klein zijn kan de temp soms best hoog oplopen.
    Mijn zoontje had vorige week bv 3 dagen tussen 39,2 en 39,8.
    Zolang het niet boven de 40 komt is het goed.

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja ze heb nog luiers om. Ik weet dat ze vanmorgen een beker drinken op heeft, maar weet eigenlijk niet of mijn moeder haar nog een schone luier heeft gegeven, zal straks eens bellen. Want toen ze net een schone luier kreeg was deze zo goed als nog droog, heel iets vochtig.
    Nee ik weet dat als het boven de 40 komt dat ik dan aan de bel moet trekken!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou de 1e was draait :(, ze heeft net weer overgegeven. Nu ook op de bank das wat minder als je een stoffen bank hebt waarvan de hoezen niet gewassen kunnen worden....... :(:(
    Dus nu grote handdoeken erop gelegd.

Weet nu wel wanneer ze moet spugen want dan gaat ze van de bank af en rond lopen, dus bij de volgende probeer ik het op te vangen in een emmer, we zullen het zien of dat lukt. Ik heb het in ieder geval nu binnen kunnen houden. :)

Deel Deze Pagina