Liefkleintje ik zie ook streepjes!!! Whiee duim duim. Dames ff ego sorry. Vanmiddag bij revalidatie arts geweest met ma. Hij zegt dat die aangedane kant.nog niet definitief is, maar t ziet er ook niet goed uit. De tyd zal t leren. Maar ik ga er nu vanuit dat ze zo afhankelijk blijft en in rolstoel. Alles wat dan nog verbeterd is dan mooi meegenomen. Ga dus andersom denken maar dr wel stimuleren en prikkelen. Ik zie t al voor me...een moeder dr hele verdere leven in een rolstoel waar je geen 'echte' gesprekken mee kunt voeren. Ik weet ook niet of ik.verder wil met onze kinderwens. Ben niet zo sterk en mn steun en toeverlaat is nu afhankelijk van mij. T doet zo zeer...verders voel ik niks...geen enkele emotie...alleen lamgeslagen. (uhm toepasselijke woordkeuze ) Ik weet t gewoon niet meer. Kan.ik dit mijn kind aandoen? Oma in een rolstoel en suffig??
jeskejes, een revalidatie is een lang proces. Je kunt nu nog niet het totaal plaatje zien over hoe je moeder er over een jaar aan toe is. Of je jou kind een oma kan aandoen die in een rolstoel zit, ik denk eerder dat jij je moeder het niet kan aandoen om jou leven op stop te zetten voor haar, dat zal ze nooit voor jou gewild hebben. Jij en je vriend mogen voor je eigen geluk gaan en niemand in de familie zal er ook maar iets raars van denken. Of je sterk genoeg bent, ja dat ben je, je bent een steun en toeverlaat voor je moeder en je vriend en je bent ook zorgzaam dat lees ik in de verhalen die je schrijft. Ook jij zult een goede moeder worden.
Jeskejes, ik hoop dat je het niet verkeerd opvat.. maar ik denk dat je gewoon een beetje overspannen bent. Alles word je nu een beetje teveel. En weet je, dat is helemaal niet gek natuurlijk! Goed stukje van angel trouwens. Je weet nog niet hoe het met je moeder zal gaan in de toekomst. En misschien is een kleinkindje wel een extra stimulatie voor haar, wie weet. Ik zou als ik jou was de lat voor jezelf en je relatie ook even wat minder hoog leggen nu. Gun jullie wat rust en wat tijd. En meid, ik weet zeker dat je een stuk sterker bent dan dat je zelf denkt hoor! *Geeft even een megaknuffel*
T stomme is ik accepteer t nu zoals t is. Ben eigenlijk voor mijn doen rustig en kalm. En Rosa ik vat t niet verkeerd op hoor meid. Ik weet dat revalidatie lang duurt. Maar ze hebben t vandaag onderbouwt waarom ze deze conclusie trekken. En dat geeft me rust. Tis niet definitief gezegd dat t been t niet meer gaat doen. Maar ze gaat al richting afvlakfase. Wat goed is komt snel zei de arts. Ik accepteer t nu zoals t is. Tis zo en kan t niet terug draaien. Alles wat nu verbeterd is mooi meegenomen en natuurlijk ga ik daar alles aan doen. Dank je meiden voor de steun.
Jeetje meid, wat erg!!! Snap je gevoel helemaal!! En zeker dat je nu even rustig aan wil doen, geef het de tijd! Maar....zet je eigen geluk en niet opzij! Je moeder zal misschien wel dolblij zijn met een kleinkindje! Vaak heeft dat een heel positief effect op mensen!!! Dus om die reden zou ik zeker je eigen kinderwens niet opzij zetten! Heeeeel veel sterkte!! Dikke knuf!
Jeske, wat Rosa en Angel al zeggen is zeker zo, maar bedenk ook: jullie kindje heeft mensen om zich heen nodig die van hem/haar houden én van wie zij/hij kan houden. Dat zijn alle mensen die dicht om hem/haar heen staan, ook jouw moeder! Dus ja dat kan je je jullie kindje aandoen! Want hoe het ook met je moeder gaat, ze zal van jullie kindje houden, dat weet ik zeker!
ben vandaag 4 dpo en heb met toch een ongi krampen niet normaal meer, hoop toch dat dit een goed teken is.
Ik hoop het ook. Je zou zeggen het is nog te vroeg voor een ongi en innesteling komt dan dichter in de buurt. Spannend hoor!
Naar omstandigheden goed. Ik word met de dag misselijker en ik zie er niet uit.. Maar ik ben wel heel blij.
Liefkleintje: spannend! Op deze test zie ik ook een streepje staan! Angel: die ongikrampen kunnen ook komen doordat je eileider zich verkrampt om je eitje naar je baarmoeder te brengen.. of inderdaad zoals Rosa zegt: een innesteling! En ja de eerste dag van je kleintje op school.. geweldig vind ik die zelf als juf. Ik had vandaag ook 3 nieuwe hummeltjes in de klas..De ouders hebben het vaak moeilijker dan de kindjes zelf, maar ik vind het altijd een geweldig moment! Kelly: wat een zootje daar bij je thuis! hoop dat je kleintje snel weer opgeknapt is. Kinderen die ziek zijn, zien er altijd zo zielig uit! En achter de kasten kuisen.. haha dat wil ik die mensen zelf wel eens zien doen Jeskejes: de moed niet opgeven meid! Je eigen kinderwens niet opzij schuiven, ik denk ook dat je moeder hier net veel aan zou hebben. Denk maar aan de vele uitspraken die ze al gedaan heeft binnen haar revalidatie over 'jouw zwangerschap'. Ze is er echt mee bezig en begaan! En ik denk net als de andere dames dat je een wreed taaie dame bent! Dus dikke knuffel ook van mij Noorus: lekker lang slapen... mmmmm dat is bij mij nu enkel nog voor in het weekend jammer genoeg. haha toen ik halftijds werkte had ik ook van die late ochtenden.. heerlijk vond ik dat!
Even snel een vraagje.....rugpijn....is dat normaal als ik zwanger zou zijn?!?!? Lees veel over miskramen! Heb namelijk onwijs veel last van mijn rug na de shoot van vandaag! Had ik zaterdag ook na die 2 shoots! (ik heb altijd snel last van mijn rug, in oktober ruim 2 weken plat gelegen met spit!)
@ Rosa, hahaha maar dat heb je er vast allemaal voor over Merk je verschil met eerdere zwangerschappen? @ Toekan, dat lijkt me idd heel leuk om nieuwe kindjes te verwelkomen! @ Liefkleintje, volgens mij hoort rugpijn ook bij een zwangerschap hoor... Maar goed, ik ben natuurlijk geen ervaringsdeskundige... Hoe ging je fotoshoot?!
Zo net weer thuis van 1e dagje weer werken en weer alles gelezen Liefkleintje ik zie ook een streepje! Nog eventjes geduld... Jeske: dikke knuff meis! Niet je eigen kinderwens in de koelkast zetten hoor Jullie willen het vlgs mij erg graag! Kelly: beterschap voor je meisje! Angel: hoop een goed teken! Voor de rest weet ik het even niet meer... Ga eten maken, heb trek!
Mama's vraagje: Geef je kindje gewoon de vitamine pilletjes die ze altijd krijgen ook al zijn ze ziek? Of sla je dat dan ook over??
Hier krijgen ze geen vitamine pilletjes. Ik heb ze wel in de kast maar vergeet ze altijd. Maar ik ben gezegend met goede eters gelukkig. Ik zou gewoon kijken of ze het wil of niet. 1 dagje overslaan is ook geen ramp natuurlijk.
Als ze moet spugen gewoon een keertje overslaan joh. Ik ben weer bijgelezen. 3 dagen niet geweest...haha. Vandaag steeds een stukje gelezen en nu weet ik niet meer waar ik op wilde reageren...