Roze klustrein (NOD)lijst! December 2011 30 dec -> Moontje77, 2e ronde Januari 2012 11 jan -> Liefkleintje, 8e ronde, 1e kindje 14 jan -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje 19 jan -> Noorus, 2e ronde, 1e kindje 19 jan -> Angel77, 4e ronde, 2e kindje 20 jan -> PCOmama, 2e ronde, 2e kindje 25 jan -> Waxientje, 2e ronde na pauze, 2e kindje 26 jan -> Toekan, 3e ronde, 1e kindje 26 jan -> Debs1, 13e ronde, 7 na bbz, 1e kindje 28 jan -> IngeM, 5e ronder, 1e kindje 31 jan -> Bo12, 2e ronde (na 2mk), 3e kindje Februari 2012 11 feb -> Veerle31, 3e ronde, 1e kindje Maart 2012 17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje Datumloos: Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje ZWANGER! 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 31 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1 kindje Ik heb met op de 14e gezet haha ja dat zou leuk zijn, maar betwijfel het, ze gaat in Lebbeke naar school @kelly: oei toch nog niet veel beter, het schaapje @liefkleintje: oooooh nee, dat zou zo spijtig zijn
Liefkleintje oke dan zou ik dat gewoon melden meid. En volgens mij ben ik ook rond de 9mnd dat we echt bezig waren naar de gyn geweest. Uhm 8e ronde schiet me net te binnen. Was net jaar vd pil af. HA vond dat goed genoeg.
Liefkleintje, balen meid *knuff*. Hoop dat je gelijk door kan naar de gyn en dat jullie snel "onderzocht" worden......... Zo dochter ligt op bed........ ze had er weinig zin in, maar ja ziek of niet ziek bed tijd is bed tijd. Ik ga even douchen, ben kapot!! En dan weer lekker op de bank ploffen Oh en Jeskejes, suusjelove zit in het nod topic 1-15 februari
@ Sky, lief dat je nog even om de hoek kwam Ik wens je veel sterkte daar en misschien zien we je nog eens (voel je niet verplicht!). @ Jeske, oeeeh slijm is goed!!! Dan wss één dezer dagen... Geen idee precies wanneer eigenlijk... @ Liefkleintje, aah balen meis! Goed dat je het laat checken hoor! @ Jeske, suusjelove daar al voorbij zien komen?!
SuusjeLove zit in nod 1-15 feb, zit ik ook in, vandaag vragen over games... Liefkleintje: hoop dat je temp nog omhoog schiet! Jeske: je moet hier helemaal niet zijn, plezier maken jij Hier nog wachtend op ei... Temp is idd omhoog en ook nog meer slijm maar neg ovutest. En heb vorige 2 rondes knalpositieve tests gehad, dus nog even geduld, ben het wachten even beu! Ben ook moe, dus spring zo onder de douche en 't bedje in... Ben net terug van een potje tennis
Heb je trouwens lekker gegeten Noorus, las dingen over slager/groentenboer... Vind dat nod forum waar ik in zit zo onwijs suf...
Haha, misschien komt dat nog wel Veerle!? Het is er nu vast ook nog rustig of niet?! Ja lekker gegeten! Niks bijzonders hoor, maar we hadden het met vrienden laatst over vlees en zij zeiden dat ze sinds kort bij de echte slager halen ipv bij de supermarkt, dus denk dat probeer ik ook eens. En wat een verschil! Ik had gewoon 2 kipschnitzeltjes, maar echt veel lekkerder! Daarbij broccoli, was ook lekker!
Hey wip weer ff langs hihi. Net thuis van bijeenkomst. Jeetje wat deed me dat goed zeg. Praten met lotgenoten. Getroffenen en naasten. Psych van ma was er ook en kwam nog ff praatje maken. Ze vonden t knap dat ik al hier was ff ego strelen hihi. Maar t belangrijkst....heb er een goed gevoel bij en je word begrepen. Je staat niet alleen. T sterkt me. Duik nu mn bed in......
Wauw wat goed om te horen Jeske! Diepe buiging voor dat je gegaan bent! Trots op je en dat mag je zeker ook op jezelf zijn! 'Slaap' lekker!
goedemorgen! jeej! 24 uur niet op zp geweest! (om te komen schrijven, ik heb wel even snel gisterenavond nog alles gelezen. Maar daardoor weet ik ook niet zo heel veel meer! ) Hier een joekel van een tempstijging! Ben ook met gespannen borsten opgestaan en een licht misselijk gevoel. Dus mijn ei zal wel even met mijn hormonen aan het rommelen zijn. Vind ik helemaal niet erg, als het tenminste 9 maand lang mag duren.. (of ik moet natuurlijk gewoon ziek aan het worden zijn, maar daar gaan we nu even niet van uit) Mira: afhankelijk van de windrichting slaap je anders. Noorden staat bijvoorbeeld voor een heel diepe slaap. Weet niet of je nu naar het noorden ligt? Feng Shui gewijs kan je doormiddel van je persoonlijk qi-getal (denk ik) berekenen welke richtingen voor jou het beste zijn.. MAar zonder dat te weten staat elke richting al gewoon voor iets. zo heb je ook een energieke richting, een droomrichting,.. maar daar kan ik niet de windrichting aan koppelen.. Jeskejes: wat goed dat het je bevallen is! en lotgenoten vinden om mee te praten is natuurlijk super om je begrepen te voelen! en wat fijn dat je ei dan toch zich aankondigt!
Sow Toekan das idd een flinke stijging. En aan ziek worden doen we niet. Die temp misselijk en gespannen borsten mogen idd 9 mnd blijven. Hier 3 dgn op ry zelfde temp snap er niks meer van. Zoals gewoonlijk.
mja het kan ook ziek worden zijn hoor.. mannetje kwam ook net beneden met misselijk gevoel.. We zullen zien. zou natuurlijk ook mijn tempstijging kunnen verklaren.. we zullen morgen wel zien wat de temp dan doet, maar voor nu ga ik er van uit dan mijn ei gewoon geweest is! Jeskejes hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt lieverd!
Nou inderdaad toekan dat is een flinke stijging, hopelijk gewoon een mooi eitje. Ziek zijn hebben we geen tijd voor. Jeskejes misschien is je temp aan het stabiliseren omdat er een mooi eitje aankomt.
Goedemorgen, Jeskesjes, wat fijn dat je een goede avond hebt gehad op die bijeenkomst ! Toekan, nee jij kan niet ziek worden, kom je hebt net vakantie gehad! Komt gewoon door je ei!! Hier, een heerlijke nacht gehad. Heel de nacht doorgeslapen, dochter ook. Vanmorgen nog wel 37.8.
Ja maar misschien is dit wel HET ei en begint je temp nu alvast mooi rustig te worden. Met mij gaat het wel goed. Wel heel misselijk steeds maar tot nu toe slechts 1x de wc pot van dichtbij bekeken. Gelukkig maar want ik wil mijn kilo's niet kwijt. Morgen voor het eerst weer naar de vk. Ik ga weer naar dezelfde praktijk als in 2009/2010. En mijn zusje loopt daar ook, dus dat is wel leuk. Volgende week donderdag al een 1e echo. Erg spannend. Want ondanks mijn (vele) positieve testen en overduidelijke symptomen, ben ik nog steeds bang dat er iets niet goed zit. Gelukkig heeft de assistente van de vk praktijk mij al redelijk gerust gesteld maar ik wil gewoon eerst een mini-mensje met kloppend hartje zien voordat ik het wat meer los kan laten.
Goedemorgen meiden!!! Jeskejes: Ik ben trots op je dat je gegaan bent en vind het super fijn voor je dat je er zo'n goed gevoel over hebt!!! Wanneer is de volgende bijeenkomst? Hoe heb je dit nu uiteindelijk gevonden? Hopelijk kun je er nog veel ervaringen delen en kom er hierdoor beter in je vel te zitten. Dikke knuffel voor jou meis! Toekan: Zo te lezen weet jij hier meer over We sliepen met het hoofdeind richting het zuiden(ongeveer hoor, huis staat iets scheef ) en zijn nu met het hoofdeind richting het oosten gaan slapen. Wat betekenen die richtingen als ik mag vragen? Heb weer super goed geslapen dus hopelijk blijft dit zo gaan Temp was vanmorgen 36,5 dus even een kleine uitschieter... Ben benieuwd hoe deze ronde er verder uit gaat zien
Goeiemorgen @ Toekan, niet ziek worden hoor! @ Jeske, idd veel dagen achter elkaar dezelfde temp... Geen idee wat dat zegt... @ Rosa, snap dat je eerst dat mini-mensje wilt zien! Hoe laat mag je morgen?!