De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Morgen is alleen nog maar de intake van de vk. Om 14.00u.
    Volgende week donderdag om 9.15u. is de 1e echo.

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah oke... Kom je dan gezellig op het wachtbankje?! :)

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    ik vind tempen echt lastig met een kleintje, vanmorgen om 6 uur wordt hij huilend wakker valt vervolgens uit zn bed en heeft gepoept. Sorry maar ik denk shit daar gaat mn temp moment. Dus hem een nieuwe luier gegeven en getroost en weer in bed gelegd, snel getempt moest plassen 36.8.
    Vervolgens om 7.15 uur komt hij op de kamer en zegt 'slaap uit' ik weer snel tempen 36.4. Nou wat vul je dan in??

Ik heb het gemiddelde genomen van 36.6, dus een temp daling van 0.3

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Lijkt me trouwens superbijzonder om een echo te zien.... Zo onwerkelijk, maar ook weer zo'n beverstiging dat er iets in je buik groeit....

Heb trouwens al sinds gisteravond steken midden in m'n buik. Zou dat het eitje zijn wat in m'n baarmoeder probeert te gaan?! Is dat de innesteling? Of is dat weer iets anders? Heb dat op zo'n filmpje gezien, dan zag je zo *ploep* dat eitje in de baarmoeder verdwijnen...

De leek heeft gesproken... :D

Ooh ennuh, ik zou mijn lijf negeren, dat is ook zo... :D

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo ben maar eens begonnen met het opruimen van het kerst-dorp. Manlief zou het doen maar elke keer als ik het vraag krijg ik ja ik het het zo doen :(:(. Dus nu ga ik alle overige kerst dingen opruimen, boompje buiten enzo en gelijk naar de schuur brengen :D

6. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Hallo meiden hoe is het hier???

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @Kelly: ja ziek worden, het is het lot van een startende kleuterjuf! Zeker bij de allerkleinste. Een echte haard vol bacteriën. Ik schaar dus het één na het ander op. Gelukkige ben je na een paar jaar wel al zo veel ziek geweest, dat je dan nog amper de binnenkant van de dokterspraktijk ziet;)

@Enjoylife: neen geen neppert! Ik ben tegen nepperts!:$ dan heb je geen geur, geen onperfectheden,... een neppert is gewoon niet echt! en ik vind ze ook gewoon héél erg lelijk! Mar hier hangen dus nog mooi alle naalden aan de boom:)

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ow en Mira: ik moet het eens navragen aan een vriend van me. Hij vertelde me welke richting voor wat staat. Maar als je in de bib een boek van feng shui haalt, kan je daar wel je qi-getal uit halen en bekijken welke windrichting voor jou bv: je succesrichting is of je romantiekrichting.. best wel leuk! Ik slaap nu naar mijn succesrichting, voor mijn hubbie is die richting dan weer de romantiekrichting. Kan niet op dus:D

9. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    knap van je dat je hier naartoe bent gegaan en ook goed dat dit bestaat voor familie. Heel goed dat het je goed heeft gedaan

@kelly: en heeft ze nog overgegeven? wel goed dat ze nu een goede nachtrust heeft gehad

@rosa: snap je volkomen, ik vrees nu al voor alle emoties die ik ga hebben mocht ik opnieuw zwanger worden, denk dat het nog 10x erger gaat zijn dan het telkens afwachten of ik nu zwanger ben of niet

@toekan: nu niet ziek worden hé ;)

@noorus: ik hoop inderdaad voor jou dat dat wat je voelde een innesteling was, ik probeer niets meer te zoeken achter alles wat ik voel in m'n lichaam

Vandaag precies al even een ongi-gevoel gehad, maar dit is weer weggetrokken, of het kwam van m'n darmen :).
    Heb niet echt het gevoel dat het deze ronde gelukt is, misschien komt het door m'n depri periode tijdens onze klusperiode (alhoewel we véél geklust hebben :p), ach ik weet het niet, je lichaam stuurt ook zoveel op ons af dat je op den duur niet meer weet pfff

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou zo dacht ik dat het beter ging met me dochter......... ze begon al wat te eten. Brood pikken van mama, gaf ze zelf aan dat ze dat wilde. Na 3 hapjes was het al genoeg, maar ze at tenminste weer iets.....
    Ze heeft weer een terug val gehad en temp was net 39.1 :( Gelukkig heeft ze (nog) niet overgegeven vandaag. Drinken doet ze nog steeds redelijk

11. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    kelly sneu zeg dat ze nog niet echt opknapt. Hier heeft mn zoontje last van obsipatie en kan momenteel erg slecht poepen. Daarbij knal roze wangetjes en oortjes. Lag net samen met hem op de bank omdat zn buik pijn doet valt hij als een roos in slaap. Hem het net een lepel met pure rosevice laxo gegeven hopelijk helpt dat snel.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ah beterschap aan de zieke kindjes.

Noorus...niet teveel op je lijf letten ge. ;) word je alleen maar knetter van.

Hier weer een baal dag. Verdorrie wanneer houdt t nu eens een x op??? Ma dr bloed was niet goed. Maar geen idee wat. Pa vertelde dus niks. Ja dat t niks was. Wel verdomme. Hij is er weer naar toe heeft amper tegen mij gesproken. (spreekt tegen niemand trouwens) en laat mij met een enorm klote gevoel achter. Knal vd koppijn en wil toch echt gaan sporten straks. Nig geen hap door mn keel gekregen. Ben pasta aant maken. Hoop dat dat er in gaat. Denk vandaag niet naar ma.

Zo dat wast klaagmomentje weer....

Nu wil ik roze zien en veul roze!!!!!!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goed dat geweest bent! En fijn dat het je goed heeft gedaan! Je staat idd niet alleen! Ben trots op je:D

Lees net je andere bericht... Ga anders lekker sporten, grote kans dat je hoofdpijn dan minder wordt. Sterkte!

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nu even de rest:
    Kelly: beterschap nog voor je dochter
    Angel: jij beterschap voor je zoon
    Toekan: das een mooie stijging! Doorzetten nu:)
    Noorus: ja dat lijf, wat lastig hè...
    Evy: ook succes met wachten, als je goed geklust hebt kan 't maar zo raak zijn!
    Rosa: succes morgen bij de vk, hoop heel erg op en goede echo volgende week!

Hier weer terug van werk, kan niet veel meekrijgen van jullie overdag... Morgen lekker vrij! Mannetje heeft 't eten klaar, pasta met versgemaakte pesto, jammie:)

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hier toch wel wat ziek hoor lady's... gloeide vandaag wel wat op. Net een paar uur op bed gelegen en het gaat weer wat beter. Nu maar hopen dat mijn tempverhoging toch mijn ei was EN dat mijn ei zich niet laat doen door mijn verzwakte weerstand..:(
    Zit al de hele dag in mezelf te denken: 'kom op ei, laat je niet doen!' ;) ik kom hier dan wel minder kijken, maar minder fanatiek word ik er niet van hihi:)

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Niet ziek worden Toekan!!! Had je vorige keer ook al temp verhoging doordat je je niet lekker voelde... Balen zeg! Zo alweer op cd 18, nog maar 19 dagen tot m'n ei:) De helft vh wachten zit er weer op:D:D:D

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Een paar druppels echt goede olijf olie wil helpt ook heel goed. Wij doen dat dan door een pap fles heen (die ze normaal 's ochtends nog krijgt). Af en toe heeft dochter er ook last van :(

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Toekan, balen zeg als je weer ziek wordt........... hoop het niet voor je!

Jeskejes, hoop dat je snel van je hoofdpijn af bent.. enneh wel eten he!!! anders kom je die man met de hamer tegen :(

Veerle, eetsmakelijk (of heeft het lekker gesmaakt?) :)

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

't Was heerlijk:):):) Zo naar de sportschool, heb geen zin....

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Hier ben ik weer even! :)
    Heb net alles vluchtig gelezen! Hoop dat ik niemand vergeet!!

@Kelly en Angel, beterschap met de kindjes! Balen als ze zo ziek zijn!
    Buikgriep heerst heel erg bij ons op het KDV!

@Toekan, ook voor jou beterschap!! Knap maar snel op!!

@Jeskejes, wat enorm klote dat je weer slecht nieuws krijgt, maar eigenlijk nog niks weet!! :(
    Weet je nu inmiddels al wel iets meer?? Ligt je moeder nu in Roosendaal?
    Wel erg knap dat je naar die avond bent gegaan!! Heeeeeel goed van je!

@Veerle, pfff....jij moet ook lang wachten zeg op je ei!! Bah!

@Mira, hoe is het met jou? Weer zo lekker geslapen vannacht? :D

Hier hele dag gewerkt op het KDV! Nu moe!! Morgen gelukkig lekker dagje vrij!

Vandaag weer bruin verlies.....had mijn ongi vandaag verwacht! Zal morgen wel goed doorzetten, want het wordt wel steeds meer met af en toe een heeeeeeel klein beetje helderrood.
    Laat het dan ook maar snel komen!

Ga morgen de gyn bellen. Ben heel benieuwd!!

Deel Deze Pagina