De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    toch wel ziek.. heb net mijn avondmaal nog eens mogen herbeleven:( ga me in de zetel leggen onder een fleecedekentje en lekker vroeg het bedje in. Of ik ga werken zal van mijn gevoel morgenochtend afhangen...

ben nu wel heel benieuwd of die tempstijging van mijn ei of door het ziek zijn kwam.. weer afwachten dus!

Tot morgen dames!

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Beterschap Toekan *knuff*

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Beterschap Toekan.

Sport ze Veerle.

Hier niet meer geweest. Heb gegeten. En hoofdpijn is er nog. Morgenvroeg weer poging tot sporten. Net vaders ff de waarheid vertelt. Werd ff zo boos op m. Gelukkig geen tegenaanval. Nu afwachten wat hy er mee doet.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Toekan: Beterschap!!!

Liefkleintje: Vannacht weer lekker geslapen :D Hopelijk komende nacht ook weer! We zullen het zien...

Ik heb het voor vandaag eigenlijk wel weer gehad. Pfff, zit even niet mee vandaag :( Wilde overstappen van verzekering (huidige verzekering dekt niet genoeg voor de beweegcursus, dus andere verzekeraar gezocht en gevonden), maar heb een probleem met het opzeggen bij mijn huidige verzekeraar (ivm gestolen telefoon en DigiDinloggen was ik niet optijd :(). Nu eens kijken of er nog iets aan te doen is, anders heb ik een probleem met de vergoeding voor de diëtist en fysio en zal ik dit waarschijnlijk niet of nauwelijks voort kunnen zetten :(

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen Mira! Hoop dat er nog wel iets geregeld kan worden!
    Beterschap Toekan, hoop dat je lekker kan slapen!
    Liefkleintje, succes morgen met bellen vd gyn, houd je ons op de hoogte? En je temp is nogwel hoog...
    Soms baal ik even over het wachten op ei, dan heb je iemand die net ongi is en die een nod heeft nog weer voor mij, frustreerd af en toe. Terwijl ik dan ook weer denk, Mira heeft nog een veel langere cyclus, dus waar zeur ik over... Heb ook weleens gelezen dat als je cyclus langer dan 6 weken is de kwaliteit vh ei minder kan zijn en dan maak ik me een beetje zorgen of het wel oké is bij mij.
    Heb iig goed gesport, spring maar weer even onder de douche! Slaap lekker voor straks allemaal en morgen weer opstaan met de THINK PINK SPIRIT!!!

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira, wat balen zeg! Hoop dat er nog wat te regelen valt.....

Veerle, *knuff*

Meiden weltrusten allemaal!! SWEAT PINK DREAMS

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Evy, ons lichaam verteld ook nooit wat we willen weten he?! :(

@ Kelly, gelukkig drinkt je dochter wel nog steeds! Beterschap voor haar!

@ Jeske, maar weer een hele dikke knuffel voor jou!

@ Veerle, klinkt lekker! :p

@ Toekan, bleehhh beterschap meis!

@ Mira, balen! Vind dat altijd zo’n vervelend uitzoek-werk… :(

Hier net terug van werk… Nu lekker bed in! :D Trusten dames!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #1148 jeskejes, 12 jan 2012
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
    Goedemorgen dames,

Veerle dikke knuffel voor je. Je mag gewoon balen dat je zo lang op je ei moet wachten. Misschien als je toevallig een x by de HA bent een balletje opgooien over je cyclus. Tis maar dat ie t al weet vind ik.

Mira das minder. Hoop dat je t geregeld kryg.

Noorus welterusten. Vertelde ons lijf maar wat we wilden weten. Ik ben nog steeds op zoek naar T Beste Idee......een lampje in/op mn buik dat aangeeft dat ik zwanger ben.

Hoe staat t met de temp dames?? Ik denk toch mn ei al gehad te hebben. En denk al op 4DPO te zitten. Maar zeker weten doe ik t niet.
    Nu hopen dat we genoeg plezier hebben gemaakt. Nl dag 10, 12, 13, 14, 17, 18, 19.

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik kom net tot de ontdekking dat ik voor kwart voor 11 sliep. Yeahh en dat na lange tyd. Vriend kwam ermee. Jij hebt wel goed geslapen he. Je hebt Dakar niet eens gezien...uhh ja klopt. Zou ik dan nu wat rust int bolletje krygen??

Liefkleintje succes met bellen.

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen,
    Hier ook eindelijk weer eens redelijk geslapen.
    Beetje jammer dat ik dan zo misselijk uit bed kom.
    Vanochtend eerst naar de tandarts:( maar vanmiddag naar de vk.:)
    En morgen wordt onze nieuwe koelkast gebracht.
    Dus vandaag gaan we hem leegeten en drinken.:p
    Hoewel ik momenteel even niet aan eten moet denken.;)

Fijne dag allemaal!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Rosa fijn dat je redelijk geslapen hebt. Idd minder dat je misselijk wakker word.
    Succes by de tandarts en bij de VK vanmiddag.
    Succes met t leegmaken vd koelkast. Kids en vriendlief zullen wel helpen hihi.

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja de kinderen verheugen zich er nu al op. Het is een koel/vries combi.
    Dus er zit ook ijs, pizza en friet enzo in.:D

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh het ´vriendinnetje´ van mijn jongste is weer op babytv.. er staat hier een baby helemaal uit zijn dak te gaan in de box!:cool:

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik lees dus waar ik vandaag eet haha:D Dus als je hulp nodig hebt...:p

Haha mooi om te zien lijkt me. 'Verliefd' op t meisje vd tv. Heerlijk. Soms he die kids.

Ik denk volgende week ff langs mn oud werk te gaan. Mis die kleine draakjes soms wel hoor. Zorgden dat je je zorgen ff vergeet.

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat je goed geslapen hebt Jeske! Zal vast heel goed voor je bolletje zijn:) Ik ben heerlijk vrij vandaag en lig nog in bed. Ik heb een kruis gekregen van FF maar dat klopt niet denk ik, aangezien m'n ovutesten neg waren, en als ik daar een - invoer krijg ik een stippellijn. Had ik vorige cyclus ook. Fijne dag allemaal!
    Zijn de kindjes weer wat beter? En hoe is het met Liefkleintje?
    Bedankt voor de knuffels! Ik kom alleen nooit bij de huisarts, maar denk dat ik na deze cyclus een keer langs ga. M'n man is onder behandeling bij de internist voor z'n bloeddruk (hij is in 2005 opgenomen geweest met een bloeddruk van 240/170), en hij gebruikt een sterke combi van medicijnen wat misschien ook invloed heeft (had ik ergens gelezen). En hij gaat in febr voor controle en dan ook het een en ander bespreken met z'n arts. Dus komt helemaal goed!

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En fijn dat Rosa ook goed geslapen heeft:D Jammer vd misselijkheid:( Succes met de koelkast, tandarts en vk!

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Veerle, als ik zo naar je kaartje kijk, snap ik wel dat FF een kruis heeft gezet. Maar vreemd dat je ovutest negatief was.
    Welke testen gebruik jij?

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat deed voor werk dan Jeske?
    Heb mn handtekening maar gewijzigd want er stond 3 dpo...

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Sensitest, vorige keer had in testpoint vd Etos, die vond ik fijner...

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Die van testpoint zijn een stuk duurder dacht ik hè?
    Misschien die van zwanger en kids eens proberen. Dat zijn de enige testen waarmee ik mijn eisprong heb kunnen vinden. En duidelijk ook.
    En die zijn ook goedkoop.

Deel Deze Pagina