Dacht dat jij ook Sensitest had? Vind die Sensitest toch wat minder. Krijg ook een vrij lichte controlestreep en met testpoint een hele duidelijke controlestreep. Testpoint is idd duurder, 6 voor 12,- ofzo iets, maar zijn wel degelijke testen vind ik. Bedankt voor de tip! Wacht m'n temp komende dagen wel af, hebben iig wel plezier gemaakt op cd 15
Goedemorgen! Hier toch weer een temp van 37 graden! Wel nog steeds ziek, maar denk niet dat het mijn temp aantast van vanmorgen. Dus toch wel ei gehad! woehoew! (en nu ga je zien, krijg ik morgen het deksel op mijn neus, omdat ik juich voor mijn temp drie dagen hoog is) @Mira: hopelijk kom je er uit meid! Altijd lastig verzekeringen! @Veerle: ik begrijp FF ook wel hoor met het kruis!! Misschien inderdaad ovu-testen die bij jou niet zo duidelijk weergeven wanneer je je ei hebt? @Jeskejes: ik zie de stijging, maar is je temp nog niet wat te laag voor na je ei? Ik zou zeggen dat hij er nu ergens zit aan te komen en dat hij één dezer dagen zal door stijgen. @Rosa: fijn dat je stevig geslapen hebt! wel bluh met de misselijkheid! En heel veel plezier met al dat fijns dat op je programma staat vandaag!
Meiden, ik word gek van mij lijf! Haha!! Vandaag op cd30, 15dpo! Mijn temp weer wat gestegen en ongi nog niet doorgezet! Pfff...dat geeft me weer hoop na die testen, maar ik heb t gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden! Als ik t zaterdag nog niet ben ga ik testen! 15 dpo is al 1 dag overtijd!
Zal dat bruinverlies misschien van een innesteling zijn geweest? Als het van een ongi zou zijn. Had het toch nu wel moeten doorzetten? En zou ik ook verwachten dat je temp verder zou dalen. Testje??? Zolang heeft je lf toch ook niet eerder geduurd? Kleine toevoeging, gevoel van ongi worden kan er gewoon bij horen hoor. Ik heb nu nog steeds af en toe het gevoel van, oh o.. het is afgelopen. Maar dat is gewoon de baarmoeder die hard aan het werk is.
Goedemorgen, fijn dat jullie goed geslapen hebben hier niet ben ondertussen echt gebroken. dochter wil normaal al niets van dr vader hebben maar nu ze ziek is helemaal niet!!! hij hoeft maar te kijken en ze begint al te piepen..... ppppffff, hoop dat die fase snel voorbij is. temp van dochter was 36.6 dus hoop dat ze straks niet weer een terug val krijgt en dat ze gewoon aan de betere hand is... Nou ik ga aan t werk, ff 3uurtjes dit huis schoonmaken. Cd'tje erin volume wat harder en gaan!!
Ik zag dat ik vorige maand ook 2 dagen bruin verlies had voordat ik echt ongesteld werd. Dus niet helemaal raar voor mij! Maar dat mijn temp stijgt, ik nu op 15dpo zit en op cd30 is wel apart Maar ik durf nergens meer op te hopen hoor!!
Goeiemorgen! @ Jeske, heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! En werken met kindjes, heerlijk, maar soms ook wel verdrietige situaties die je tegen komt vond ik altijd... @ Rosa, jammer van je misselijkheid... Dus dat leegeten zal wel wat voor man en kids zijn! @ Veerle, waar is dat ei toch van je?!! *zoekt mee* @ Liefkleintje, hmmmm zal het dan toch!? Testje wagen zaterdag! @ Kelly, bah dat houdt ook niet over he... Hoop dat ze snel opknapt! @ Toekans ei, Hier doe ik nog steeds erg mijn best mijn lijf te negeren!!!
Goedemorgen meiden! Heb snel even doorgelezen, maar ben eigenlijk alles weer kwijt... Dus maar een dikke knuffel voor wie er een wil!!! Ben net naar de GYN geweest. Deze keer wat langer binnen geweest dan de vorige keren. Hij vroeg hoe het ging, dus heb hem verteld over mijn eisprong, het goede klussen, mijn ongi, dat die hevig maar kort was zoals voor pilgebruik en wat het verschil was met de vorige ongi's die ik heb gehad na stoppen met de pil. Hij was erg te spreken hierover en vond het super dat ik niks ben aangekomen tijdens de feestdagen. Hij heeft aangegeven dat ik nu op een moeilijk punt zit in het afvallen, omdat de 'vochtkilo's' er nu af zijn en het nu om vetverbranden gaat. Hij gaf aan dat als ik in het grijze gebied van '6 en een beetje' kilo afgevallen kom hij ons ook al wil gaan helpen. Over 6 weken had hij een weekje vrij, dus voor nu over 5 weken een afspraak gemaakt. Dus 16 februari mag ik weer en hopelijk ben ik dan zover dat hij ons wil gaan helpen We gaan gewoon door, heb inmiddels de Zumba voor op de Wii terug van mijn zusje (die had er nu minder tijd voor, dus hij staat weer hier ), ik kan de Wii Fit weer van stal halen en tussendoor ook wat meer lopen en op mijn eten letten. Hopelijk zijn we dan bijna bij de 7 kilo bij de volgende afspraak...
Ow Mira das dan toch wel fijn dat jullie nu langer binnen waren en goed dat hij nu toch positiever er tegn aan keek. Als ik t zo goed begrijp. Nou meid extra stimulans om die vol te houden en af te vallen. En idd, die vetreserves zijn hardnekkig. Daarom lekker weer met de WII Zumba doen en t gaat je zeker lukken meid. Als we ergens mee kunnen helpen moet je t laten weten he. Voor mijn part kom ik die kant op en gaan we samen lopen. Ik noem maar iets he hahah. Maar meid we steunen je hier dat die kilo's eraf gaan!!!! Hoeveel is er nu al van af als ik vragen mag?
@Mira, wat fijn dat je zo goed op weg bent!!! Top!! En nu door knallen....en dan duimen dat hij je de volgende keer gaat helpen!! Hier net weer getest, negatief Nou, dan is het vast echt niet zo! Maar laat die ongi dan nu maar komen!
*Ding dong belangrijke mededeling...willen de eieren waar op gewacht wordt als de sodemieter zich gaan melden!! Er liggen zaadjes te wachten die er samen een mooi beebje van willen maken Einde bericht, Ding Dong*
Liefkleintje dit ziet er wel weer goed uit die temp van je! I hope so! Vooral gek dat je nu niet ongi bent geworden... En je temp wel weer hoger is... Er is nog een kans! Jeske wat voor winkel heeft je moeder? Balen dat je door de crisis weg moest bij het kdv! Mira, fijn dat hij nu meer tijd had voor je! Lekker aan de slag met de zumba, dan gaan die kilo's er af, weet het zeker! Noorus gaat het lijf negeren nog een beetje??? Kelly balen van je slechte nacht
Net nieuwe autobesteld voor de klustrein als er nog iemand opgehaald moet worden ofzo..... Bekijk bijlage 214171