De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb verplicht nummer bij schoonouders met zwagers en schoonzussen. Jippie!!! Uh not... weet nu al dat ze t wéér over kids gaan hebben.
    Schoonouders weten van onze wens. Maar erg tactisch zijn ze niet. Vooral schoonmoeder niet. Kwets me best vaak zonder dat ze t in de gaten heeft.

Veerle goed bezig als je gaat sporten. Lekker hoor. Ik probeer vd week weer te gaan.

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    *Zwaai, zwaai. Bye bye ;)*

Gaan zo richting zusje. Is vandaag alleen thuis tot moeder klaar is met werken, dus gaan daar gezellig naartoe en dan vanavond samen eten :D

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vervelend kan schoonfamilie zijn, helemaal als ze van jullie wens af weten... En naar dat het met regelmaat over kids gaat. Ging bij ons gister ook wel over. M'n moeder staat te springen om Oma te worden en m'n broers hebben nog geen plannen... Dus zij krijgt ook de vraag: wordt je nog geen Oma? En zei: je hoort vanzelf als het zover is. Vond ik een heel fijn antw. Ze weten niet echt van onze wens en dat we bezig zijn, maar denk dat ze wel in de gaten hebben.
    Iedereen een fijne dag!

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    STOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP de trein!!!!

Ik wil ook mee!

Ik moet effe hollen naar de Stad, want er stopt hier geen trein....brb! :D

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Zoooo ik heb voor iedereen overheerlijk taart meegenomen! Enjoy the day!

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou daar willen we zeker wel voor stoppen!:cool::D
    Welkom!:)

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh lekker taart!!!!!!!!!!!!!! *pakt er alvast 1 pakje vanaf*

*zwaait hier ook naar iedereen*

Vandaag lekker thuis, niks bijzonders doen. Straks even wandelen en even boodschappen doen :D

Weet iemand of je zoviraks mag gebruiken als je zwanger bent? Heb me toch een giga koortslip :(

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
  10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jep daar stoppen wij wel voor hoor. Stap maar in en veel plezier.

Nou klaagmodus aan: we zyn nog niet eens bij de schoonfamilie en vriend en ik hebben al ruzie. Zwager had bedacht daar te brunchen en de rest niet te vragen. Nou dan ben je bij mij aant verkeerde adres met mn korte lontje. Pfff gezeik begint nu al. En moet nog hele dag.......

Klaagmodus uit maar kookmodus staat nog aan helaas.

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha Jeskejes Zoooo gezellig! Ik heb mij deze kerst mooi afwezig gemaakt bij mijn schoonzus ;o) pffff moeimakers! Scheelt dat manlief en ik daar nooit geen ruzie over hebben, want hij denkt ook zo over mijn zus whaha... dus wij klagen over onze zussen bij elkaar... ik kan het overigens heel goed met mijn zus vinden en hij met de zijne...dus laten we het lekker houden zooo...

Madam is ook zwanger (schoonzus dan he) ik was al zwaar geïrriteerd mede omdat wij in de medische molen altijd moeten voor een wondertje..d.at zij na 3 maanden zegt... pfff wat duurt dat lang zeg zwanger worden er zal toch niet iets mis zijn...vervolgens is ze gelijk zwanger... waarop ik al weer antwoordde...nou kijken hoe lang ze blijft werken WHAHAHAHA en wat wordt er gisteren verteld...nou ze zit volledig in de ZW! Kademzz... ze moet nog 4 maanden zwangeren....ik wist het wel..miepert! Sorry dat was mijn klaagzang voor vandaag :cool::D

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Weet niemand een alternatief voor zovirax??

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Je kan ook zinkzalf smeren, zovirax schijnt helemaal niet zo te helpen... Ik heb vroeger als apothekersassistent gewerkt en de richtlijn is (nog steeds) dat 1e keuze Akolip is, zie A K O L I P De verzorging van lipblaasjes
    Succes!

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
  15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Super bedankt! Zie dat je dat alleen bij de apotheek kan kopen, dus maar even een dagje wachten.....

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoop dat het gaat helpen Kelly!
    Zo net gesport:), heb een uur op de crosstrainer gestaan, ben het nu helemaal kwijt dat ik ongi ben geworden, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

17. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Een uur?! Zo hee...ik 'moet' altijd zo'n hoog level dat ik blij ben dat ik er na 10 af mag...haha.

Hier ook even vragen. Herkent iemand het dat je onderbuik ineens heeeel warm wordt. Net of er binnen in je buik een kachel aan gaat?! (wel lekker trouwens hoor voor een koukleum als ik, haha)

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Een uur!!! :$ Als ik dat doe ga ik kapot haha. Ik fiets een half uur en half uur op de loopband. Als ik ongi ben ga ik juist niet sporten. Maar ga proberen om morgen te gaan.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Bo ik herken t wel. Heb t ook wel eens gehad. Maar geen idee wat dat betekende.

Hier nog zon koukleum;):) Is vriendlief niet blij mee hihi.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik had voordat ik ging veel last vn m'n buik enzo en toen ik eenmaal klaar was en weer thuis was voelde ik me een stuk beter!
    Heb je het nog overleefd bij je schoonfamilie?

Deel Deze Pagina