De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bekenden op het forum... Geen idee of iemand mij herkent maar ik zou dan ook wel een pb´tje op prijs stellen idd. En ik hoop ook niet dat diegene dan aan anderen zou vertellen dat ik zwanger ben. Ik hoop het nog wel een tijdje geheim te kunnen houden.
    Ik zelf heb wel iemand herkend hier op ZP. Maar toen had ik nog een ander account. Er was toen een topic, show je woonkamer oid. Zag ik opeens mijn oude woonkamer voorbij komen, waar we hiervoor hebben gewoond.:D

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Whaahhh Rosa wat een actie!! En ik heb hier op t forum ook al eens zon actie vd tandarts gelezen, want t tandvlees bloedde sneller. Maar die van jou... hihih strakke actie

Noorus blij dat we een big smile bij je toveren. Fijne middag.

Enjoylife, hoop dat ze je niet doorhebben hihi. Ik ben daar soms ook bang voor hoor.

Evy, avatar is leuk!!!! Waar is nu die Vind-ik-leuk knop!!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goede actie Rosa:D:D:D Zit hier ook met een glimlach van oor-tot-oor! Bij mij vragen ze het altijd... Waar is idd die vind-ik-leuk-knop!
    Geen idee of mensen mij kennen, denk het niet eigenlijk... Hoezo denk je dat Enjoylife???

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    he verdorrie
    lukt niet hahaha

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goed nieuws Mira!! YOU GO GIRL

Liefkleintje, balen dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent......

uuuhhhh............... denk denk denk denk, wat heb ik nog meer gelezen.......

Ohja, gave auto´s!! Zou er wel 1 voor de deur willen hebben :D

Zag nog een nieuwe avatar voorbij komen ;)

Tandarts, niet mijn favoriete ding. Ben als de dood voor de tandarts, een week van te voren heb ik al zweet handen, zo erg.
    Mijn toenmalige nagelsyliste wist al eerder dan ik dat ik zwanger was..... zag ze aan mijn nagels hihi

Rosa, succes bij de vk!!

UH........... bekenden nee volgens mij hier geen bekende van mijn :(

Ben ik weer bij???????

Zo net even de gekookte aardappels van gister opgebakken, heerlijk!!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Owww, ik heb zeker een limo chauffeur daarbij....Mn eigen ventje:D:);) Heerlijk....als ik m zo in pak zie....SMELT:):):)

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou niet graag zelf zo´n limo willen besturen.. en al helemaal niet willen parkeren... Want laat ik het zo zeggen, mijn ruimtelijk inzicht is 0,0!!:p

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hahha hier ook :p. Laat mijn man wel rijden, die is gewend om met grote voertuigen te rijden :p:p

9. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Hoezo denk ik wat precies?? Dat ik die mensen ken of dat ik denk dat ze mij herkennen?
    Ik weet zeker dat ik 2 leden kén, maar ik hóóp dat zij mij niet herkennen... Snap je hem nog? :D

@ helena: plaatselijke verdoving kan geen kwaad, dus je had niet hoeven biechten :p

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn kinderen roepen altijd in koor, MAM!! als ik weer eens ergens bij langs schuur of tegen aan knal. Mijn vriend huilt nog net niet bij ieder krasje op zijn auto.. Ik lach altijd het aller hardst om mijn deuken en krassen van mijn auto. Boeit mij echt niks. Maar goed die van mij is ook een stuk ouder en goedkoper dan de zijne.:p Lijkt mij wel vreselijk om een andere auto te raken. Tot nu toe alleen stoepranden, fietsenrekken en paaltjes.

11. Enjoylife

Ik ben gelukkig niet zo'n brokkenpiloot :cool:
    Heb 2x een aanrijding gehad en 2x niet mijn schuld :D

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Wij hadden net samen een auto gekocht. Allebei onze auto ingerolen, om een gezamenlijke auto te kopen. Ik moest een automaat want heb een verrotte linker knie, dus sloeg vaak "vast" als ik mijn koppeling intrapte, niet zo'n succes en lekker gevoel.
    Die auto hadden we net een jaar denk ik en toen ging ik een keer met man mee op de vrachtwagen..... zaterdagochtend, 6u, het regende, ik reed naar de vrachtwagen. Ik zet normaal altijd mijn auto achteruit in een vak (lukt me gewoon beter dan vooruit), en nu dacht ik, ik zet hem er vooruit in want dan sta ik dichter bij de vrachtwagen :)
    's middags terug gekomen en ik wil wegrijden............. staat er dus links achter bij het parkeervak een verkeerspaal met bord erop (NOOIT GEZIEN) dus hup in de achteruit, draai de verkeerde kant op en rij mijn hele zijkant van voorwiel tot achterwiel in elkaar :):):) En die paal lag natuurlijk helemaal op de grond

Ben er 3 weken ziek van geweest, vond het zo zonde, en nog erger van 't geld

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Een beetje... Maar heb je ze op een foto herkent, of gewoon de manier hoe ze schrijven?

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heb al 2 x aanrijding gehad met achteruit rijden, heb totaal geen inzicht in de ruimte van m'n auto... Ben echt een vrouw:)

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha ik sta soms ook versteld van hoe mijn vriend met zon ding kan rijden. Hij kan m haast op een 'dubbeltje' draaien haha. Ik kan nog niet eens fatsoenlijk inparkeren met mn eigen kleine auto en hij zet die limo er gewoon tussen van 9mtr hahaha.

16. Enjoylife

@ veerle: Aan hun naam met geboortejaar en bij 1 nog de naam van het kindje die ze al hebben.
    Daarnaast vertellen ze dingen als werk etc en dat komt ook overeen;)

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Auto rijden: Hier gelukkig nog nooit een ongeluk gehad *gaat even ongehandeld hout zoeken om op af te kloppen...* Manlief heeft meer brokken gemaakt met de auto (hebben allebei een eigen auto, maar zou graag naar 1 grotere willen, die van manlief staat al heeeeeel erg lang stil met een lege accu ;)) dan mij *Is even heel erg trots op zichzelf :D* Zij autodeur ligt in de kreukels (vind hij te duur om te laten maken...), maar verder geen schade aan de auto. Bij mij alleen een deukje aan de voorkant (waarschijnlijk door voetballende jeugd in de straat, want heb nog nooit tegen iets aangezeten en zit ook op een rare plek om een deukje van een paal ofzo te zijn...). Pff, zul je zien, nu ik hier zo heb zitten 'opscheppen' zal er komende week wel iets gebeuren met de auto. *Gaat hopen dat ze niks over zichzelf afgeroepen heeft...*

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Inparkeren is niet mijn sterkste vak hihih. BOEM is HO en PLONS is WATER denk ik altijd maar.
    Wat betreft auto's....ik rij in elke auto maakt mij niet uit. Ben t onderhand gewend dat ik telkens een andere mee krijg van vriendlief.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Enjoy: Hier op dit topic? Of op het hele forum... *Gaat zich afvragen of zij het mss is die Enjoy kent... Naam met geboortejaar... Hmmm, zou kunnen...*

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dit is al mijn 3e auto. 1e auto was echt een botsauto (moest van me ouders, dan was het niet zo erg als ik ergens tegenaan zat) Toen ik een andere wilde kopen, wilde de sloop mijn auto niet eens aannemen ja tegen betaling :$. Toen maar 2 dorpen verder op langs de weg gezet (carpool plek), mijn vader werkt in dat dorp en toen was ie binnen een week verkocht hihi voor het geld wat ik toen moest betalen aan de sloop hahaha.
    Mijn 2e auto was een renault twingo. Daar heb ik zoveel ellende van gehad dat ik blij was dat we onze auto's in gingen ruilen en nu hebben we een MPV :p Oftwel een Daewoo Tacuma :D

Deel Deze Pagina