De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Daar ben ik het volledig mee eens!! (en dat met mijn leeftijd nog met deze tijd mee gaan goed he:p)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    :$:$ Jeetje Helena, das niet niks die vriendinnetjes en dat de ouders dat nog prima vinden. Ja ze worden steeds vroeger rijper. Heb er 1tje in groep 8 ooit gehad en die ging met dr oudere zus meestappen en zo. 12 jaar. Vraag me niet hoe ze binnen kwam, nja ze zag er al wel ouder uit maar dan nog. Geen woorden voor. En dan de verhalen van wat ze al deed:$

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ikke wel echt 31:D Maar heet geen Veerle... Moet toch iets doen om hier anoniem te blijven...
    Mijn 1e auto was een golfje type 1 uit '83, dus echt die ene uit de reclame, rijd nu een Toyota corolla, maar hier nog geen problemen mee gehad hoor... Die anderen waren alleen met parkeren e.d.:)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nou vooruit komt mijn wagen park ook ff aan

*VROEM VROEMMMMMMM*

1e auto --> opel kadet D van ik dacht 1982 ofzo, maar eerst tijd met Kanarie gele Peugeot 205 GTI gereden van vriendlief. (de mijne was nog niet klaar)
    2e auto--> Volkswagen Golf 2, zelfde als die van t omaatje. Foeilelijk rood, hahah
    3e auto --> Opel Astra van 1995. Maar die wordt 'gepimpt' al voor bijna een jaar hahha.
    Dus rijd nu met Jeep Grand Cherokee.

5. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Toen ik 12 was speelde ik bij wijze van nog met poppen...

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    WOEHAHAHA ROSA!!! Wat een stoot!:D:D Lag even in een deuk bij het lezen!:D:D:p:p

@Auto rijden: ik rijd zelf niet met de wagen! dus kan er niet over meepraten. Maar hier zitten precies wel een paar brokkepiloten :p;)

@Bekende hier: ik ben een belgje, dus sowieso al minder herkenning, maar bovenstaande uitspraak van de wagen + eerder gezegde dingen kunnen mensen wel tot bij mij brengen als ze me echt zouden kennen;) Maar liever niet natuurlijk:p

@ 'rijp voelen': ja het gaat echt de foute kant op met de meiden van vandaag. Als je ze op straat ziet lopen, kan je er amper nog de juiste leeftijd op kleven. Zo opgetut zijn ze al op jonge leeftijd. terwijl je 10 jaar geleden nog perfect aan een 13 jarige kon zien dat ze 13 was en geen 17 bij wijze van spreken... Je kan er alleen maar waakzaam proberen voor te zijn bij je eigen kids..

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier geloof ik ook nog wel hoor Bo, zeker nog niet bezig met jongens BAH ;)

Lijkt erop dat dochter toch beter aan het worden is..... De duracell batterijen zijn weer flink opgeladen en ze stuitert alweer vrolijk de kamer door, die momenteel 1 grote bende is :D

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @jeskejes: ja die 'Vind ik leuk'-knop zou hier zeker niet misstaan :)

@Rosa: lol is super grappig!

@helena: amaai, dat is wel heftig hoor, 'tienermoeder' vind dit zo erg.

@kelly: super dat ze haar batterijtjes heeft kunnen opladen :D

Tieners: ja de dochter van m'n vriend is er 12 maar als je haar ziet zou je haar 15/16 schatten, niet omdat ze zich optut (helemaal niet), maar ze ziet er gewoon ouder uit. Gelukkig is ze volledig 12-jarige in leefwereld, OEF ;)

AUTO:
    Limo rijden misschien nog wel maar parkeren laat ik toch ook aan iemand anders over lol
    Met een gewone auto lukt het me allemaal wel hoor, wel al 1x accident gehad (ik in fout :)) en hierbij auto 'per-total'.
    1e auto: Hyundai Pony, per total gereden.
    2e auto: van vriend, BMW 318 (bouwjaar 1986) hieraan kregen we kosten die meer waren dan de waarde van de auto
    3e auto: BMW 318 (bouwjaar 1992) waarvan alternator defect raakte
    Nu: hebben we er drie :$: BMW 316 (bouwjaar 2000), BMW 325 cabrio (bouwjaar 1987) (wordt dit jaar een oldtimer) en een Toyota Yaris.
    Dit allemaal in een tijdspanne van 11 jaar, wij kopen altijd tweedhands.

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Tja tienermoeders.. wat zal ik erover zeggen. Ik ben zelf ooit als tienermoeder begonnen. Ik was 16 toen ik mijn 1e kindje kreeg.:)
    Een aanrader is het zeker niet. Maar ik ben nog altijd blij met de beslissing dat ik geen abortus heb gedaan.

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Maar op 16 kan zo iets al gebeuren vind ik zelf.. maar op 14:(:$ op mijn 14e dacht ik nog niet aan seks haha:p

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn oudste is nu zelf bijna 14. En ik hoop dat er nog geen sprake is van seks.. Maar ik moet er persoonlijk ook niet aan denken hoor dat ze in de komende jaren thuis komt met de mededeling, Mam ik moet je iets vertellen.:$
    Ik hoop dat ze mede door mijn ´verhalen´en goede voorlichting niet in dezelfde situatie komt. Nee eerst maar eens van haar jeugd gaan genieten.

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoe was 't bij de vk Rosa?

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    neen, natuurlijk hoop je er niet op. Maar de kans is natuurlijk wel bestaande. Ondanks dat alles veilig verlopen is. Vanaf het moment dat je aan seks begint, kan je zwanger worden. En dan ligt de leeftijd van 16 toch wel 'normaal'. Ik was ook 16... denk vele meiden, alhoewel ik nu vaak denk, dat ze er al vroeger aan beginnen. Maar zeker weet je dat nooit natuurlijk en het hangt ook gewoon van persoon tot persoon af.

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En jong kinderen krijgen, ik was op m'n 16e er ook al bij qua sex. Er kan altijd iets mis gaan, maar onder de 14 is wel erg jong... Ligt ook per situatie, het lijkt me wel zwaar als je zo jong een kindje krijgt. Maar goed, daar kan ik niet over mee praten.

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik had ook al op mijn 16e sex. Maar was vanaf mijn 15e al aan de pil. Mijn ouders wilde dit, en ik vond het prima, moest er toen ook echt nog niet aan denken aan kinderen of zwanger zijn......

Rosa, was alles goed bij de VK?

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oja de vk. Sorry haha, vergeet helemaal te vertellen hoe het was.
    Het is dezelfde verloskundige praktijk als de laatste keer, dus het was een beetje als thuiskomen.;)
    Leuk om weer bekende gezichten te zien.:) Maar het voelt nog wat onwennig hoor, zo van wat doe ik eigenlijk hier. Op de misselijkheid na voel ik mij nog niet echt zwanger. Dus het voelde heel dubbel om daar weer te zijn. Ik heb een zwitsal tas gekregen met allerlei reclame, infoboekjes en knuffelpopje. En een Lab-formulier om bloed te prikken. Dat kan ook daar maar ik ben een schijtert als het om bloedprikken gaat, dus ga liever naar het lab waar ze niks anders doen dan de hele dag prikken.:)
    Vorige zwangerschap had ik mij laten overhalen om bij hun te laten prikken maar dat ging tot 3x toe mis. Dat ga ik niet nog eens proberen, anders durf ik straks niet meer. En bloedprikken is natuurlijk heel belangrijk, zeker omdat ik ook nog eens rhesus negatief ben. Dus ik heb nog wat prikken te gaan helaas.:(
    15 februari is de volgende afspraak. Maar natuurlijk eerst volgende week de echo om naar uit te kijken. Dat vind ik zo spannend!

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh hier ook panisch voor prikken, maar ja wist al dat ik moest bloed prikken en geheid dat die andere prikken er ook weer aan gaan komen voor mij :( Ook Rhesus Negatief. De 1e keer bij de verloskundige kreeg ik ook een brief mee voor bloedprikken, wij zijn toen gelijk maar gegaan dat had ik dat alvast weer gehad.....
    Volgende week weer naar de VK dus dan zal ik wel horen van hoe en wat....

18. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Waarom zijn jullie er zo bang voor dan? Ik hoor dat vaker, maar kan me daar niet echt iets bij voorstellen. Ben ook donor ;)

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Kelly, hoe is het mogelijk hè dat juist wij rhesus negatief zijn. 16 % procent van de mensen zijn rhesus negatief. En juist wij met een prikfobie zijn dat dan weer.:(

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    HHHHHEEEEEEEEELLLL irritant he!!

Wat doe je tegen een kind wat stront en stront vervelend is, nergens last van heeft. En de hele flat bij elkaar schreeuwt of dat ze vermoord wordt en niet wil slapen maar toch heel erg moe is?????????????????
    Geen idee. Ze slaapt al een poos zonder zo'n stekker lampje :(, nu dat ze ziek was heeft ze die weer even erin gehad, maar sinds vanavond dus niet meer.................. lampje weer terug doen? Of volhouden en d'r laten krijsen tot dat misschien de buren aan gaan bellen?????? :(

Deel Deze Pagina