Lampje kan toch geen kwaad? Ik zou het er weer in doen en dan haar laten gaan. Elke 10 min even erheen, zonder oogcontact te maken of iets te zeggen haar weer terug leggen en dat blijven volhouden. Veel geduld voor nodig, maar het werkt. En inderdaad even geen rekening houden met de buren...als het goed is, is het binnen een paar dagen over.
Nou ben ik sowieso niet zo´n held als het om bloed gaat, 1e keer ongi was flauw vallen.. Maar ik heb er eens goed over nagedacht waar voor mij de angst in zit. En dat is het moment van prikken zelf, ogen dicht kelly Het moment dat er iets mijn huid in gaat. Daarbij moet ook altijd iemand anders mijn arm vasthouden want ik ben als de dood dat ik mijn arm plotseling weg trek. En het controle verlies denk ik ook. Ik heb graag de touwtjes in handen, maar op dat moment moet ik mijzelf wel ´over leveren´ aan de ander. Als de naald er eenmaal in zit is het geen probleem meer. Heel gek eigenlijk. (dan word ik ook al weer heel stoer hoor, maak grapjes dat ik dan toch echt wel een lolly of een kleurplaat verdiend heb) Heel typisch.. ik heb wel een tattoo en een piercing!
Gewoon weer een lampje aan hoor. Zou ik niet moeilijk over doen. Ze is nog maar net ziek geweest. Dan kijk je morgenavond ofzo wel weer.
Even heel iets anders, heb zo juist op een site een kaart van de dag getrokken en dit is mijn kaart voor vandaag: De Leeuwerik U verkeert in een situatie die zich op waardevolle wijze ontwikkelt. U beleeft een gelukkige tijd. U zult een prettige verrassing krijgen Ik ben benieuwd
Oke tot de orde van de dag: 1e auto: Opel Kadett Bloed donor: mag ik niet heb al 2e een transfsie gehad Bedlampje: zoontje lief houd niet van het donker en met zn 3 jaar heeft bij een carslampje in het stopcontact
Bijvoorbeeld! Laatst keer bij mijn röntgenfoto, komt die vrouw weer terug om te zeggen dat de foto gelukt is, vraag ik ´en sta ik er ook leuk op?´ Zo flauw.. maar ik kan het gewoon niet laten!
hahha ik heb 3 tattoo's, in elk oor beneden 3 oorbellen, rechter oor boven 2 oorbellen, navel piercing gehad. Niks aan de hand , maar bloedprikken nee dank je Lampje is erin, ze is stil zolang je maar bij d'r zit, zodra je weg loopt gaat het luchtalarm af, denk dat ze ze op 6 hoog kunnen horen hihi
hahaha je zou zomaar mijn beste vriendin kunnen wezen hihi, ik heb ook van die humor. Mijn man daarin tegen kan af en toe nog wat verder gaan. Die was in 2009 voor 't eerst mee naar de VK, zo'n rot VK is dat (staan ze ook om bekend), ff later ook overgestapt naar een ander een dorp verder. Maar ik kreeg uitslag van mijn bloed en had geen ziektes, dus mijn man zegt heel leuk mooi!! Ben ik ook schoon hihi, ik lag dubbel maar de VK kon er absoluut niet om lachen, zij was serieus bezig met d'r werk hahaha
manlief heeft bij d'r gezeten, hand op d'r hoofd en ze zakte weg....... ze is nog stil.................... *duim duim duim duim voor een goede nachtrust*
Whahahaha, Kelly en Rosa, wat een humor! Ik hou d'r van!! Ik ben ook geen fan van naalden! Zou dus ook nooit een tattoo laten zetten! En ik heb gaatjes in mijn oren, maar snap niet dat ik dat ooit gedurfd heb. Wordt steeds meer een watje!! Kelly, ik duim voor een rustig nachtje!! Angel, mooi!! Ik hoop dat hij snel uitkomt! Ik had laatst ook zo'n mooie tekst met een spel met tarot kaarten! Hoop ook dat die snel uitkomt!! Hier geen bruin gezien vandaag! Snap er NIKS meer van!! Vanmorgen een negatieve test!! Wat denken jullie......is er nog hoop? Zit op cd 30, 15 dpo, met nu weer een stijgende temp!? (gewoon eerlijk zijn!) Ik durf niet meer te hopen!
even mn temp kaartje spammen, kan dat wel zo'n dip. Heb vanochtend een witte stip omdat ik een half uur eerder getempt heb. My]Charting Home Page Not Found - FertilityFriend.com Ovulation Chart[/url]
Hier geen probleem met naalden, ben ook bloeddonor En heb O-neg, dus daar is de bloedbank blij mee! Vroeger (als kind) wel, ik mocht gaatjes in m'n oren op de kleuterschool, ze hadden één oor gedaan en toen ik helemaal huilen e.d. en wilde absoluut die andere niet, dus ik heb tot aan m'n 12e met 1 oorbel ingelopen Tegenwoordig doen ze beide oren tegelijk...
Geweldig, ik zou ook dubbel liggen! Ik hoop voor je dat de sirene bij jullie niet meer af gaat en ze nu als een roosje gaat slapen. Gisteren was mijn jongste ook zo aan het brullen. Ik heb een uurtje met hem op de bank gelegen en toen liet hij zich gelukkig zonder protest weer terug leggen. Hij is ook net ziek geweest. Dus dan versoepel ik altijd onze slaapregels.
liefkleintje, ik hoop voor je dat het raak is, maar kan niet echt wijs uit je kaartje!! ik denk dat het in ieder geval niet onmogelijk is!!