Nou verzekering heeft gebeld. Omdat onze vloer een opkoop is geweest bij de Gamma en ze dus deze vloer niet meer hebben. Krijgen we van de verzekering toch nog 204,25 om de vloer te verleggen. Kapotte delen onder de kast. Computerkast wordt een stukje vergoed, die is al 6 jaar oud, en de kristallen vaas wordt ook vergoed. IKKE IS BLIJ!!!
Noorus ik heb de reeks ook gezien een tijdje geleden. Ik dacht dat gesina hem een poos terug ook eens aanhaalde hier op het forum. Ben toen direct gaan kijken. Geweldig hoe de natuur in elkaar zit he! Ik kan niet wachten tot dit ook bij mij gaat gebeuren..
Bo: Ben allergisch voor appels (krijg er tintelingen van op mijn lippen en in mijn keel ), maar er zijn ook maria biscuitjes zonder suiker, dan neem ik die Wat een gaaf filmpje over dat ei dat je baarmoeder in gezogen lijkt te worden. Echt mooi!!!
Bo: Dat valt helaas tegen. Appel, peer, perzik, abrikoos, nectarine, kers, soms aardbei en soms druif (en ik vergeet er vast nog een paar...) hebben hetzelfde effect. Dus ik ga voor de banaan en de citrusvruchten... Is erg vervelend en die komen af en toe gewoon je neus uit, dus ik wissel af met knijpfruit. Daarvan zijn de ingredienten verwarmd geweest en heb ik geen last van een allergische reactie Gelukkig vind de diëtist dit geen probleem aangezien er geen suikers toegevoegd zijn! Jeskejes: Hoe was je gesprek meid? Hopelijk goed nieuws! Ik ga de was ophangen en daarna mss nog even 'sporten' op de Wii Heb er weer helemaal zin in Nog 4 weken en 6 dagen tot de volgende afspraak met de GYN!!!
Bo: Idd, als tussendoortje neem ik niet snel fruit, wat anderen dan wel weer zouden doen. Gelukkig heb ik weinig behoefte aan tussendoortjes (heb vaker geen honger dan wel honger en ik ben meer moeten gaan eten dan minder om af te vallen), dus ik mis het niet, maar vind mijn knijpfruitjes wel heerlijk
Wat is knijpfruit?!! *Knijpt in een appel, maar er gebeurd niks...* Hier is vriend ook allergisch voor appel, maar de rest kan ie wel eten. Appel verwarmd gaat ook goed!
hahaha, ik zie je al helemaal voor me in de keuken...... persend een appel proberen te knijpen hihhihihi lig dubbel Nooit bij de MAC gegeten? Daar hebben ze die dingen vaak in een kindermenu zitten En anders ff googlen
Haja Noorus....ik zie je nu echt ook in een appel knijpen haha. Gesprek...uhm...ja....dr is wel wat duidelijker. Nog steeds geen zekerheid. Herstel gaat te langzaam. Dtaat eigenlijk stil. Conditionerl is ze slecht en luktvt niet om te verbeteren. T lichaam (hersenen) regelt t allemaal niet zo goed. Geen idee waar dat door komt en of dat verbeterd. Zoals t er nu uit ziet zal ze in verzorgingstehuis moeten blijven. Dames t ziet er niet goed uit eigenlijk. Zij en wij geven niet op. Maar de 1e 3 maanden zijn bijna om en t herstel had meer moeten zijn. Oftewel....moeders ben ik kwijt. Vaders op t randje en zal dr hele leven nog naar t verzorgingstehuis moeten ryden. Niet meer lekker kleppen met elkaar, shoppen, op stap of wat dan ook. Ja weet t, we hebben haar nog. Maar dit is ook een hel. Moet t een plek gaan geven, rouwproces en accepteren en er mee leren leven. En toch de hoop houden dat er een wonder gebeurt en ze stukken beter opknapt.
Kelly jij ziet t ook al voor je haha. Ik zie dat Noorus met dr ganden erin probeert te knijpen. Sorry Noorus, maar denk in plaatjed hihi. Zou een actie van mij kunnen zijn. Flesje bier voor t eerst openmaken op schuurfuif....uhh...hoe doe je dat?? Nou...op z'n kop op een kist openmaken. Zodat alles eruit spuit en je helemaal onder zit Whaha en dan staat er net die ene leuke jongen te kijken...afgang haha
Haha ik zie het ook voor me. Heerlijk ff lachen...hihi. Kan ik nog wel een avondje op teren, dat zie ik steeds voor me. Knijpfruit is zeg maar een fruithapje in een verpakking die je aan de bovenkant kan open maken. In je mond en knijpen maar. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het gezond kan zijn, maar dan gaan we erg off topic
Jeskejes wat een nare uitkomst van het gesprek. Ik denk dat het inderdaad een soort rouwproces is wat je nu doorgaat. Je bent haar iig niet helemaal kwijt. Je kan haar tenminste nog zien en aanraken. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wie weet. Sterkte met de situatie. Ik hoop wel dat jij en je vader weer wat nader tot elkaar komen. Maar ook hij zit nu in dat rouwproces, waar jullie waarschijnlijk beiden anders mee om gaan. Moeilijk hoor.
Ow ja. Pa en ik zijn idd beter naar eljaar toegekomen. Hebben gister 2x goed gesprek gehad. Hij bedankte me voor de schop onder zn kont. En we zitten idd in een rouwproces. We zijn iemand verloren. En hebben er een ander persoon voor terug.