De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pfff Jeske wat heftig zeg... :( Maar goed, betekend niet dat die andere persoon niet óók een persoon is waar je onwijs veel van kan houden, lol mee kan hebben en vaak kan bezoeken. Ik hoop het allerbeste voor jullie meid! (K)

@ Offtopic, beterrrrr dan lukt het negeren van lichaam beter!

@ Knijpfruit, whehehe fruit voor babies dus?! ;)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Tis te hopen dat ze helderder en geconcentreerder wordt, anders weinig communicatie met haar. Ik ben nu al een half uur bezig om te gaan sporten. Maar ben ff leeg en ik heb me toch steken rechts...ei is toch al geweest?? Ah t zal allemaal wel.

Nou Noorus nog maar 1tje offtopic dan zodat jij niet teveel aan je lichaam kwaaltjes denkt.....wil je voor de 1e x met je nieuwe vriendje zoenen. Dus leun je voorover. Hij ook en....BAM. Lig je opeens op de grond omdat ik mn evenwicht verloor. Schaam moment hihi.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *Zwaait nog ff naar Waxientje, had ik vanmorgen niet gedaan...schaam*

Meid succes met klussen. We gaan voor roze meid. Beetje wit bij rood gooien en je krijgt...ROZE

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hahahahaha dank je Jeske! :) Spontaan m'n borrelende buik vergeten! :D

Wat ik met mijn eerste echte vriendje had: wij zoenen elkaar (spannend!) Ineens auw auw, zat mijn blokjesbeugel aan zijn bovenlip vast... Bloeden joh! :D

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    :D Hier ook blokjesbeugel gehad en ja ook met t zoen whaha vreselijk. Arme jongen toen hihi.

Ff denken of ik nog meer acties heb....heb er genoeg maar weet ze nu ff niet:)

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haha erg he... Ooh er komt vast nog wel meer van mij... Maar nu ga ik even uit eten met vriendinnen... Fijne avond ladies!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Eet smakelijk en veel plezier Noorus

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Veel plezier Noorus en eet smakelijk!:)

9. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Veel plezier Noorus!

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh lieve Jeskejes, ik weet niet zo goed wat te zeggen omdat ik dit niet ken, zelf nooit meegemaakt......... Wil je wel zeggen dat wonderen de wereld nog niet uit zijn, en dat het niet de 1e keer zal zijn dat de doktoren ernaast zitten (probeer je op te beuren).
    Ik brand wel nog steeds elke avond een kaarsje voor jullie hoor!! Heb er een speciaal houdertje voor gekocht :)
    Wel fijn dat jij en je pa weer wat beter met elkaar kunnen praten!!

Noorus, eetsmakelijk! en veel plezier!!

Enneh........ de "offtopic topic" wel gelezen en gelachen hihi, maar ga er zelf niet in mee hoor :p kan er wel een boek of 10 over schrijven denk hihi

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Knijpfruit: Oei... Ik heb wel wat losgemaakt met mijn knijpfruit. Het zal idd niet zo gezond zijn als gewoon fruit, maar met die allergiën van mij moet je iets (ben getest toen ik 17 was en bleek voor heel veel dingen, voornamelijk niet eetbare dingen, allergisch waarop mijn astma/bronchitis kan reageren...). Maar goed, ik probeer zo gezond mogelijk te doen, fruit is helaas wat minder makkelijk.

Schaammomenten: Ja... Zal maar niet beginnen ;)

Manlief kwam vandaag helemaal moe thuis. Hij heeft geen zin om vanavond weg te gaan (heeft normaal duiktraining en gaan daarvoor altijd naar schoonouders, even op de koffie), dus ik ben gedoemd om vanavond thuis te blijven. Verveel me dan zo ontzettend... Ben al zo veel thuis, laat staan nog een avond :( Dus ik zeg tegen heb "Maar dan gaan we samen wel iets leuks kijken op tv of iets gezelligs doen, want anders kan ik net zo goed in bed gaan liggen...". Vond meneer prima, maar schijnbaar is zijn idee van 'iets leuks doen' op de bank in slaap vallen... Ben behoorlijk teleurgesteld, maar weet dat ik hem eigenlijk niks moet verwijten, hij heeft een hele week hard gewerkt! Maar toch, had liever samen iets leuks gedaan vanavond :(:(:( Iemand nog een idee wat ik kan doen vanavond? Verveel me anders de pl#*ris!!!

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ehhhhh als je nog wat metertjes met een stofzuiger wil maken, mag je richting groningen komen? ;)

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Evy, gefeliciteerd!!! Wat super zeg!!! Nu lekker genieten!

Mira, jij hebt de spirit gevonden! Goed bezig met sporten! Hou dat vol!!! Super knap!

Jeskejes, wat ben jij toch ongelooflijk sterk! Respect!! Al 14 mnd bezig voor een wondertje wat echt al heel lang is! En nu ook de hele situatie met je moeder! Wat hou jij je goed!
    Ik hoop zo dat je moeder toch nog wat vooruit gaat, want het moet nu een vreselijk moeilijke situatie zijn! Heel veel sterkte!!

Hier vandaag ongi geworden! Jullie hadden t al gezien aan mijn temp :(
    Alweer naar ronde 9, pfff! Wachten duurt lang! Als t gelijk raak was geweest was ik nu bijna uitgerekend. Raar idee!!

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ach balen liefkleintje!!! hopelijk de volgende ronde meer geluk!!! (het gaat wel de goede kant op zo toch? je tempkaartje was niet slecht!)
    ik duim voor je!

15. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    @liefkleintje en ook ik duim heel hard voor je mee

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Liefkleintje dikke knuffel voor jou. Hopelijk is deze nieuwe ronde toch echt de laatste. Ik duim ervoor!:)
    Je kaartje zag er, ondanks deze spijtige afloop, wel goed uit. Eisprong op tijd en lf lang genoeg. Dus wat dat betreft heb ik goede hoop hoor.

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Liefkleintje balen!!! duim voor je dat je de volgende keer op roze gaat!!!

Mira, gezelligheid thuis dus............. hier ook niet zo gezellig. Manlief zit achter de computer, kijken waar hij komende week allemaal naar toe moet.
    Dus ik op de bank The Voice kijken en laptoppie erbij :D

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je jullie zijn schatten.....heb er ff geen woorden voor. T blijft onwerkelijk.

Ik heb me echt afgemat met sporten. Hoop op goede slaap.

Tot morgen weer lieve lieve meiden.

19. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Evy: gefeliciteerd!

Jeske: Houd moed.. neuro heeft soms een erg lange revalidatie tijd nodig.. Pff het is niet niks zeg wat jullie moeten doormaken!

Ene... sorry erg drukke dienst gehad.. ben een hele hoop vergeten ben ik bang! Oja.. knijpfruit..??? haha...

Hier toch de vraag of ei al geweest is.. temp nog niet omhoog.. en nog geen knaller gehad van ovu testen maar wel positief.. morgen maar eens afwachten..
    Ik duik mijn bed in! Sweet dreams! Think Pink!

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hey Rozeklustrein:):):)

Lange werkdag vandaag en mezelf + man getrakteerd of lekker etentje in ons stadje (Utrecht:D) Zo 't wordt al minder anoniem... Heerlijk gegeten!!! En lekker genoten en even niet bezig geweest met zwanger worden enzo! Was fijn! Nu weer thuis en dan moet ik nog even lezen wat er vandaag allemaal weer is gebeurd!
    @Jeske: zwaar allemaal meis! Het beste is idd snel herstel, maar het is zeker binnen één jaar mogelijk. Het herstellend vermogen van hersenen kan groot zijn! (ben zelf fysio...) En heb mooie dingen zien gebeuren, blijven proberen te stimuleren kan werken. Succes en sterkte! Lijkt me heel heftig als je dit zo dichtbij meemaakt! Dikke knuff!
    @Liefkleintje: ik had zo'n goed gevoel bij jou! Wat balen zeg! Heb je al contact gehad met de gyn? Ook dikke knuff voor jou!
    @Debs: je ei komt eraan! Veel plezier
    @Toekan: je hebt een kruis, yeahhhhhhh! Duimen nu en veel plezier op de wachtbank bij Noorus en Angel en Jeske (denk dat je ei is geweest!)
    @Bo: alweer bezig met plezier maken???
    @Rosa: kan die tandarts maar niet vergeten:D Je maakt ons aan het lachen hier!
    @Kelly: fijn van de verzekering!
    @Mira: ja, nu jij met je knijpfruit, we raken er niet over uitgesproken! Ach ja, is weer eens wat anders dan banaan die wel heel erg naar banaan ruikt:):):)
    @Noorus: lekker gegeten met vriendinnen? Vraagje waar woon je eigenlijk? In de buurt van A'foort, ben niet nieuwsgierig hoor???

Hoop dat ik niemand vergeten ben??? Anders sorry.....
    Ga zo slapen en morgen weer fris op! Geloof nog steeds niet dat ik m'n ei heb gehad, heb nooit zo'n lage temp na ei.... Ben gewoon in denial!

Deel Deze Pagina